Kylpylä toimi väärin

lääkäriin heti

Kylpylöiden tulee varautua sairastuviin perheenjäseniin tekemällä sopimus lääkäriaseman kanssa, joka päivystää sairastapausten varalta ja vain lääkäri voi päättää, onko sairaus tarttuvaa ja potilas eristettävä muista!

Oksentelu lapsella voi johtua liian paljon syödyistä makeisista tai herkuista.

Joskus oksentelu johtuu pitopaikan ruuan laadusta.

Joskus oksentelu johtuu liiallisesta kloorista uima-altaan vedessä (myrkytysoire).

Joskus oksentelu johtuu sairaudesta.

Eli kun oksentelua ilmaantui, niin kylpylän johdon olisi pitänyt kutsua paikalle lääkäri tai viedä lapsi lääkäriin vanhempien kanssa, niin diagnoosin jälkeen vanhemmat eivät olisi tunteneet itseään loukatuiksi ja tylysti kohdelluiksi!

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1472860

3

966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen sijaan

vanhempien olisi pitänyt viedä lapsi lääkäriin jo ensi oksentelun jälkeen, eikä suinkaan minnekään allasosastolle tartuttamaan muita!

Jokainen VOI ottaa itselleen matkavakuutuksen ja sitä kautta sitten soittaa lääkäri paikan päälle, se ei suinkaan ole lomakohteen asia, vaan lomailijan.

"Eli kun oksentelua ilmaantui, niin kylpylän johdon olisi pitänyt kutsua paikalle lääkäri tai viedä lapsi lääkäriin vanhempien kanssa, niin diagnoosin jälkeen vanhemmat eivät olisi tunteneet itseään loukatuiksi ja tylysti kohdelluiksi! "

Siis kenen viedä? Mitä ihmettä kylpylän edustaja olisi tehnyt lääkärin vastaanotolla vanhempien kanssa??!!

Jokainen ymmärtää varmastikin, että sairaan lapsen paikka on KOTONA! Ihan jo lapsen itsensäkin takia.
      Kuin myöskin pitäisi ymmärtää että vatsatauti tarttuu erittäin, erittäin helposti.

Ihan oikein toimittiin, sitä vain en ymmärrä ettei vanhemmille kelvannut tämä ns. hyvitys.

• äitipä minäkin

olen kerran saanut lapsiini kauhean toista viikkoa kestävän vatsataudin ilmeisimmin juuri kylpylästä, joten edesvastuuttoman tyhmää viedä lasta joka on oksentanut yön yhtään mihinkään! Oireeton vuorokausihan pitää pitää ennen lapen vientiä hoitoon tai kouluun juuri tartuntavaaran vuoksi. Kylpylässä leviää just tosi mahtavasti kaikki.

• vastuu??

Jokaisella on oikeus saada akuutti terveydenhoito asuinpaikasta ja olinpaikasta riippumatta, ei siihen tarvita mitään kylpylän ja lääkäriaseman sopimusta. Suomessa kun sattuu päivystys olemaan pakollisena perusterveydenhuollossa...

Oksentelu lapsella voi todellakin johtua monestakin asiasta, eikä sitä lääkärikään pysty diagnosoimaan tuosta noin vain että onko kyseessä bakteeri vai jokin ruoka.

Mitä ihmettä tosiaan kylpylän johto tekisi vanhempien mukana lapsen kanssa lääkärissä?? ;DDD

Käsi pystyyn vanhemmat, kuinka moni teistä vie lapsen allasosastolle lapsen oksennettua yön??? Missä on näiden vanhempien terve järki?!?? Jos on yksinkertaisesti noin tyhmä niin ei voi mitään jos tuntee itsensä loukatuksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe