Hei, minun pitäisi soittaa neuvolaan raskaudestani, niin soitetaanko siitä paikkakunnan äitiysneuvolaan vaiko tavan neuvolaan?
Ja voinko turvallisin mielin syödä juustohampurilaisen?
Neuvola
7
608
Vastaukset
- Apua antava
Sinun pitää soittaa paikkakuntasi äitiysneuvolaan. Jos paikkakunnallasi on useita sellaisia, niin soita lähimpään ja varmista hoitajalta mihin äitiysneuvolaan kuulut.
Voit toki syödä juustohampurilaisen :)- Apua tarvitseville
Kiitos avusta :) Tiedot auttoivat minua taas hiukan eteenpäin :)
- ?!?!?!?!?!
Mitä sinne täytyy sanoa, kun sinne soittaa?? Nimi toki ja sitten? Olen hieman arka luonteeltani, ja en oikein tiedä mitä sanoisin sinne..
- puhelimeen
Ensimmäisenä ilmoitat vain että "olen raskaana ja varaisin ajan neuvolaan". Kysyvät sitten nimen ja osoitteen.
Jos useampi neuvola paikkakunnallasi niin ohjaa hän sinut oikalle ja ehkä varaa jo valmiiksi sinulle sinne ajan ja kertoo nimen kenen luona tulet käymään. Siitä se se sitten lähtee :) - Apua tarvitseville
puhelimeen kirjoitti:
Ensimmäisenä ilmoitat vain että "olen raskaana ja varaisin ajan neuvolaan". Kysyvät sitten nimen ja osoitteen.
Jos useampi neuvola paikkakunnallasi niin ohjaa hän sinut oikalle ja ehkä varaa jo valmiiksi sinulle sinne ajan ja kertoo nimen kenen luona tulet käymään. Siitä se se sitten lähtee :)Kiitos taas vastauksesta :) Jos haluan käydä alkuraskauden ultrassa vko 7-8 niin soitanko siitä yksityiselle lääkärille? Ja varaan sinne ajan?
- varata....
Apua tarvitseville kirjoitti:
Kiitos taas vastauksesta :) Jos haluan käydä alkuraskauden ultrassa vko 7-8 niin soitanko siitä yksityiselle lääkärille? Ja varaan sinne ajan?
..ajan yksityiselle.
Siellä pikkuisen jo pää erottuuu jos menet ultraan. Eihän sitä pituuttakaan ole sielä senttiäkään. Jännää se kuitenkin on kun saa alusta asti nähdä miten vaavi alkaa kehittyä.
Viikolla 12 tehdään np-ultra jos maltat siihen asti odottaa :)
http://www.liberovaipat.fi/Pages/Pregnant/CalendarDefault.aspx?id=3050
Tuolta voi hyvin seurailla mitä sisälläsi tapahtuu - yksityiseen
varata.... kirjoitti:
..ajan yksityiselle.
Siellä pikkuisen jo pää erottuuu jos menet ultraan. Eihän sitä pituuttakaan ole sielä senttiäkään. Jännää se kuitenkin on kun saa alusta asti nähdä miten vaavi alkaa kehittyä.
Viikolla 12 tehdään np-ultra jos maltat siihen asti odottaa :)
http://www.liberovaipat.fi/Pages/Pregnant/CalendarDefault.aspx?id=3050
Tuolta voi hyvin seurailla mitä sisälläsi tapahtuujos sun paikkakunta tarjoo ton varhais ultranki esim hesa ja vantaalla on mahdollinen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897