Miten pääsee Fär saarille ?
Onko mitään laivaa taikka lentoja ?
miten pääsee Fär saarille
8
2064
Vastaukset
- tietoa vaikka
tuolta:
http://www.faroeislands.com/ - Kissus
Harmi vain etten juuri nyt saa mieleeni ko. laivavarustamon nimeä. Laiva kulkee norjasta islantiin ja poikkeaa matkallaan färsaarilla. Jos oikein muistan, laiva lähtee Tronheimista mutta saatan muistaa tuonkin väärin. Sen ainakin muista että liput oli älyttömän kalliita. Itse etsin silloin reittiä omalla autolla islantiin eli juuri ko. laivalle. Tuo lysti olisi maksanut kahdelle henkilölle ja autolle (meno-paluu) n. 2000 euroa eli liput OVAT hintavia.
- mie.
Varustamo on Smyril-line
Laiva lähtee Norjan Bergenistä tai Tanskasta Hanstholmasta.
- rós
Reakjavikista lentää air iceland
- rahtilaivalla
Mekin ollaan harkitsemassa Färsaarten reissua!
Joku tuttava kerran kävi rahtilaivan kyydissä, joka tuli tosi edulliseksi, matka hiukan pidempi kestoiseksi ja keinuvaksi (merenkäynti ;))!
Jos on tuikka matkabudjetti, paljon aikaa ja halua keikkua laineilla, niin kannattaa ottaa rahtilaivoista selvää.- mjb
Köpiksestä pääsee suoralla lennolla Färsaarille. Ebookersista voi esim katsoa aikatauluja jne. Olen käynyt kaksi kertaa Färsaarila. Kyselkää, jos jotain haluatte tietää.
- Torbinski
mjb kirjoitti:
Köpiksestä pääsee suoralla lennolla Färsaarille. Ebookersista voi esim katsoa aikatauluja jne. Olen käynyt kaksi kertaa Färsaarila. Kyselkää, jos jotain haluatte tietää.
Minne saarilla kannattaisi mennä ja minne taas laivat menevät yleensä ?
- mjb
Torbinski kirjoitti:
Minne saarilla kannattaisi mennä ja minne taas laivat menevät yleensä ?
http://www.faroeislands.com/
Tuolla varmaan kannattaa surffailla eka, että saa hieman käsitystä aiheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192562Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262364Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3301383- 601083
- 2591039
- 541017
- 146933
- 45908