WMA-musiikista soittolistoja

macboy

Tietääkö kukaan mitään ilmaista ohjelmaa macille, millä voisi luoda soittolistoja WMA-muotoisesta musiikista samaan tyyliin kuin iTunes MP3:sista. Jos haluan vaikka kuunnella jonkun levyn joka on koneellani WMA-muotoisina tiedostoina, pitää minun laittaa joka biisi erikseen aina soimaan, eli mikään soitin ei toista biisejä putkeen. Olen kokeillut seuraavia ohjelmia: iTunes, VLC, RealPlayer, Windows Media Player, Quick Time. Eli tietääkö kukaan

6

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konvertoit ne levyt mp3:ksi tai aac:ksi, sitten ainakin onnistuu. Ei kai nuo suojattuja tiedostoja kuitenkaan ole.

    • wmvwmv

      Jos QuickTimella tallennat biisit moveiksi (ei tarvi pakata uudelleen) niin ne voi tuoda iTuneen. Siihen saattoi riittää vain päätteen muuttaminen moviksi, mutta ei välttämättä.

      • wmvwmv

        ...jotta ei jäisi epäselväksi niin se Flip4Mac pitää tietenkin olla ensin asennettuna.


    • harri hevonen

      Elikkäs VLC ohjelmalla voit tehä soittolistoja möys WMA tiedostoille. Elikkäs käynnistä VLC--Window--Playlist (tai paina Shift Omppu P) sitten vedäd siihen playlistiin ne kappaleet, sitten ne soi peräkkäin ja jos haluat tallentaa tuon niin Omppu S tai file--Save Playlist.

    • macboy

      Miksi VLC Player pätkäsee aina biisistä hieman alkua WMA-kappaleissa? Siis se biisi tulee aina silleen feidattuna, ja noin sekuntti biisia on alusta pois. Ja näin käy soittaa biisejä sitten ksittäin tai soittolistoina. Apua!

      Kiitos kaikille vastauksista, erityisesti Harrille! Siinä oli joitain muitakin ehdotuksia, mutta ne ei käyneet. Mulla on tosi paljon WMA-tiedostoja vanhasta PC:stä, niin en jaksa alkaa ettimään niitä kaikista kansioista ja järjestämään uudestaan, jos ne voi suoraan soittaa jollain soittimella. Eli VLC näköjään sittenkin toimi, en ollut hoksannut etsiä soittolistoja tuolta window-palkista (tyhmä paikka!). iTunesissa en kyllä ole onnistunut flip4macin kanssa luomaan soittolistoja, en edes soittamaan wma:ta.

      • Harri Hevonen

        Muillakin on ilmeisesti sama ongelma kuin sulla on ja siihen ei näytä olevan ratkaisua vielä. Tuossa on linkki englannin kieliselle VLC forumille jossa muilla on ollu sama ongelma. Mutta mitään ratkaisua ei näyttäis olevan tuohon tällä hetkellä. Ellei sitten tuon keskustelun viimeinen kommentti toimi jossa lisätään viivettä kappaleen alkamiseen.

        http://forum.videolan.org/viewtopic.php?f=14&t=34810&p=124161&hilit=wma#p124161


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe