Onko tietoa tulevista keikoista, jos Oasis vaikka Suomeenkin saataisiin? :)
(Kotisivuilta ei löytynyt ainakaan vielä tietoa keikkailusta v. 2008)
Oasis Suomeen?
6
1959
Vastaukset
- Eikös?
Eikös Oasis tehnyt vain yhden levyn ja siitä sitten useita kopioita.
Ja eikös hittejä ollut vain 2-3?
Olen aina ihmetellyt, miksi Oasista hehkutellaan vaikka se aikanaan oli julkisuudessa lähinnä toisen veljeksen huliganismin vuoksi.- hahahahaaaah
...
- kaaleppi
hahahahaaaah kirjoitti:
...
kuunnella niitä levyjä ennen kuin rupeat "haukkumaan", taidat olla justiinsa niitä kaljupäisiä junttihevareita,jotka kuuntelee jotain kotiteollisuutta tai sotajumla paskaa
- ei täällä ketään...
kaaleppi kirjoitti:
kuunnella niitä levyjä ennen kuin rupeat "haukkumaan", taidat olla justiinsa niitä kaljupäisiä junttihevareita,jotka kuuntelee jotain kotiteollisuutta tai sotajumla paskaa
...olla haukuttu. Oasis on paras bändi, Kotiteollisuudet ja sotajumala paskat ja muu junttihevari musiikki on ihan perseestä ja täyttä paskaa.
- kaaleppi
ei täällä ketään... kirjoitti:
...olla haukuttu. Oasis on paras bändi, Kotiteollisuudet ja sotajumala paskat ja muu junttihevari musiikki on ihan perseestä ja täyttä paskaa.
tuota toisen viestin lähettäjää. mutta kyllä se sotajumalaki on sellasta paskaa, eihän sen juntin örinästä saa mitään selvää ees
- Kirjoita!
http://www.adressit.com/allekirjoitukset/oasissuomeen/
Oasis halutaan Suomeen ja sitä varten on nyt myös adressi. Käykää allekirjoittamassa!
Adressi siis tehty tänään, 10.1 ja siellä on tällä hetkellä kaksi allekirjoitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560