Onko kauriin

helppo lo-

pettaa suhde? Oletetaan että toinen on kiinnostunut, ja kauris ei niin paljoa.

7

1239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K mies

että kauris on kiinnostunut vain vähän... kauris ei voi olla vain vähää kiinnostunut... kaikki tai ei mitään... ei ehkä näy päällepäin...

• ap.

olen varma :( Suhde loppui k.miehen toimesta.

Mutta olen kiinnostunut kauriin luonteesta yleensä, en vain tämän exäni luonteesta. Minulla on kavereina ja sukulaisina useita kauriita.

• ap.
        ap. kirjoitti:

olen varma :( Suhde loppui k.miehen toimesta.

Mutta olen kiinnostunut kauriin luonteesta yleensä, en vain tämän exäni luonteesta. Minulla on kavereina ja sukulaisina useita kauriita.

Niin, enhän voi tietää tietenkään oliko kauriini kaikki tai ei mitään periaatteella liikenteessä. Ei että olisi ollut koko ajan sitten "ei mitään" hänellä mielessä...Sattuu vielä liikaa miettiä sitä mahdollisuutta, eli noihan ei voinut sitten käydä mulle :D

• Kaurisnaisen näkökulmaa...

Itse ainakin olen vähän juuri näitä "kaikki tai mitään" -tyyppejä. Jos olen vaikkapa vähän kiinnostunut jostain tyypistä, niin saatan antaa sille mahdollisuuden, että tutustutaan paremmin ja katsotaan tuleeko mitään (olettaen tietysti, että kyseinen henkilö on myös kiinnostunut). Jos alkaa tulla ärsyttäviä luonteenpiirteitä esiin, lähden kävelemään saman tien jos ei käyttäytymiseen tule parilla sanomisella muutosta. Eli, näissä tapauksissa se on ainakin minulle helppoa. Kerralla hyvä, kaikki tai ei mitään.

Mitä nyt tulee pitempiin suhteisiin, senkin lopettaminen on "aika helppoa", jos on jo niin kyllästynyt koko ihmiseen, niin sen vaan haluaa pois päiväjärjestyksestä.

Nämäkin asiat johtuvat varmaan siitä, että en anna tunteiden viedä mennessään vaan pidän pääni kylmänä (muutkin kauriit taitavat tätä tehdä?) kunnes olen *aivan* varma, että tämä kannattaa.

• herkkä kauris

veitkin sanat suustani! Ajattelen aina että miksi jäädä huonoon tai keskiverto -suhteeseen kärsimään jos voi olla monta kertaa onnellisempi yksinkin! Ehkä hieman mustavalkoisesti ajateltu mutta tuntuu että näin säästyy myös suurimmilta sydänsuruilta. Mutta kauriit ovat todellisia selviytyjiä ja sanovat totuuden niin kuin se on ja ovat useasti niitä jotka uskaltavat nostaa kissan pöydälle!

• Kaurisnaisen näkökulmaa...
        herkkä kauris kirjoitti:

veitkin sanat suustani! Ajattelen aina että miksi jäädä huonoon tai keskiverto -suhteeseen kärsimään jos voi olla monta kertaa onnellisempi yksinkin! Ehkä hieman mustavalkoisesti ajateltu mutta tuntuu että näin säästyy myös suurimmilta sydänsuruilta. Mutta kauriit ovat todellisia selviytyjiä ja sanovat totuuden niin kuin se on ja ovat useasti niitä jotka uskaltavat nostaa kissan pöydälle!

Olen samaa mieltä! Aina yksinolo huonon suhteen voittaa. Ja minäkin olen niitä, jotka yrittää toisaalta varjella itseään ja muitakin turhilta sydänsuruilta. Jos ei kemiat natsaa, niin parempi lopettaa heti alkuunsa, vähemmän harmia molemmille.

Kauriit tuntuvat todellakin sanovan asiat niinkuin ne ovat, tosin joskus vähän liian tylysti. Mutta ei kai sitä luonteelleen mitään mahda, jos ei kelpaa, niin voi lähteä kävelemään =)

Mutta näin, aurinkoista kevään odotusta kaikille tähtimerkeille!

• Tammikauris..

Minulle on kova paikka jättää toinen ihmissuhteessa, vaikka asiat olisi miten huonosti. Jos minua kuitenkin petetään tms. vastaavaa, lähden heti!!!!!!!!
      En ole nyttenkään täysin tyytyväinen parisuhteeseeni, mutta annan ajan kulua ja tarkastelen tilannetta...välillä olen tyytyväinen välillä en...johtuisiko luonteeni nousevasta rapu merkistäni??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4716
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      396
      1426
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      188
      1085
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1078
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      990
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      922
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      907
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe