steariiniä takassa

tulikivi

Jäi kynttilä takanpäälle ja sulas tietenki kokonaan sen päälle. mahtaako saaja millään pois?

5

3431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyttyä

ja monella varmaan kynttilät sulaneet.. Pahimmat jollain rapsuttelemalla ja tahrat esim. tinneri-, tai asetonirätillä. Lähtee helposti, eikä jää mitään jälkiä.

• tulikivi

Sama juttu, enpä tosta välittäny. Sitten kun olin useamman kerran takkaa lämmitelly, steariini haihtui pikkuhiljaa pois.

• takka problem

Sama ongelma täälläkin, kynttilä oli takan päällä, lämmitin takkaa ja steariinia valui takan kylkiä ja luukkua pitkin sekä takan sisäänkin sitä valui. Imeytin sitä talouspaperiin kaikkialta mistä löysin, mutta ilmeisesti jonnekin jäi jotakin, missään ei kyllä näy mitään. Joka kerta kun takkaa lämmittää alkaa steariini haista ja oon nyt lämmittänyt sitä noin 20 kertaa tapahtuneen jälkeen eikä haju vieläkään heikkene. Onko mitään ideaa miten sen hajun sais pois?

• Anonyymi
        takka problem kirjoitti:

Sama ongelma täälläkin, kynttilä oli takan päällä, lämmitin takkaa ja steariinia valui takan kylkiä ja luukkua pitkin sekä takan sisäänkin sitä valui. Imeytin sitä talouspaperiin kaikkialta mistä löysin, mutta ilmeisesti jonnekin jäi jotakin, missään ei kyllä näy mitään. Joka kerta kun takkaa lämmittää alkaa steariini haista ja oon nyt lämmittänyt sitä noin 20 kertaa tapahtuneen jälkeen eikä haju vieläkään heikkene. Onko mitään ideaa miten sen hajun sais pois?

Ratkesiko ongelma ?

• Anonyymi

Tiili on huokoinen aine ja sinne imeytyy steariini niin eipä se sieltä poiskaan lähde kovin helposti.

Voi yrittää polttaa pienellä puhalluspillillä mutta olettaisin steariinin sisältämän väriaineen jäävän näkyviin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1014
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      868
    3. 62
      863
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      45
      834
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      771
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      684
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38