Kertokaa naiset

mielipiteenne

Olen kalat nouseva leijona ja kuumerkki jousimies Mitä ajattelette luonteestani?

6

1453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipiteeni

      ei hyvä!

    • kalaN

      Olen myöskin aur Kalat, kuu jousimies ja nouseva Neitsyt (tosin hyvin lähellä Leijonaa :)

      Itse olen aika realistinen kala, tosin hyvin henkistä sorttia. Pidän filosofoinnista ja kaiken analysoimisesta, nykyään kyllä yritän elellä vain tässä hetkessä, enkä mieti joka asiaan että miksi.

      Kala yrittää ymmärtää kaikkea, se on ihan elinehto sille, että voisi jonkun asian hyväksyä. Läksy sekin, ettei kaikkea tarvitse, eikä voi ymmärtää. Jousimies tuo kalalle tempperamenttia ja tulisuutta. Olet varmasti oikea totuuden torvi ja ainakin minun suustani pääsee välillä sellaisia sammakoita että huh!

      Arvostan rehellisyyttä ja aitoutta yli kaiken. En pidä pinnallisista ihmisistä, enkä seurapiirikokkareista. Pidän lapsista, eläimistä ja luonnosta ja ennen kaikkea yksinolosta. Vapauden tunne on tärkeä.

      Nouseva Leijona on esiintyjä. Ehkä oletkin jo löytänyt oman estraadisi? Kalojen on vaikea kuitenkin voittaa ujoutensa tai se löytyy vasta myöhemmällä iällä.

      Mutta semmosia. Menikö yhtään oikein?

      • Nuori kalat

        pIDÄN YKSINOLOSTA, filosofoinnista. Arvostan myös rehellisyyttä ja aitoutta. Millaisia ovat pinnalliset ihmiset ja seurapiirikokkarit? Lapsissa tulevaisuus ja luonnossa rauha ja yksinolo ja muuten estradi on löytynyt, ?
        Ujouttani en ole voittanut vielä. Olen myös realistinen filosofi ja eläimet menettelee. Viihdyn Lapissa


    • Noda

      Olen kala, nousumerk.leijona ja kuu skorppareissa. Rakastan rakastamista :) Analysoin kaiken puhki ja kehittelen filosofisia teorioita ihmisten käyttäytymisestä.Pelkään esiintymistä ja rakastan sitä samalla...jotenkin olen yleensä keskipisteenä,silloinkin kun on huono päivä eikä jaksaisi.Joissain asioissa todella päättäväinen ja ehdoton, toisinaan taas en osaa päättää...ainakin jos asia ei ole kovin tärkeä.En haluaisi ikinä polttaa mitään siltoja selkäni takana ja koen tehtäväkseni auttaa ihmisiä. Jotenkin ihmiset joilla menee huonosti,tuntuvat löytävän minut ja sitten jaloilleen noustuaan katoavat. Ei sisimmältään ristiriitaisempaa ihmistä voisi olla,kuin kalat/leijona yhdistelmä :) itse koen huonoimpana puolena sen,ettei elämässä väistämättä vastaantulevia pettymyksiä tahdo millään pystyä kohtaamaan tai käsittelemään.Ja minäkin inhoan pinnallisia ihmisiä ja rakastan lapsia,eläimiä jne. :) äkkipikainen..sanoo/tekee ennen kuin ajattelee..mut tasoittuu iän myötä hieman. Jotkut viisaammat sanoo,ettei kiehtovampia ihmisluonteita ole olemassa kuin kalat/leijona...tiedä siitä sitte ;)

      • Nuori kalat

        Minun pitäisi enemmän keskittyä omaan elämään, kuten lukemalla kirjoja.


    • näin...

      Jos leijona on vahvasti nousevana eli muut merkit eivät kompensoi niin luulisin,että olet erittäin sosiaalinen ja itsevarma tapaus.Kuu jousimiehessä edesauttaa nousuleijonaa.Nehän ovat lähes yhtä,tosin jousimies on muuttuva merkki ja leijona vakaa.Kalojen piirteistä voisi nostaa esiin sosiaalisuuden ja herkkyyden,mutta kaiken kaikkiaan tulisi mieleen,että olet hurmaava tapaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe