tampereella ruostesuojaus 98v avensikseen,vai kestäiskö itse ruiskutettu massa jäteöljy seos yhtä hyvin ,eikä olisi kuin nosturi kulut ja motonetista massatja vanhat öljyt autosta uusintakäyttöön ? ?
paljonko maksaa ruostesuojaus
10
4679
Vastaukset
- hullujateoottekaikki
Ootko sä ihan tosissas kun puhelet noista öljyn ruiskuttamisesta autonpohjaan?
Vi...u mitä pelletouhua!"/!#/!½! - Kake.
Kysy vaikka Car-Life, Treen ja Kangasalan rajalla.
Hinta arviolta luokkaa 500-600€ takuukäsittelynä.
Teetätin juuri 2 vuotta vanhalle, vähän Avea pienemmälle, ja hinta oli 510€. Tuolle sain 10v. takuun. Jälkikäsittelyt 3v. välein.- apua auton ...
kuuluuko jälkikäsittelyt samaan n.600 egun hintaan jos ei niin paljon ne sitten maksaa?
- mo.
apua auton ... kirjoitti:
kuuluuko jälkikäsittelyt samaan n.600 egun hintaan jos ei niin paljon ne sitten maksaa?
Ei -98 malliseen autoon enää mitään takuuta saa ja muutenkin täyskäsittelyn tekeminen tuon ikäiseen on turhaa
Esim dinitrolin DINI käsittely on järkevämpi vaihtoehto
Tuskin saat ketään lupaamaan ilmaisia jälkikäsittelyjä ja tarkistupesujen tarvittavan paikkauksen hinta on 150-200 ekeä 2-3 vuoden välein - Kake.
apua auton ... kirjoitti:
Jälkikäsittelyt eivät luonnollisestikaan kuulu tuon peruskäsittelyn hintaan. Jälkitöiden hinta on luokkaa 150-200€ /kerta.
Jos auton ikä on luokkaa 10 vuotta niin eihän siihen mitään takuuta kukaan voi myöntää. Tuo Dini-käsittely kuulostaa ihan järkevältä. Se tehdään kuitenkin ammattitasoisin välinein ja monta kokemusta osaamista takana. - ne jälkikäsittelyt
maksaa saman 500 euroo kappale.sua on kusetettu ja myyty kallein mahdollinen käsittely lyhytikäisillä aineilla.
- ainetta esim. biltemasta
Osta esim. Biltemasta ruostesuoja-ainetta (esim. pellavaöljyä) ja suihkuta sitä auton pohjaan, lokareihin, koteloihin, konepellin sisäpintaan. Kaikkialle, mihin vaan viitsit.
Hinta? 4 euroa purkki, spraypurkkeja voi mennä kolmekin. Tuon kun teet kerran kesässä, ei autosi ruostu.
Jäteöljyn käyttö on a. laitonta b. typerää c. sotkevaa. Eikä oikean aineen käyttö pitäisi rahastakaan jäädä kiinni. - !!!!
uusi tuore öljy korkeintaan, mutta ei missään nimessä jäteöljyä. Parempia keinoja löytyy joten kannattaa jättää se öljyllä leikkiminen kokonaan pois.
- MB190 cruising
Viime maaliskuussa Mersuuni maksoi täydellinen ruostesuojaus 480 euroa (talvialennushinta) Muuten se olisi maksanut 530 euroa.
Tämä siis Finikorilla.
Suosittelen lämpimästi.- meister69
Jäteöljy sisältää rikkiä joka varmasti ruostuttaa autosi! bensasta tulee käytetyn moottoriöljyn sekaan rikkiä. jos haluat "öljytä autosi pohjan niin sitten tuoretta halpaa öljyä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848