Kissa pureskeli Sennkan viisysiviitosten johdon katkipoikki! Mikä nyt eteen?! Mihin noi kannattaa kiikuttaa korjattavaksi, minkälainen operatsuuni?
Voi perse! Kissa puri johdon!
6
2327
Vastaukset
- Liisukka
uus-avuton, vai?
Mitä luulisit kaikista maailman paikosta, mihin viedään korjattavaksi?
Autokorjaamoonko?
Lääkärille?
Neuvolaan?
Äitille?
Mummolle?
Joulupukille?
Elektroniikkahuoltoon?
Paras korjaustapa on vaihtaa kokonaan uusi, hyvä-laatuinen johto.
Toinen vaihtoehto on tehdä juotosliitos, joka suojataan ohuella kutistesukalla.
Varttitunnin homma.- Johtotähti edelleen
Niinpä niin, kiitos vaan ERITTÄIN asiallisesta ja informaatiorikkaasta vastauksesta, Luusukka-pieni.
En tosiaan ole niitä joulupukille kärräämässä... huumoria ilmeisesti tavoittelit..?
Eli vielä: mihinkähän ELEKTRONIIKKAHUOLTOON ne SENNHEISERIT kannattaa viedä PÄÄKAUPUNKISEUDULLA?
Jessus. - tulihan se puuttuva
Johtotähti edelleen kirjoitti:
Niinpä niin, kiitos vaan ERITTÄIN asiallisesta ja informaatiorikkaasta vastauksesta, Luusukka-pieni.
En tosiaan ole niitä joulupukille kärräämässä... huumoria ilmeisesti tavoittelit..?
Eli vielä: mihinkähän ELEKTRONIIKKAHUOLTOON ne SENNHEISERIT kannattaa viedä PÄÄKAUPUNKISEUDULLA?
Jessus.tieto kun ärähti.
Pääkaupunkiseudulla.
Minä kun olen Kajaanista.
-L-
- Äiti neuvoo sinua
Koeta lapsi rakas saada vietyä ne kuulokkeesi jotenkin vaikka tuonne:
Valtuutettu Sennheiser-huolto ja -varaosamyynti:
Partfi x Oy, Halsuantie 2, 00420 Helsinki
Puh. 0400 700 172- karvainen mirri
aikoinaan järsi Beyerin johdon poikki.Aika helppo se oli tinaamalla korjata.
- on yleensä
irrotettava johto. Tuon mallin systeemistä en tiedä, mutta ainakin HD560:ssä sellainen on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021717
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 781351
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741111- 691011
- 38982
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975