Mitä mieltä olette Hau Hau Championista ja Purina ONEsta?!
Ovatko hyviä ja laadukkaita merkkejä?
Saako koira noista kuivaruuista tarvittavat ravintoaineet ja vitamiinit? Tietysti kuivaruuan lisänä on raakaliha.
Hau Hau Champion
8
4049
Vastaukset
- kyllä mieluummin
ostaa heti sellaista ruokaa mihin ei tarvitse lisätä lihaa.Hintaa edulliselle ruoallekin tulee kun "joutuu" lisäämään lihaa.Ja jos/kun ostat lihaisampaa versiota niin kysy/tarkista myyjältä ,että tuotteessa on kuivattu liha.Silloin sitä on pajon enemmän kuin tuorelihaa(vain kolmannes määrästä).
- _minä_
Kuulin sellaista että hau hau sisältää 1/4 on niistä kynsiä, höyheniä, nokkia yms.. niin ja kuinka voi olla 38% tuoretta kanaa? vaikka ei voi olla kuivatettuna tuoretta.
- syödään
_minä_ kirjoitti:
Kuulin sellaista että hau hau sisältää 1/4 on niistä kynsiä, höyheniä, nokkia yms.. niin ja kuinka voi olla 38% tuoretta kanaa? vaikka ei voi olla kuivatettuna tuoretta.
hauhau economy paljon liikkuvalle koiralle. hyvää ruokaa on ollut. maksaa n.20e/15kg. ei tarvitse mitään lisiä mutta kuitenkin tulee annettua kaikkea muutakin:)
- Champion
syödään kirjoitti:
hauhau economy paljon liikkuvalle koiralle. hyvää ruokaa on ollut. maksaa n.20e/15kg. ei tarvitse mitään lisiä mutta kuitenkin tulee annettua kaikkea muutakin:)
Markettiruoista parhaimpia ovat juuri hauhau champion ja purina one. Itse en muihin koskisi pitkällä tikullakaan. Hauhau sopi meidän neidille mainiosti, sterilaation myötä jouduttiin kuitenki vaihtaan kevyempään. Hauhaun tuteselosteessakin lukee ensimmäisenä kananlihajauho, joten ei voi olla kovin huonoa, kun listan ensimmäisenä on liha. Kyseessä on myös kananlihajauho, eli hyvää onsiis. Jos olis kanajauho ni olisin huolissani noiden nokkien ja höyhenien suhteen. Purina onesta ei ole kokemuksia, mutta kuulemma ihan hyvää, hauhau championeissa tosin taitaa olla enempi lihaa. Kokeilemalle löytyy koirallesi sopiva ruoka :)
- koiranpaikka.com
Champion kirjoitti:
Markettiruoista parhaimpia ovat juuri hauhau champion ja purina one. Itse en muihin koskisi pitkällä tikullakaan. Hauhau sopi meidän neidille mainiosti, sterilaation myötä jouduttiin kuitenki vaihtaan kevyempään. Hauhaun tuteselosteessakin lukee ensimmäisenä kananlihajauho, joten ei voi olla kovin huonoa, kun listan ensimmäisenä on liha. Kyseessä on myös kananlihajauho, eli hyvää onsiis. Jos olis kanajauho ni olisin huolissani noiden nokkien ja höyhenien suhteen. Purina onesta ei ole kokemuksia, mutta kuulemma ihan hyvää, hauhau championeissa tosin taitaa olla enempi lihaa. Kokeilemalle löytyy koirallesi sopiva ruoka :)
Itse en ostaisi koiranruokaa marketista vaan eläinkaupasta, syynä ei ole pelkästään oma bisnes vaan ihan koiran hyvinvointi.
Markettiruokien edullisuuteen on syynsä mutta välttämättä et 60€/15kg saa laatua tai toimivaa vatsaa koirallesi. Vertaile eri merkkejä ja kokeile niitä jonkun kuukauden ajan, millään näytepusseilla et näe miten ruoka vaikuttaa koiran hyvinvointiin. Kannattaa myös kysellä muilta mitä merkkejä käyttävät ja ovatko he olleet merkkiin tyytyväisiä?
Ns. paremmat ruoat eivät todellakaan ole aina kalliita, laadukas ruotsalainen kuivaruokasäkki 15kg maksaa 23€ toimitus. Mutta kokeilemalla selviää moni asia. - tällaista
Champion kirjoitti:
Olen jo kauan ihmetellyt näitä markettiruokien ja eläinkaupan ruokien välisten keskustelujen perusteluja.
"Hau haun tuoteselosteessakin mainitaan ensimmäiseksi kananlihajauho, joten ei voi olla kovin huonoa, kun listan ensimmäisenä on liha." Olen ruokkinut pentuni royal caninilla, joka monen mielestä on "laadukas ruoka" mutta eipä ole senkään ensimmäisenä valmistusaineena liha. Itse asiassa kovinkaan monessa eläinkaupan ruuassa ei ole, esimerkkinä hill's jota enne syötin. Ovatko ne siis sittenkin huonoa ruokaa? Pitäisikö siirtyä kaupan ruokiin, koska niissä on enemmän lihaa? Melko lapsellista, sanon minä.
Haluaisin vielä lisätä, etten todellakaan pidä markettiruokia huonoina, olen itsekin harkinnut purina onea tai hau hauta koiralleni. Tai jahtivahtia. Halusin vain mainita lihajauhoasiasta, jotta ihmiset menisivät hiukan itseensä kirjoituksissaan. - merkki...
koiranpaikka.com kirjoitti:
Itse en ostaisi koiranruokaa marketista vaan eläinkaupasta, syynä ei ole pelkästään oma bisnes vaan ihan koiran hyvinvointi.
Markettiruokien edullisuuteen on syynsä mutta välttämättä et 60€/15kg saa laatua tai toimivaa vatsaa koirallesi. Vertaile eri merkkejä ja kokeile niitä jonkun kuukauden ajan, millään näytepusseilla et näe miten ruoka vaikuttaa koiran hyvinvointiin. Kannattaa myös kysellä muilta mitä merkkejä käyttävät ja ovatko he olleet merkkiin tyytyväisiä?
Ns. paremmat ruoat eivät todellakaan ole aina kalliita, laadukas ruotsalainen kuivaruokasäkki 15kg maksaa 23€ toimitus. Mutta kokeilemalla selviää moni asia.kyseessä?
"Ns. paremmat ruoat eivät todellakaan ole aina kalliita, laadukas ruotsalainen kuivaruokasäkki 15kg maksaa 23€ toimitus."
olisin kiinostunut =)
- pihlajamäki
Hill's on monissa muissa maissa ihan halpis ruokaa, jostain syystä täällä suomessa se on hintavaa ja täten saanut "tämän täytyy olla hyvä ruoka" -leiman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847