rapunaisen ystävyys?

tyllerö

onko sellaista? Ovatko kaikki rapunaiset kateellisia, huonoitsetuntoisia, saivartelevia selkäänpuukottajia?

19

3113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapunainen

      ei todellakaan mitään noista.. vaan kaikkea päinvastaista..

    • nainen rapunen

      toden totta ei ole, voit olla varma että hän kyllä ensin katsoo oletko ystävyyden arvoinen.
      Ja vaikka et sitä olisikaan koskaan hän ei sinun asioitasi paljasta muille. Sen sijaan luottaako hän sinuun on eri asia, siihen saattaa mennä hetki ennenkuin saavutat täyden luottamuksen.

    • rapu-84

      ei ole.ainakaan mun mielestä ja mitä nyt on seurannu muutamia rapu kaveria, niin ei oo kyll mitään ilmentynyt sellasta. Mun mielestä ravut on niitä uskollisia ja luotettavia tapauksia.ainakin itse olen.

    • Rapuneito

      Eikai nyt kaikkia voi yleistää, mutta joku rapu saattaa olla moinen ja loput taas ei. Suurinosa kuitenkin tuntemistani ravuista on heikkoitsetuntoisia, ja saattavat suuttua pienestäkin asiasta, ja päästää suustaan ilkeitä asioita joita ei tarkoita. Mutta en kyllä itse sanoisi itseäni heikkoitsetuntoiseksi, ehkä hieman kateellinen, mutta vain harvoista asioista, ja selkäänpuukottaja en ole. Itseä kuvailisin enemmänkin, arvostelevaksi suupaltiksi, joka haluaa hauskuttaa muita. :)
      Kyllä rapunaisen ystävyys on olemassa... :) sulle on vaan sattunu just inhottavimpia rapuja mitä on keksitty! ;)

      • Vicky

        Ravut on ainakin aitoja!! Ne näyttää tunteensa!


    • Satine

      Eivät ravut mielestäni ole tuollaisia, itse en ainakaan ole.
      Kateellisuus ei kuulu niihin kaikkein päälimmäisiin ominaisuuksiin, eikä sen enempää selkäänpuukottaminenkaan.
      Ravut tosin eivät välttämättä ole kovin luotettavia. Heillä on usein vain pari luotettua ystävää, jotka myös voivat luottaa heihin. Muiden jutut kyllä saattavat kovin helposti lipsahtaa... (Mikä on huono, koska ihmiset aina tulevat minulle sydäntään keventämään ja luottavat täydellisesti.)
      Ravusta voi saada ihanan ystävän, mutta kannattaa muistaa, että parempaa valehtelijaa on vaikea löytää. Tuntuu pahalle vuoden ystävyyden jälkeen huomata, että et ollutkaan mitään hänelle. Rapu ei nimittäin sano sellaisia asioita ääneen, vaan leikkii mieluummin mukana.

    • Anis

      Mitäs horoskooppia itse edustat? Ettet vain itse olisi kateellinen, huonoitsetuntoinen, saivarteleva selkäänpuukottaja?

      Kun ihminen yleensä projisoi muihin ne omat vikansa? Että ilkeä olet, kun et kaveriasi kanssa pysty puhumaan vaan luimistelet tällaisella palstalla.

      Kasva lisää....

      • rapurapurallaa...:-)

        ...onko kaikki samaan aikaan syntyneet henkilöt samanlaisia? Eikö elämänhistorialla ole minkäänlaista merkitystä henkilön käyttäytymisessä ja tunne-elämässä? Jos kaikki ravut olisivat samanlaisia, eikö heidän pitäisi olla geneetisesti identtisiä ja lisäksi saman perheen täysin samankaltaisesti kasvattamia yksilöitä?


    • kAuRiS

      rapu ei suinkaan ole selkään puukottaja vaikka saattaakin loukkaantua helposti. itse olen ollut ravun kanssa ystävä jo ensimmäisestä luokasta lähtien. rapu on kylläkin kauriin vastakkainen merkki, että siksi meillä on hyvin erityinen ystävyys suhde.

    • Scorpion

      Olen oppinut tuntemaan rapuystäväni ja voin liittää häneen seuraavat tuntomerkit:

      -tunteellinen
      -OIKEUDENMUKAINEN
      -ei koskaan unohda loukkauksia!
      -huonoitsetuntoinen
      -luotettava ja uskollinen ystävänä
      -rehellinen
      -kannustava
      -tahattomasti hyötyjä
      -tavallaan itsekäs, mutta myös huomioiva
      -kauniita sanoja kaipaava(ehkä juuri itsetunnon vuoksi)
      -ei siedä yksinoloa, ellei ole erakkorapu, kaipaa muita ihmisiä tukemaan

      Ravut, osuinko oikeaan?

      • rapu 51

        kylläpä kuulostaa tutulta kaikki sanomasi!


      • Krapu

        Kyllä vaikuttaa tutulta, mutta unohdit yhden ja se on SITKEYS. Ravut voivat olla ruikuttajia, pehmoja, ärsyttäviä tai mitä tahansa, mutta aina mukana on käsittämätöntä sitkeyttä. Lienee samanlaatuista kuin skorpioneilla intohimo asioihin, joista on kiinnostunut.


      • rapu
        Krapu kirjoitti:

        Kyllä vaikuttaa tutulta, mutta unohdit yhden ja se on SITKEYS. Ravut voivat olla ruikuttajia, pehmoja, ärsyttäviä tai mitä tahansa, mutta aina mukana on käsittämätöntä sitkeyttä. Lienee samanlaatuista kuin skorpioneilla intohimo asioihin, joista on kiinnostunut.

        oikeaan osui... myös hellyys ja rakkauden tunne jokaista läheistä ystävää kohtaan... rajatonta.. =)


      • Tuuliviiri -74

        Entä jos on erakkorapu? Minä nimittäin olen, epäsosiaalinen siinä mielessä että aloitetta en tee oikeastaan ihmisten suhteen vaan jos joku ottaa muhun kontaktia niin sitten kyllä sujuu. Ujo olen aina ollut, ns. muiden tarkkailija. Ihan pienenä olin tosi villi ja reipas, mutta ala-asteen kovien kolhujen (henkisten) kovettamana sulkeuduin.
        Nyt työelämässä oon "kummajainen" varsinkin kun nykyään pitää tehdä aloitteet ja olla sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut joka alalla! Viihdyn mieluiten yksinäni, eläimet ovat parhaita ystäviäni olleet aina. Ei kovin ruusuinen tulevaisuus vaikka välillä ylitän itseni jos hyvä päivä sattuu kohdalle. Muistan kaikki hyvät ja huonot kommentit vuosien takaa ja lokeroin ihmiset sen mukaan. Kunnon luottamussuhdetta en ole enää onnistunut rakentamaan kehenkään. Jos olisin koira tai hevonen tai muu eläin, mut olis jo lopetettu varmaan luonnevian vuoksi... Joku oinas tai muu vastaava olis vaan mennyt menojaan - paitsi ettei se olis tässä jamassa!


      • RAPU

        KYLLÄ SE PITÄÄ PAIKKAANSA...
        MUTTA HARVOIN RAPU KOSTAA, MUTTA KUN NIIN TAPAHTUU SE EI OO KIVAA KATSELTAVAA...
        KOKEMUKSELLA. KUN RAPU ON MUSTASUKKAINEN SE EI TIEDÄ MITÄ SE TEKEE VAAN ANTAA TULLA PIIPUN TÄYDELTÄ. :) TSEMPPIÄ...


      • *RaPu*

        tunnistin kyllä itseni...ja mistä luonteenpiirteestä haluaisin luopua on huonoitsetunto ja unohtaa kaikki loukkaukset..


    • rapu

      JOTKUT RAPUNAISET TEKEE NIIN.
      MUTTA YLEENSÄ RAPU NAINEN EI OO KATEELLINEN EIKÄ ILKEÄ VAAN MUSTASUKAINEN OMISTAAN. SILLOIN KUN RAPU ON MUSTIS NIIN EI KANNATA MENNÄ LÄHELLE.
      MÄ OON MUUTAMAN KERRAN LYÖNYT MUSTASUUS PUUSKISSA TOISTA NAISTA. EN VOI TAJUTA KATEELLISUUTTA ENKÄ SELKÄÄN PUUKKOTTAMISTA. EI OO RAVUN OMINAISUUKSIA SEMMONEN. OLETKO VARMA ETTÄ HE OVAT RAPUJA? *IHMETTELEE* POIKKEUKSIA LÖYTYY JOKA RADALTA. MUTTA MÄ OON TYYPILLINEN RAPU ELI TODELLA HERKKÄ LOUKKAANTUMAAN. NIIN JA TULI MIELEENI ETTÄ ONKO NE JOSTAIN SULLE LOUKKAANTUNEITA? *TÄYSIN YMMÄLLÄÄN* PÄRJÄILE NIM.MERK.TYLLERÖ :)

    • Iso oinas

      No ei todella ole! Rapunaisesta olen saanut maailman luotettavimman ystävän! Lojaalimpaa ystävää saa hakea. Hän on aina auttanut ja tukenut vaikeinakin aikoina ja väsymättä tarjonnut olkapäätään minulle.

    • Anonyymi

      Rapunaiset on kyllä todella hyviä ystäviä!
      En kyllä tunne parempia..
      Kaksi rapunaista tiedän, Ihan mahtavia ihmisiä ovat.
      Arvostan💖👍
      Tv:🦉

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe