Todella epäreilua, että MCR ehkä menee tänä vuonna ruotsiin..miksei myös voisi tulla tänne?!
Mielipiteitä!?
Voi pee
10
779
Vastaukset
- mcr fani<3
Niinpä! Ne vosi tul tänne kans, ettei kaikki unohtais niitä! :D
- mcrlover<3
Tosi törkeää, Ruotsissa käydään niin tiheään tahtiin että. Kaipa ne eivät tänne tule siksi, koska juuri olivat...? Mutta olisi ihanaa jos tulisivat tänne, vaikka eivät tietenkään tule...
- TrueMCRFan
mcrlover<3 kirjoitti:
Tosi törkeää, Ruotsissa käydään niin tiheään tahtiin että. Kaipa ne eivät tänne tule siksi, koska juuri olivat...? Mutta olisi ihanaa jos tulisivat tänne, vaikka eivät tietenkään tule...
Vaikka ne kiertelee täällä euroopassa niin ei voi tänne tulla!! Ihan suututtaa, kun ruotsiin ja norjaan menevät vaan joka kerta!!!!!!!!!!!!!!
( Pitäs varmaan itekin sitte lähtee ruotsiin kattoo niitä - mcrlover<3
TrueMCRFan kirjoitti:
Vaikka ne kiertelee täällä euroopassa niin ei voi tänne tulla!! Ihan suututtaa, kun ruotsiin ja norjaan menevät vaan joka kerta!!!!!!!!!!!!!!
( Pitäs varmaan itekin sitte lähtee ruotsiin kattoo niitäEikös se Euroopan-kiertue ole jo loppunut ja pojat pitävät nyt taukoa...? Mutta joka tapauksessa he ovat käyneet useammin Norjassa ja Ruotsissa kuin Suomessa, joten se on silti epäreilua meitä suomalaisia kohtaan!
TrueMCRFan kirjoitti:
( Pitäs varmaan itekin sitte lähtee ruotsiin kattoo niitävaikka ne itse tyyliin haluaisivatkin tulla suomeen, ei keikkajärjestäjät sitä aina mahdollista... että se ehkä syynä.
Mä ainakin meen ruotsii
- Fwank
APUA? milloi ne menee ruotsii? :0 mutsi ei päästä keikalle ruosii pidemmälle -.-
- TrueMCRFan
tieto, mutta jos pitää paikkaansa niin maalis-huhtikuussa:D
- moiihhhhyy
sit mennään ruotsii :D
- mcrlover<3
nillä nyt sitten loppunut se Euroopan-kiertue? Senhän piti jo loppua ja heidän piti pitää taukoa...?
- TrueMCRFan
mcrlover<3 kirjoitti:
nillä nyt sitten loppunut se Euroopan-kiertue? Senhän piti jo loppua ja heidän piti pitää taukoa...?
Eikun mä katoin tän vuoden keikkoja, joita on muutama jo listattu ja jopa varmennettukin.
Kaikkia ei ole vahvistettu vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733834Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92061Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1121158
- 1131150
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711057Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906