Neuvola

Apua tarvitseville

Hei, minun pitäisi soittaa neuvolaan raskaudestani, niin soitetaanko siitä paikkakunnan äitiysneuvolaan vaiko tavan neuvolaan?

Ja voinko turvallisin mielin syödä juustohampurilaisen?

7

608

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apua antava

Sinun pitää soittaa paikkakuntasi äitiysneuvolaan. Jos paikkakunnallasi on useita sellaisia, niin soita lähimpään ja varmista hoitajalta mihin äitiysneuvolaan kuulut.

Voit toki syödä juustohampurilaisen :)

• Apua tarvitseville

Kiitos avusta :) Tiedot auttoivat minua taas hiukan eteenpäin :)

• ?!?!?!?!?!

Mitä sinne täytyy sanoa, kun sinne soittaa?? Nimi toki ja sitten? Olen hieman arka luonteeltani, ja en oikein tiedä mitä sanoisin sinne..

• puhelimeen

Ensimmäisenä ilmoitat vain että "olen raskaana ja varaisin ajan neuvolaan". Kysyvät sitten nimen ja osoitteen.
        Jos useampi neuvola paikkakunnallasi niin ohjaa hän sinut oikalle ja ehkä varaa jo valmiiksi sinulle sinne ajan ja kertoo nimen kenen luona tulet käymään. Siitä se se sitten lähtee :)

• Apua tarvitseville
        puhelimeen kirjoitti:

Ensimmäisenä ilmoitat vain että "olen raskaana ja varaisin ajan neuvolaan". Kysyvät sitten nimen ja osoitteen.
        Jos useampi neuvola paikkakunnallasi niin ohjaa hän sinut oikalle ja ehkä varaa jo valmiiksi sinulle sinne ajan ja kertoo nimen kenen luona tulet käymään. Siitä se se sitten lähtee :)

Kiitos taas vastauksesta :) Jos haluan käydä alkuraskauden ultrassa vko 7-8 niin soitanko siitä yksityiselle lääkärille? Ja varaan sinne ajan?

• varata....
        Apua tarvitseville kirjoitti:

Kiitos taas vastauksesta :) Jos haluan käydä alkuraskauden ultrassa vko 7-8 niin soitanko siitä yksityiselle lääkärille? Ja varaan sinne ajan?

..ajan yksityiselle.
        Siellä pikkuisen jo pää erottuuu jos menet ultraan. Eihän sitä pituuttakaan ole sielä senttiäkään. Jännää se kuitenkin on kun saa alusta asti nähdä miten vaavi alkaa kehittyä.

Viikolla 12 tehdään np-ultra jos maltat siihen asti odottaa :)

http://www.liberovaipat.fi/Pages/Pregnant/CalendarDefault.aspx?id=3050

Tuolta voi hyvin seurailla mitä sisälläsi tapahtuu

• yksityiseen
        varata.... kirjoitti:

..ajan yksityiselle.
        Siellä pikkuisen jo pää erottuuu jos menet ultraan. Eihän sitä pituuttakaan ole sielä senttiäkään. Jännää se kuitenkin on kun saa alusta asti nähdä miten vaavi alkaa kehittyä.

Viikolla 12 tehdään np-ultra jos maltat siihen asti odottaa :)

http://www.liberovaipat.fi/Pages/Pregnant/CalendarDefault.aspx?id=3050

Tuolta voi hyvin seurailla mitä sisälläsi tapahtuu

jos sun paikkakunta tarjoo ton varhais ultranki esim hesa ja vantaalla on mahdollinen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe