Sytkärin täyttäminen

mitennnnnn

Eli miten täytetään täytettävä sytkäri, aina kun täyttöpullolla painan sytkän pohjaa niin se neste vaan roiskuu eikä mee sytkään..

33

42656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkevä kansalainen

      Oikean kokoinen suutin on kova sana.
      Pullossa on korkkiin kiinnitettynä useita eri suuttimia.

      kokeilemalla löytää sen oikean, joka on tiivis sytkäriin

    • Kokeillut kihartimella

      Eli sytkärin venttiili ylöspäin ja täyttöpullo ylösalaisin suuttimeen,paina venttiili auki niin nestekaasu valuu sytyttimeen.
      Jos säiliöt ovat päinvastoin tulee täyttöpullosta vain kaasua eli ei näy täyttyvän.

    • Väärä sivu taaskin.

      Sytkäri vai sytkäri siis tupakan sytytin vai loistelampun sytytin.
      Sivun mukaan ainakin loistelampun sytytin.
      Kysymyksen mukaan tupakan sytytin,mitä täältä utelet?

      • elektronisen

        sytkärin.


      • Anonyymi

        Kaasuahan siellä kuuluu olla ja jos se karannut niin ei toimi, joten lisättävähän sitä sitten on.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Loistelamppu

        "Sytyttimen sisällä olevassa kaasussa tapahtuu sähköpurkaus, joka lämmittää kaksoismetallia ja kärjet sulkeutuvat"


      • Anonyymi

        tupakan sytytin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaasuahan siellä kuuluu olla ja jos se karannut niin ei toimi, joten lisättävähän sitä sitten on.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Loistelamppu

        "Sytyttimen sisällä olevassa kaasussa tapahtuu sähköpurkaus, joka lämmittää kaksoismetallia ja kärjet sulkeutuvat"

        Puhe on savukkeen sytyttäjästä, ei loistevalon sytyttäjästä.


    • Kiki  

      Vaihda sinne kahdenkymmenen faradin kondensaattori

      • se antaisi

        liikaa virtaa?


    • ja vaivatonta

      Lähetä sytkärisi Woikoskelle tai AGA:lle täytettäväksi. Ne kyllä osaa!

    • tulitikkuja

      Selvitä ensin, kumminpän tikku laitetaan raapasupintaan päin.

      • josjosjosjos

        Miksi puntti tulitikkuja? Kaasusytkärihän on kätevämpi


      • Anonyymi

        Tulitikkuja ei kannata käyttää kun täyttää kaasusytkäriä. Tai voithan sä kokeilla.


    • mieko

      On täälläsaatanan tyhmiä räkänällejä neuvomassa, varmaan vielä paskat housuissa.

      • tajukalle

        niin näytät olevan !

        kiroilla osaat ja olla pöljäke, siinä koko ceevee.


      • Anonyymi

        Mitä sä tuut tänne selkttää ku et ees ite kerro


    • sdxcdfc

      Laita sopiva kuminen O-rengas, niitä saa O-rengas liikkeistä.

    • cääcman

      En löydä mistään niitä täyttöpulloja enää?????

    • 1919

      Näköjään koulujen syysloma taas. . . .

    • Anonyymi

      Ei kai kukaan tuollaisia värkkejä edes tarvi, koska jokainen tietää, että tupakointi on hengenvaarallista.
      Suosittelen sytkäreiden ja kaasujen kieltoa ankarien sakkorangaistuksen uhalla.

      • Anonyymi

        Jostain syystä kaasuhellat tarvitsevat sitä kaasua toimiakseen.


      • Anonyymi

        Jostain syystä leivin uuni ja talojen lämmitys voi myös toimia sytkärillä (pöljä)


      • Anonyymi

        Entäs nuo millä kynttilöitä sytytetään? Ei pitäis olla vaarallisia, paitsi tietysti kynttilöille, koska joutuvat poltettaviksi 😂


    • Anonyymi

      voihan sitä sytkärii käyttää muutenki

      • Anonyymi

        Tämä kyseinen viesti todisti olemassaolollaan asian lopullisesti.


    • Anonyymi

      Jos ei täyty se voi olla pensa sytkäri ja sinne pitää laittaa pensaa. ennen anhaa ei mitää kaasu sytkäröitä ollu olemassakaankaa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuon butaanikaasun ostin 15 vuotta sitten, pienellä polttimella monet kerrat lämmitetty, sulatettu, juotettu. On kyllä lämmin liekki


    • Anonyymi

      Hommaa Zippo, liity Seppojen kerhoon, vaikka hieman kalliita, mutta todellakin halvemmaksi tulee kuin koko elämäsi tulitikkuaskitkin sitten raapiessa ja puntteja ostellessakin.

      Ja voit tankkaamassa bensa-asemalla, High Octane Fuel, only.

    • Anonyymi

      Hyvä joku Alfred Hitchcockin sarjassa 50-luvulta, Steve McQueen näeyttelemässä että miten hyvin toimii Zippo, armeijasta saanut ja ensimmäisessä maailman sodassa jenkkiarmeijan perus sytytin: Zippo.

      The Man From South, likely /Nevada, Las Vegas heh.

    • Anonyymi

      Tämä on sekava ketju

    • Anonyymi

      Käsilaukku varkaat Nivan kirkko.
      Karsikas suku
      Annikki ehtoollinen Karsikas tekee verhotankoja sanoin toisi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe