Heippa!
Minkälaisia Ko-Gi -projekteja teillä on ollut tai tiedätte? Kaverini lippukunnasta "varasi" projektikseen lippukunnan ulkomaan leirin/retken järjestämisen, joka olisi itseäni kiinnostanut kovasti myös.. Nyt on omat ajatukset AIVAN nollissa..
Ko-Gi -projektit
1
1093
Vastaukset
- G-mies3
Minä tein/teen lippukunnan vartiontoiminnan kehitys / uusien ikäkausien aloittamisen omana projektinani. Rajasin tähän toimintakauteen niin ei veny pitemmäksi. No ensi kesänä onkin pakko olla nappulat kaulassa. Muita mitä nyt tulee mieleen on uuden veneilytaitomerkinteko, lippukunnan oman ansiomerkin perustaminen / ohjeiden teko. Onhan näitä, Sp:n arkistoissa on mielestäni arkisto kaikesta mitä on tehty joten sieltäkin voi aiheita hakea. Tärkein osa kehitys vaihetta on kuitenkin ne pohdinnat ja itse projekti on (ymmärtääkseni)tarkoitettu työkaluksi näihin pohdintoihin, joten ei kannatta niin paljoa siitä stressata.
Milloinkas kurssi alkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913