kohta ne uudet mosat tulevat panssariprikaatin
portista sisään palvelukseenastumismääräys
kädessään.ja ne on oltava kunnossa kun minä
niitä siellä portilla tarkastan.
toivotan teille uusille mosille hajottavia aikoja
ihanassa panssariprikaatin päähajottamossa.
muistakaa tämä:me kotiudumme 3 kuukauden päästä,
teidän kotiutumisesta ei ole tietoa!HAH HAA....
2/03 - mosat
5
534
Vastaukset
- mortti..
Ja joku spolleko nauraa... ei kannata paljo välittää. Koirat ne haukkuu muutenki! Ja niistä sun ikimortin aamuistahan saa vielä ison kasan! Niin, no tässä on kuitenki itelläki vasta vuosi kotitumisesta...
- plaaaaaa
mun kotiutumisesta onkin aikaa 1,5 vuotta
- minä
plaaaaaa kirjoitti:
mun kotiutumisesta onkin aikaa 1,5 vuotta
mun isä on vahvempi kuin sun isä!
- TJ 365miinuksella
Olipa taas kypsä kommentti, kyllähän nämä läpänhuutelut kasarmilla ymmärtää mutta tarviiko niitä tänne asiallisiin foorumeihin tukkia? Noillehan löytyy omat huuhaaosastot. Eikä mun mielestä kannata huutaa TJ90-tyylisiä kuitteja tällä foorumilla missä yli puolet lukijoista on reserviläisiä.
- Eu-sotilas
Makkaraa sotakoirille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145