kusipäinen häämatka

VIROSSA!!

Älkää menkö miestenne kanssa Viroon häämatkalle!

Meillä oli sellainen ns. mini-häämatka, sen tilanteiseen budjettiin sopiva.. myöhemmin tulee isompi ja kauemmas.

No, mentiin nimeltä mainitsemattomaan hotelliin häämatkalla yöksi.
Samana iltana minulle tultiin sanomaan ovelle, että minulle on tarjolla häiden kunniaksi hemmottelu-hieronta alakerrassa.
No minähän menin ja olin todella innoissani.

Tämän aikana meidän hotellihuoneeseen oli tullut miehelle hemmottelu-prostituioitu.
Olivat tarjonneet hierontaa miehelle "tiedätte kyllä minne alueelle" ja seksiä.

Talo kuulema tarjosi. Tämä on niinsanottu luksushotelli Virossa, jonne hinnat kalliit. Siihen kuului nähtävästi hääpareille tuollainen hieronta.

Huh huh sanon minä!

Meillä ei onneksi mennyt häämatka pilalle tämän takia ja mies ei ollut ottanut "palvelusta" vastaan. Todella mukavaa oli loppupäivät paikassa ja muualla oli ystävällistä toimintaa.. tosin prostituoituja oli "kaikkialla" ja tarjosivat miehelleni kokoajan seksiä. Käyttäen sanoja "parempaa tarjolla".. kolmen kimppaa muutamat ehdotteli.

Tämä oli meistä todella kamalaa. Oli kummallekkin ensimmäinen ja viimeinen reissiu tuonne paikkaan.
Toivottavasti "parempi" hääkohde on todellakin se PAREMPI!

Kaikki aina puhuu, että Virolaiset on huoria ja en ole asiaa uskonut ensinnäkään. Nyt en ihmettele, että tällainen on yleinen käsitys.

4

2033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan selvästi

Ihan selvä provo!

Taikka sitten olet ollut niin kännissä, että et muista kuin mielikuvituksesi tuottamaa fantasiaa!

• Jorma!

Kyllä meininki on Virossa kuin "villissä idässä"! Turha selitellä!

• minzaah
        Jorma! kirjoitti:

Kyllä meininki on Virossa kuin "villissä idässä"! Turha selitellä!

tää sama teksti on ollu useampaan kertaan aiemminkin.. virossa joissain hotelleissa saa parempaa palvelua kun suomessa, ei tietty kaikissa..

• joopajooxx
        minzaah kirjoitti:

tää sama teksti on ollu useampaan kertaan aiemminkin.. virossa joissain hotelleissa saa parempaa palvelua kun suomessa, ei tietty kaikissa..

missähänpäin viroa ko pari on liikkunut jos huoria on tarjonnu jokanurkalla!! eipä oo tainnu käydä koko maassa... ja ainakin yöllä luulisi hääparin olevan ihan siellä huoneessaan..!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe