Tampesterilla paras...

imago!

30

3345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saleeemies

      Oulu muka kärjessä, ja missähän kaupungissa tehtiin eniten rikoksia; oulussa. Eihän sinne kukaan uskalla mennä, kun huumeita ja rikollisuutta täynnä, ei siel mitään imagoa ole.

      • puhuu.

        Oulua vastaan puhuu tosiasiat: kaikki etelästä sinne muuttaneet muuttaa heti takaisin etelään, kun vain tulee tilaisuus

        ja ei niillä oululaisillakaan mikään hääppönen maine ole etelässä, jos siitä ryhdytään juttua vääntämään


    • sattu3

      siinäpä lyhyesti. Joensuu - tuo ENTINEN rasistikaupunki - on nykyisin kiva asuinpaikka, sopivan kokoinen ja kaikki tarvittavat liikkeet löytyvät. Työtilanne on tosin täälläkin melko huono.. Itse inhoan suuria kaupunkeja, sinne hukkuu.. kuten Helsinki, yök, kaikki ihmiset itteensä täynnä siellä ja muka niin paljon parempia. pohjois-karjalan väki on aitoa, iloista ja rentoa porukkaa =)

      • espoolainen71

        On kyllä aika ärsyttävää lukea tuota joensuulaisen kommenttia, että "kaikki" helsinkiläiset on itteään täynnä yms... Tuo on sellainen ahdasmielinen standardikommentti/-käsitys taas kerran.. Sinä tuskin olet itse asunut siellä sitten ollenkaan tai et ainakaan kovin pitkään. Espoossa esim.on ihan tavallista ja mukavaa porukkaa, ei tosiaan itteään täynnä. Ihmiset on sielläkin erilaisia ja varmaan on niitäkin jotka on "itteään täynnä" niin kuin joka paikassa. Ja kaikkea löytyy, vaikka talvi tuleekin turhan myöhään ja autoja on enemmän kuin siellä Jojensuussa. Mutta porukka siellä on aika fiksua keskimäärin.


      • tonnin
        espoolainen71 kirjoitti:

        On kyllä aika ärsyttävää lukea tuota joensuulaisen kommenttia, että "kaikki" helsinkiläiset on itteään täynnä yms... Tuo on sellainen ahdasmielinen standardikommentti/-käsitys taas kerran.. Sinä tuskin olet itse asunut siellä sitten ollenkaan tai et ainakaan kovin pitkään. Espoossa esim.on ihan tavallista ja mukavaa porukkaa, ei tosiaan itteään täynnä. Ihmiset on sielläkin erilaisia ja varmaan on niitäkin jotka on "itteään täynnä" niin kuin joka paikassa. Ja kaikkea löytyy, vaikka talvi tuleekin turhan myöhään ja autoja on enemmän kuin siellä Jojensuussa. Mutta porukka siellä on aika fiksua keskimäärin.

        kaikki toivo meni; kun pitäisi olla ne yli EUR 3000:n tulot, että voi muuttaa


      • espoolainen71
        tonnin kirjoitti:

        kaikki toivo meni; kun pitäisi olla ne yli EUR 3000:n tulot, että voi muuttaa

        Niin se kyllä on, että asuminen siellä on kallista, mutta tuo tarkoittaa kai vaan Helsinkiä. Voi muuttaa kauemmas Espooseen, Kirkkonummelle, Vantaalle, Sipooseen jne..siellä kyllä pärjää varmasti n.2500€:nkin tuloilla ja voi harkita asunnon ostoa jos on vakipaikka, vaikka siinäkin pieni perintö auttais/auttaa.


      • kerto
        espoolainen71 kirjoitti:

        Niin se kyllä on, että asuminen siellä on kallista, mutta tuo tarkoittaa kai vaan Helsinkiä. Voi muuttaa kauemmas Espooseen, Kirkkonummelle, Vantaalle, Sipooseen jne..siellä kyllä pärjää varmasti n.2500€:nkin tuloilla ja voi harkita asunnon ostoa jos on vakipaikka, vaikka siinäkin pieni perintö auttais/auttaa.

        Tv-uutiset kerto, ettei kantsi muuttaa, sinkunkaan, ellei tulot mene yli EUR 2600. Ei voi mitään.

        Ja työvoimapulaa metalli- ja rakennusala ja kuljetuspuoli, olisiko enemmän tuollaisia miehisiä aloja. Soisi naisillekin.


      • Nimetön
        espoolainen71 kirjoitti:

        On kyllä aika ärsyttävää lukea tuota joensuulaisen kommenttia, että "kaikki" helsinkiläiset on itteään täynnä yms... Tuo on sellainen ahdasmielinen standardikommentti/-käsitys taas kerran.. Sinä tuskin olet itse asunut siellä sitten ollenkaan tai et ainakaan kovin pitkään. Espoossa esim.on ihan tavallista ja mukavaa porukkaa, ei tosiaan itteään täynnä. Ihmiset on sielläkin erilaisia ja varmaan on niitäkin jotka on "itteään täynnä" niin kuin joka paikassa. Ja kaikkea löytyy, vaikka talvi tuleekin turhan myöhään ja autoja on enemmän kuin siellä Jojensuussa. Mutta porukka siellä on aika fiksua keskimäärin.

        hehee, teitä ihmisiä on kyllä kiva kiusata yleistyksillä kun heti ollaan niiiin puolustuskannalla ;)


      • tuleva tamperelainen

        1.hämeenlinna
        2.valkeakoski
        3.tampere
        4.nokia
        5.pori
        6.rauma
        7.lappeenranta
        8.lahti
        9.helsinki
        10.vantaa


    • sarjassaan

      Hyvää aluetta asua tämä Treen seutu. Mikäköhän on Nokian kaupungin imago nykyään noin kouluarvosanalla mitattuna? :)

      • sala K anga

        Missä luuraa Kangasala...


      • maalipyssy < jos pelaisi...

        eurohockeyn tilastot
        koo-vee tampere g 23.a 17.pim 11.pts 23 21
        koo-vee tampere g 23.a 11.pim 12.pts 17 11
        ikurin vire III g 17.a.14.pim 17.pts 2 3
        ikurin vire III g 11.a.14.pim 17.pts 23
        koo-vee tampere g 17.a 19.pim 12.pts 6
        ilves tampere g 17.a 21.pim 7.pts 6
        ilves tampere g 11.a 21.pim 8.pts 4
        ilves tampere g 11.a 21.pim 8.pts 4
        leki lempäälä g 14.a.21.pim 8.pts 4
        leki lempäälä g 1 1.a 7.pim 2.pts 7
        ilves tampere g 23.a 17.pim 2.pts 9
        tappara tampere g 2.a 7.pim 9.pts 9


    • PIKKUTURKU
    • omista

      kun rodunjalostus pysyy tiukkana niin eiköhän muut tajua pysyä asumassa muualla ja Tampere pysyy tamperelaisilla

    • tamperelaisilla

      Tamperelaiset kun kärsii harmaakaihista niin ei ne niin piittaa missä ne asuu, kun täytyy olla neljän seinän sisällä.

      Taximatka Kangasalle leikkaukseen kun tulisi liian kalliiksi, saattajalla tai ilman, kuten kaupunki suuressa viisaudessaan on päättänyt ja antaa linja-auton aikataulun kutsukirjeen mukana. Että näin Tampereella. Tervetuloa. Kaikki vanhukset niin pääsette kaihileikkaukseen ylvääseen eliitti-Kangasalle, pakoon omaisilta, jotka eivät sitten rasita vierailutunnilla.

      • nahkatakki-nipa

        Olisi upeaa tulla tutuksi Tampereella legendaarisen nahkatakin kera ja sitten avioituakkin siellä pitkäaikaisen tyttöystävänsä kanssa ja sitten siellä syntyisi sitten kaksi ensimmäistä lasta ville ja toni jotka sitten pelaisivat jääkiekkoa ilveksen junnuissa ja tapparassa ja koo-veessa


    • Onnittelut Tampereelle.

      Toisaalta, minusta tuo toinen kysely kertoo enemmän. Eli kun kysytään myös oman läänin ulkopuolella olevista isoista kunnista mielipidettä.

      Tottakai vedän kotiinpäin ;)

      • Oulussa.

        niin sitten, katu-uskottavuus on ihan eri luokkaa kuin monissa kaupungeissa


      • infolehdykkänsä

        uusipaperille? pahasti kiiltävältä näyttää ja kun painoskin 228 500 kpl niin kyllä rahantuhlaus on poi monen sairaan täsmälääkityksestä, surullinen juttu


    • weskuu

      isi opettanu pari Turkuvitsiä ja tyhmä muksu ottanu siitä jonkun tabun.Kaikesta on naristava ja yleensä silloin,ku itellään on ongelmia.

    • Pohjan-Akka

      Tampere on ulkonaisesti niin kaunis ja Tampereen murre on niin ihanaa...ja kummelit!

      • turskasta;

        Tampere suksikoon kuuseen, kun julkaisee Terve-lehteäkin. Kukaan ei sellaista kaipaa. Nettilehti olisi maksuton julkaista ja ne joilla ei nettiä ole, eivät sitä tarvitsekaan lukeakseen.

        Ne jotka kärsii harmaakaihista, eivät tekstiä edes näkisi, saati bussien numeroita, kun kutsukirjeen mukana tulee peräti bussien aikataulu Pikonlinnaan! Wau, todellista palvelua Pirkanmaalla.


      • Pohjan-Akka
        turskasta; kirjoitti:

        Tampere suksikoon kuuseen, kun julkaisee Terve-lehteäkin. Kukaan ei sellaista kaipaa. Nettilehti olisi maksuton julkaista ja ne joilla ei nettiä ole, eivät sitä tarvitsekaan lukeakseen.

        Ne jotka kärsii harmaakaihista, eivät tekstiä edes näkisi, saati bussien numeroita, kun kutsukirjeen mukana tulee peräti bussien aikataulu Pikonlinnaan! Wau, todellista palvelua Pirkanmaalla.

        http://www.youtube.com/watch?v=F6-WV3dFTEE&NR=1


    • complicate

      Kyllä näen on :)

    • paikkaX

      ihan karsee! Onneksi ei edes mainittu.

    • tilastoija

      Imatra City

    • taitaa löytyä

      Nokia!!? Ainakin siellä on sössitty jo niin paljon viime vuonna, että ihme jos joku sinne halajaisi, yök!

    • Onyx

      Tai ainakaan minua, sen imagon perässä tänne tulin. Ihan lepposia ihmisiä kyllä, mutta onhan ruma ja epäkäytännöllinen kaupunki. En ihmettele tuota pikku-Venäjä nimitystäkään enään yhtään.

      Ja suuri yllätys oli nää maalaiset täällä, mistä niitä riittääkin!

      Joten itse muuttaisin näin parin vuoden oleskelun jälkeen heti Turkuun, jos saisin opiskelupaikan sieltä. Mutta tosiasia on se, että Turkuun on tiukempi päästä kuin Treelle, Treelle kun ei enään kukaan halua. Jyväskyläkin kutsuu enemmän.

      • pöljäke!

        Juurihan tuo tutkimus vasta julkaistiin, miten muka olet sen perusteella voinut Tampereelle muuttaa. Pysy vaan siällä Takahikiällä äläkä tuu tänne ilkeyksiä kirjotteleen.


    • MAALIPYSSY

      JA TEHOILLA EUROHOCKEY LEHTO JOONAS RIGHT WING

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe