Tarttis tehrä jotain

suomikuvan kirkastamiseksi

on tämä perkelelellinen verotusyhteiskunta, kun sen aniharvan kerran suomipoika voisi saada palkinnosksi auton niin ei voi sitä tuoda kotiin kun nämä meidän vero ja herra keisarit tyhjän paskan virkamiehet estävät sen sellaisilla säännöillä jotka on enemmän kuin perseestä. Kyllä YK miehille ja muille juokaleille tehdään tarpeen mukaan laki että saavat autonsa tuoda ulkomailta, mutta suomalainen sankaripoika joutuu jättämään palkintonsa sinne joneen. Tämäkö kirkastaa suomikuvaa näiden herran retkujen luomat säännöt.

6

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Realismin kannattaja

      Miksi urheilijoita pitäisi kohdella sitten eri tavalla kuin tavallisia kansalaisia ? Kyllä jos tavis erehtyy jotain ylimääräistä saamaan, niin joka saatanan sentistä maksat veron.

      Itse kuulun siihen ryhmään joka seuraa kisoja innolla, mutta palkkiot tai palkinnot ovat heidän tuloaan, ja maksakoon niistä verot.

      • kohtelun kuin tavikset

        Olen sitä mieltä, että tämä ( 1-5) autoa jollain 15 vuoden aikavälillä ei tämän maan taloutta kaada eikä sitä myöskään saa kukoistaan maksettiin veroa tai ei. Mutta kyllä säännöt näissä harvoissa tapauksissa pitäs olla sellaiset, ettei palkintoa tarttis jätää verojen takia ottamatta. Kateelliset sukset jalkaan ja mäkeen yrittään ?


      • Rane on kingi

        Niin...sehän on suoraan sulta pois, jos vaikka Ahonen auton sais tuoda ilman veroja. Ei noita urheilutähtiä nyt niin montaa ole, etteikö palkinnon vois tuoda verotta. Jannen tuloilla olisi varmaan muutenkin kannattavaa maksaa verot johonkin muualle(vaik. Sveitsiin) Mutta mieshän asuu Suomessa ja on kantanut kohtuu summia verottajalle. Samalla tehnyt vähän Suomea tunnetuksi...


      • Realismin kannattaja
        kohtelun kuin tavikset kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että tämä ( 1-5) autoa jollain 15 vuoden aikavälillä ei tämän maan taloutta kaada eikä sitä myöskään saa kukoistaan maksettiin veroa tai ei. Mutta kyllä säännöt näissä harvoissa tapauksissa pitäs olla sellaiset, ettei palkintoa tarttis jätää verojen takia ottamatta. Kateelliset sukset jalkaan ja mäkeen yrittään ?

        Koska Janne urheilee, minä teen jotain muuta. Mutta yhtä kaikki, tasapuolista sen kohtelun olla pitää tekeepä sitten mitä hyvänsä. En ymmärrä sitä, että jos on tätä mieltä, se on heti jonkun mielestä kateutta.


    • muidenkin varalta

      tekeehän nuo pösilöt muitakin järjettömiä lakeja kun nyt olis asiaa ja tarvetta niin eikö töihin vaan ja jannen auto kotiin.

    • Janne myydä

      auton siellä ja tuoda vain siitä ssadut rahat muiden palkintorhojen joukossa. Eikö?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe