venezuelaan

ullahelena

hei. Olen menossa mieheni kanssa venezuelaan isla de margaritalle maaliskussa. meillä on ns. ranneke matka, eli juomat ja ruot on jo maksettu hotellilla. olemme siellä 2 viikkoa. Kuinkahan paljon sinne tarvitsisi ottaa rahaa mukaan? entä onko kellään muita matka vinkkejä meile?

12

1990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j.j.

      terve.
      huomena eli 14.1 minä lähen samaan paikkaan ja tulen 29.1 takas että palaappa asiaan niin kerron kokemuksista.
      -j-

      • ullahelena

        kerrothankaiken mahdollisen paikasta. ruoasta, hinnoista, retkistä, paljonko menee rahaa ja onko hämähäkkejä jne. kitos etukäteen


      • ullahelena

        heips j.j . Tänäänhän sinä palaat venezuelasta. meillä enää 1,5 kk lähtöön. :) KERRO KAIKKI MIKÄ VAAN KERROTTAVAA ON!!! MISSÄ KÄVIT, MILLAISTA OLI.. NÄKYIKÖ HÄMPPYHEIKKEJÄ ( PELKÄÄN NIITÄ) JNE.. JNE. JA KUINKA PALJON MIKÄKIN MAKSOI? KAIKETI HALPAA. JA PYSTYIKÖ SIELLÄ KÄYTTÄMÄÄN NORMI KÄNNYKKÄÄ. MEIDÄN HOTELLISSA ON 110 V. ?? KAI HOTELLIN VAST. OTOSSA SAA LADATTUA. ODOTAN INNOLA VASTAUSTASI. TÄSSÄ OMA SÄHKÖPOSTINI JOS HALUAT MIELUUMMIN SIIHEN KIRJOITELLA. ELI [email protected] .


    • ullahelena minäkin

      Eihän siellä paljoa rahaa mene, koska ruoka ja juomat hotellissa ei maksa mitään. Saarella iltaelämäkin keskittyy hotelleihin, koska suurin osa hotelleista on all inclusice hotelleja. Kaikki retket kannattaa ostaa paikallisilta. Paikallisten järjestämien retkien hinnat on n. puolta halvempia kuin Finnmatkoilla. Me käytiin kahdella paikallisten järjestämällä retkellä ja molemmat oli ihan ok. Kummallakin retkellä oltiin ainoat suomalaiset, muttei haitannu mittään.
      Meillä meni kahdessa viikossa rahaa yhteensä n. 300 € (sis. tuliaiset, retket yms.)
      Oikein mukavaa matkaa teille :)

      • llahelena

        heips ja kiitos vastauksestasi :) Kysyn vielä ihan älyttömänä häähäkki kammoisena ihmisenä, että näkyikö niitä paljon ? olen kuullut että jos vaeltaa sinne vuorille niin siellä niitä on ja ISOJA!!! minut saa pienen pienikin nousemaan pöydälle. Muut elikot ja ötökät eivät pelota. Fobiansa kullakin ja tämä on minulla. Edes käärmeet eivät hetkauta. No, muta en sen miettimisellä loman odotustani pilaa silti. :)


      • ulahelena

        Mullä retkillä kävitte? tahtoisin tietää. itse haluan uimaan delfiinien kanssa ja saarikierrokselle. Ja inhoan siis hämähäkkejä enkä häähäkkejä kuin edell.vistissä. heh jotai piti mutakin vielä udella mutta unohdin,


      • ULLAHELENA

        HEI KYSYN VARMAAN IAHN TYHMIÄ... MUTTA KUN TIETTY MEIL ON SE IN CLUSETIVE RANNEKE NIIN SEHÄN KÄY VAN OMASSA HOTSKUSSA. VAI??? ELI EN VOI MENNÄ ESIM. NAAPURI HOTSKUUN SYÖMÄÄN JA JUOMAAN . HEH SAARELLAHAN TIETTY KAIKKI HOTSKUT OVAT RANNEKE HOTSKUJA NIIN SIKS TÄÄ TYHMYYS TULI MIELEEN. .)


      • j,j
        ULLAHELENA kirjoitti:

        HEI KYSYN VARMAAN IAHN TYHMIÄ... MUTTA KUN TIETTY MEIL ON SE IN CLUSETIVE RANNEKE NIIN SEHÄN KÄY VAN OMASSA HOTSKUSSA. VAI??? ELI EN VOI MENNÄ ESIM. NAAPURI HOTSKUUN SYÖMÄÄN JA JUOMAAN . HEH SAARELLAHAN TIETTY KAIKKI HOTSKUT OVAT RANNEKE HOTSKUJA NIIN SIKS TÄÄ TYHMYYS TULI MIELEEN. .)

        hola del caribe :)
        heips ullahelena.
        et kysele tyhmiä ja vastaan sulle tänään tai viimestään huomenna kysymyksiis kuhan ehin !!!
        upee paikka ja oot tehnyt hyvän valinnan, mut siitä lisää, tosin pientä viilaamistakin olis mut siitä lisää ja ohan se että maassa maan tavalla.
        nyt pyykkään ja hoitaan muutamoia pakollisia asioita.
        -j,j-


      • ullahelena
        j,j kirjoitti:

        hola del caribe :)
        heips ullahelena.
        et kysele tyhmiä ja vastaan sulle tänään tai viimestään huomenna kysymyksiis kuhan ehin !!!
        upee paikka ja oot tehnyt hyvän valinnan, mut siitä lisää, tosin pientä viilaamistakin olis mut siitä lisää ja ohan se että maassa maan tavalla.
        nyt pyykkään ja hoitaan muutamoia pakollisia asioita.
        -j,j-

        MOIPS ! VASTAILIN SULLE SÄHKÖPOSTIINKI. :) KIRJOITTELEHAN KU EHDIT. OLET KAI SEKAISIN AIKAEROSTA. VAIK EIHÄN SE OLE KU 6,5 TUNTIA MUT KAHDESSA VIIKOSSA SIIHEN EHTII JO RYTMITTYÄ. TÄNÄÄ PITI KÄYDÄ OSTAAN OIKEIN UUSI KAMERA MATKAA VARTEN. MUT PALAILLAAN ASIAAN KUN EHDIT.


    • kkkkkhhhhh

      Olin viime vuonna vaihdossa Caracasissa. Islalla en käynyt, mutta moni vaihtari kävi siellä. Sellanen vinkki, että kannattaa ottaa dollareita mukaan reissuun, niistä voi saada hyvän kurssin jos tekee mieli vaihtaa. Dollareista on meinaan kova kysyntä Venezuelassa. Kun olin vaihdossa niin sai melkeen puolet paremman kurssi. Tämä jostu siitä, että Venezuelan bolivarilla on inflaatio meneillään ja maasta ei saa dollareita pankista Chavezin takia.

    • Reissuli

      Hei
      Olethan katsonut tämän sivuston etelä-amerikka osiosta Venezuelaa koskevat viestit. Sieltä saat valtavasti infoa.

      • ULAHELENA

        JUU OLEN KYLLÄ, MUTTA SIELLÄ TUNTUU TIETO OLEVAN VUOSILTA 2005 JA 2006 JNE. EI TUORETTA TIETOA.
        KIITOS VINKISTÄ KUITENKIN.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2988
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1900
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1572
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1360
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      78
      1231
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      263
      1172
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      971
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      831
    Aihe