Olen kalat nouseva leijona ja kuumerkki jousimies Mitä ajattelette luonteestani?
Vastaukset 6
- mielipiteeni
ei hyvä!
- kalaN
Olen myöskin aur Kalat, kuu jousimies ja nouseva Neitsyt (tosin hyvin lähellä Leijonaa :)
Itse olen aika realistinen kala, tosin hyvin henkistä sorttia. Pidän filosofoinnista ja kaiken analysoimisesta, nykyään kyllä yritän elellä vain tässä hetkessä, enkä mieti joka asiaan että miksi.
Kala yrittää ymmärtää kaikkea, se on ihan elinehto sille, että voisi jonkun asian hyväksyä. Läksy sekin, ettei kaikkea tarvitse, eikä voi ymmärtää. Jousimies tuo kalalle tempperamenttia ja tulisuutta. Olet varmasti oikea totuuden torvi ja ainakin minun suustani pääsee välillä sellaisia sammakoita että huh!
Arvostan rehellisyyttä ja aitoutta yli kaiken. En pidä pinnallisista ihmisistä, enkä seurapiirikokkareista. Pidän lapsista, eläimistä ja luonnosta ja ennen kaikkea yksinolosta. Vapauden tunne on tärkeä.
Nouseva Leijona on esiintyjä. Ehkä oletkin jo löytänyt oman estraadisi? Kalojen on vaikea kuitenkin voittaa ujoutensa tai se löytyy vasta myöhemmällä iällä.
Mutta semmosia. Menikö yhtään oikein?- Nuori kalat
pIDÄN YKSINOLOSTA, filosofoinnista. Arvostan myös rehellisyyttä ja aitoutta. Millaisia ovat pinnalliset ihmiset ja seurapiirikokkarit? Lapsissa tulevaisuus ja luonnossa rauha ja yksinolo ja muuten estradi on löytynyt, ?
Ujouttani en ole voittanut vielä. Olen myös realistinen filosofi ja eläimet menettelee. Viihdyn Lapissa
- Noda
Olen kala, nousumerk.leijona ja kuu skorppareissa. Rakastan rakastamista :) Analysoin kaiken puhki ja kehittelen filosofisia teorioita ihmisten käyttäytymisestä.Pelkään esiintymistä ja rakastan sitä samalla...jotenkin olen yleensä keskipisteenä,silloinkin kun on huono päivä eikä jaksaisi.Joissain asioissa todella päättäväinen ja ehdoton, toisinaan taas en osaa päättää...ainakin jos asia ei ole kovin tärkeä.En haluaisi ikinä polttaa mitään siltoja selkäni takana ja koen tehtäväkseni auttaa ihmisiä. Jotenkin ihmiset joilla menee huonosti,tuntuvat löytävän minut ja sitten jaloilleen noustuaan katoavat. Ei sisimmältään ristiriitaisempaa ihmistä voisi olla,kuin kalat/leijona yhdistelmä :) itse koen huonoimpana puolena sen,ettei elämässä väistämättä vastaantulevia pettymyksiä tahdo millään pystyä kohtaamaan tai käsittelemään.Ja minäkin inhoan pinnallisia ihmisiä ja rakastan lapsia,eläimiä jne. :) äkkipikainen..sanoo/tekee ennen kuin ajattelee..mut tasoittuu iän myötä hieman. Jotkut viisaammat sanoo,ettei kiehtovampia ihmisluonteita ole olemassa kuin kalat/leijona...tiedä siitä sitte ;)
- Nuori kalat
Minun pitäisi enemmän keskittyä omaan elämään, kuten lukemalla kirjoja.
- näin...
Jos leijona on vahvasti nousevana eli muut merkit eivät kompensoi niin luulisin,että olet erittäin sosiaalinen ja itsevarma tapaus.Kuu jousimiehessä edesauttaa nousuleijonaa.Nehän ovat lähes yhtä,tosin jousimies on muuttuva merkki ja leijona vakaa.Kalojen piirteistä voisi nostaa esiin sosiaalisuuden ja herkkyyden,mutta kaiken kaikkiaan tulisi mieleen,että olet hurmaava tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1251274Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️89959Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää249954On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75777- 54754
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34672- 66667
- 46630
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30577Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30575Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah183557Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.155555- 35525
Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus97509- 199485
Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91458Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle17447Olet oikeasti paras
Mies, joka on kohdalleni sattunut. Oikeastaan liian hyvä, jos rehellisiä ollaan. Sinun paikkaasi ei kukaan vie, vaikka e27446- 34438
Paula hakenut rovaniemelle
Ei vissiin seurakunnan hommat ollutkaan mieleen vai olisiko kenties joku muu syy?19432