kalat, luonne?

~pieni enkeli~

mä oon kalat, ja haluisin tietää jotakin kalat horoskoopista??? osaako kukaan kertoa keitten(siis horoskooppien) kanssa sovin? onko oinaan kanssa mahdollisuuksia? entäs vaakojen? oon kiitollinen jos kerrotte...:)

11

1468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jawamies

Parempi hankkia tai lainata alan kirjallisuutta, sieltä löytyy... muistaakseni kalat käy härän kanssa...

• Kalat &HärkäEIIIIII!!!!!!

....kalat ei todellakaan käy härän kanssa. Härkä on itsepäinen jukuri eikä anna milliäkään periksi. Kalat on herkkä mutta ei voi sietää epäoikeudenmukaisuutta jota härkä omalla puskemisellaan aiheuttaa. Olen itse kalat ja olin 10 vuotta naimisissa vaa´an kanssa, petti koko ajan, vaa´alle ei riitä yksi nainen/mies. Seurustellut olen myös useita vuosia: Oinaan, jousimiehen, vesimiehen(ei sovi ollenkaan)ja leijonan kanssa mutta nyt olen onnellinen toisen kalan kanssa. Sovimme täydellisesti yhteen. Kannattaa kokeilla, on hyvä yhdistelmä, kumpikaan ei varmasti ainakaan loukkaa toinen toistaan ja molemmat tykkää hellimisestä ja rakastelusta.

• littledreamer

itse olen kalat ja onnellisesti naimisissa oinaan kanssa ;))))

• OinasNainen

.. no eipä sitä varmaankaan voi yleistää.. itse en pystyisi elämään kalan kanssa, liian epäluotettavia ja itsekkäitä kaiken kaikkiaan (sorry nyt kaikki kalat :) mutta tuli mieleen että kaurismerkki voisi sulle olla aikas sopiva.. kauris ei esim. monesti pidä riitelystä kuten ei kalat-merkkikään :). Tai sitten skorppari.

• ~pieni enkeli~
        OinasNainen kirjoitti:

.. no eipä sitä varmaankaan voi yleistää.. itse en pystyisi elämään kalan kanssa, liian epäluotettavia ja itsekkäitä kaiken kaikkiaan (sorry nyt kaikki kalat :) mutta tuli mieleen että kaurismerkki voisi sulle olla aikas sopiva.. kauris ei esim. monesti pidä riitelystä kuten ei kalat-merkkikään :). Tai sitten skorppari.

joo...mutta epäuotettavia kalat kyllä on...en niinkään mutta...olen huomannut itsessäni ja muissakin kaloissa sen...mutta itsekkyys..minä olen todella epäitsekäs..ja tunnen muitakin kaloja jotka eivät todellakaan ole itsekkäitä...olen huomannut....että sinäänsä vaa-at ovet itsekkäitä..ainakin minun siskoni ja pari kaveriani...mutta kiitos kaikki avusta..:)

• Vaaka tyttö..
        ~pieni enkeli~ kirjoitti:

joo...mutta epäuotettavia kalat kyllä on...en niinkään mutta...olen huomannut itsessäni ja muissakin kaloissa sen...mutta itsekkyys..minä olen todella epäitsekäs..ja tunnen muitakin kaloja jotka eivät todellakaan ole itsekkäitä...olen huomannut....että sinäänsä vaa-at ovet itsekkäitä..ainakin minun siskoni ja pari kaveriani...mutta kiitos kaikki avusta..:)

En nyt tiiä ollaanko me vaa'at sen itsekkäämpiä kuin tekään =) ajattelin siis vain ettei kannata yleistää , ihmiset on erilaisia ja jokaisella on oma persoonallisuus ja luonne... Mun jätkä kaveri on kalat , eikä se ole itsekäs.. Ajattelee aina muita ja asettaa itsensä taka-alalle.. =)

• ~pieni enkeli~
        Vaaka tyttö.. kirjoitti:

En nyt tiiä ollaanko me vaa'at sen itsekkäämpiä kuin tekään =) ajattelin siis vain ettei kannata yleistää , ihmiset on erilaisia ja jokaisella on oma persoonallisuus ja luonne... Mun jätkä kaveri on kalat , eikä se ole itsekäs.. Ajattelee aina muita ja asettaa itsensä taka-alalle.. =)

jooo... mä en tarkottanut pahalla... niin mä ainakin asetan muut mun edelle...enkä ajattele niinkään itseäni...vaikka joskus pitäisikin...:)

• taku

kalat on tosiaan sellasia haaveilevia, tahtoo kuun taivaalta, eikä ikinä tyydy mihinkään. Mikään ei koskaan riitä! Mulla päätty just 3,5 vuoden suhde kalaan, oon itte leijona. Ja pidän huolen etten koskekaan kalat-ihmiseen enään ikinä elämässäni.

• ~pieni enkeli~
        taku kirjoitti:

kalat on tosiaan sellasia haaveilevia, tahtoo kuun taivaalta, eikä ikinä tyydy mihinkään. Mikään ei koskaan riitä! Mulla päätty just 3,5 vuoden suhde kalaan, oon itte leijona. Ja pidän huolen etten koskekaan kalat-ihmiseen enään ikinä elämässäni.

joo me ollaan sellaisia haaveilijoita...ja kyllä aika vaikeita...joo ja mä en oikeen muutenkaan usko että kalojen ja leijonien suhde toimii...mulla ei oo ainakaan koskaan toiminu...eikä oo hyviä ystävys suhteitakaan leijonien kanssa....HARMI...

• Kidagakash

joo me ollaan sellaisia haaveilijoita...ja kyllä aika vaikeita...joo ja mä en oikeen muutenkaan usko että kalojen ja leijonien suhde toimii...mulla ei oo ainakaan koskaan toiminu...eikä oo hyviä ystävys suhteitakaan leijonien kanssa....HARMI...

Herkkä, ujo, taiteellinen, ystävällinen, maailman parantaja..

• vaaka&kalat

Olen nainen, horoskoopiltani vaaka. Avomieheni on kalat. Sovimme täydellisesti yhteen, olemme molemmat hyvin rauhallisia ja paljon muuta samaa. Olemme luotettavia ja rehellisyys on suhteessa tärkeintä ja luottamus. Olen lukenut jostain horoskoopista, että vaa'an ja kalan suhde sujuu kuin tanssi. Ja näin on. Seksi sujuu ja kaikki muukin sujuu..täydellisesti. Tottakai, ihmiset ovat erinlaisia ja erilaisia luonteita löytyy yhtäpaljon kuin on ihmisiä. Horoskooppien mukaan en miestäni valinnut :) Mutta sain sen kaikkein parhaimman...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2498
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1879
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1640
    8. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1389
    9. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1385
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1348
    Aihe