Nyrkkeily

Mielipiteitä janoava

Mikä nyrkkeilystä tekee sen "miehiseksi" lajiksi... Laittakaa mielipiteitänne.

40

3637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varjo (toinen varjo heh)

      Eihän se poikkea oikeastaan mitenkään naisten tappelusta kadusta, kun kaksi naista läiskii avareilla toisiaan poskelle. Samaa akkamaista huitomistahan se on.

    • kung fu miäs

      aivovauriot ja kaikkee kivaa mitä siitä aiheutuu.

    • KAMPPAILIJA

      SOPII KUNG FU MIESTEN JA MUITTEN MIKKI HIIRIEN MENNÄ
      KOITTAA ONKO KYSEESSÄ AKKAMAINEN LAJI.

      • chow chow

        en nyt tiedä onks se akkoile ei mun mielest mut en silti tykkää ollenkaan siit


    • Yongi

      En tiiä, kaippa se brutaali mättäminen..
      No, oon kuitenkin aatellu lajin aloittamista..joskus.

    • onse...

      Jos ois joku tappelu ja sit joku sanois et toi on harrastanu nyrkkeilyy 4v ni kyl mä siit pelästyn enemmän ku et "toi on harrastanu karatee 4v".. En tiijä... Joku siinä on että se on niin miesten laji... Kai se on niin neitimäistä ku potkitaan :D

      • chow chow

        nauraisin jos joku tulis sanoo et oon harrastanu 4v nyrkkeilyy neitimäist se just on et huidotaan vaan käsiä no voi ny vittu jes


      • Vääntäjä
        chow chow kirjoitti:

        nauraisin jos joku tulis sanoo et oon harrastanu 4v nyrkkeilyy neitimäist se just on et huidotaan vaan käsiä no voi ny vittu jes

        chow chow kohta sä varmaan naurat, judokoitten ja painijoitten mattotaidoille. =)


      • Riku
        chow chow kirjoitti:

        nauraisin jos joku tulis sanoo et oon harrastanu 4v nyrkkeilyy neitimäist se just on et huidotaan vaan käsiä no voi ny vittu jes

        Mistä helvetistä sä revit noita sun ideoitas?
        Nyrkkeilyhän on kisaus kumpi on parempi taistelemaan nyrkeillä, eikä itsepuollustuslaji. Ja sanon samaa kuin joku muukin että kyllä nyrkkeilijät vetäs aivan varmaan kaiken mailman han mo doot ja muut budo lajien taitajat niin päreiksi kuin vaan voi. Jos ei muuten usko niin pistää tällit pystyyn niin katellaan.


      • chow chow
        Riku kirjoitti:

        Mistä helvetistä sä revit noita sun ideoitas?
        Nyrkkeilyhän on kisaus kumpi on parempi taistelemaan nyrkeillä, eikä itsepuollustuslaji. Ja sanon samaa kuin joku muukin että kyllä nyrkkeilijät vetäs aivan varmaan kaiken mailman han mo doot ja muut budo lajien taitajat niin päreiksi kuin vaan voi. Jos ei muuten usko niin pistää tällit pystyyn niin katellaan.

        oo nyt vittu hiljaa ei voi mittään jos sattuu olemaan väärässä mä tiedän et se vituttaa jos on vääräs mut ei voi mittää


      • Boxing
        chow chow kirjoitti:

        oo nyt vittu hiljaa ei voi mittään jos sattuu olemaan väärässä mä tiedän et se vituttaa jos on vääräs mut ei voi mittää

        Han mo... ja karatemiesten ei pitäisi puhua nyrkkilystä yhtään mitään! jos ei tiedä mitä kontakti lajit ovat!
        Siinä voi unohtaa läps läps potkut ja lyönnit!
        Nyrkkilijä käy pistämässä suoran sisään niin sähäkästi että paikallaan pomppiva valkoasuinen ei ehdi kissaa sanoa! Siinä voi heittää millaisen murskauslyönin nyrkkeilijää kohti tahansa! Jos sattuu osumaan!Lajeja on paljon ja kaikki ovat hienoja! jokainen puhuu omansa puolesta!
        Jos vai on mahdollista niin kannattaa tutkija useampi laji, niin tietää mistä puhuu! Lopuksi tiivistelmä. Kontakti lajit ovat aina omalukunsa!
        Nyrkkeily,Muaythai,potkynyrkeily,paini,judo!
        Jos jotain yhtäläisyyttä näille lajeille etsii niin kaikissa on kovatotteet ja yksinkertaisia suoraviivaisia tekniikoita. Kilpalajeja.


      • nih
        Boxing kirjoitti:

        Han mo... ja karatemiesten ei pitäisi puhua nyrkkilystä yhtään mitään! jos ei tiedä mitä kontakti lajit ovat!
        Siinä voi unohtaa läps läps potkut ja lyönnit!
        Nyrkkilijä käy pistämässä suoran sisään niin sähäkästi että paikallaan pomppiva valkoasuinen ei ehdi kissaa sanoa! Siinä voi heittää millaisen murskauslyönin nyrkkeilijää kohti tahansa! Jos sattuu osumaan!Lajeja on paljon ja kaikki ovat hienoja! jokainen puhuu omansa puolesta!
        Jos vai on mahdollista niin kannattaa tutkija useampi laji, niin tietää mistä puhuu! Lopuksi tiivistelmä. Kontakti lajit ovat aina omalukunsa!
        Nyrkkeily,Muaythai,potkynyrkeily,paini,judo!
        Jos jotain yhtäläisyyttä näille lajeille etsii niin kaikissa on kovatotteet ja yksinkertaisia suoraviivaisia tekniikoita. Kilpalajeja.

        Taitaa kirjoittajalla olla aika hatarat tiedot karatesta. Kokeilisit joskut täyskontaktikaratea (full-contact karate), tai vaihtoehtoisesti tyrmäyskaratea (knockdown karate).


      • kung fu miäs
        Boxing kirjoitti:

        Han mo... ja karatemiesten ei pitäisi puhua nyrkkilystä yhtään mitään! jos ei tiedä mitä kontakti lajit ovat!
        Siinä voi unohtaa läps läps potkut ja lyönnit!
        Nyrkkilijä käy pistämässä suoran sisään niin sähäkästi että paikallaan pomppiva valkoasuinen ei ehdi kissaa sanoa! Siinä voi heittää millaisen murskauslyönin nyrkkeilijää kohti tahansa! Jos sattuu osumaan!Lajeja on paljon ja kaikki ovat hienoja! jokainen puhuu omansa puolesta!
        Jos vai on mahdollista niin kannattaa tutkija useampi laji, niin tietää mistä puhuu! Lopuksi tiivistelmä. Kontakti lajit ovat aina omalukunsa!
        Nyrkkeily,Muaythai,potkynyrkeily,paini,judo!
        Jos jotain yhtäläisyyttä näille lajeille etsii niin kaikissa on kovatotteet ja yksinkertaisia suoraviivaisia tekniikoita. Kilpalajeja.

        typeriä yleistyksiä.


      • Riku
        kung fu miäs kirjoitti:

        typeriä yleistyksiä.

        Jospa joku vaan ei jaksa selittää typerille koska olettaa normaalin älykkyyden osaavien ymmärtävän perusasiat ja sen ettei aina tarvitse näsäviisaille selittää erikseen samoja yleistyksen korjauksia esimerkeissä.


      • Riku
        chow chow kirjoitti:

        oo nyt vittu hiljaa ei voi mittään jos sattuu olemaan väärässä mä tiedän et se vituttaa jos on vääräs mut ei voi mittää

        Mikähän herra Chow Chown mielestä mun textissä nyt niin väärässä oli?
        Olen itse nyrkkeilyä harrastava ja olen käynyt HMDssä sen pari kertaa ja läksin sieltä suoraan nauraen kun huomasin miten siellä niinkin tärkeät asiat kuin perus jabit opetetaan. Jos itse satut omaamaan niin mahtavan lajin taidot että luulet sillä hoitelevasi tälläisen grillitappelijan joka hieman on nyrkkeilyn jaloa taitoakin harjoittanut niin pistä tohon viestiä alle niin sparrataan vaikka teidän takapihalla jos ei muuta.
        olen 19vuotias 189cm/81kg nyrkkelyä sen 7vuotta harrastanut että voin luvata haastetta.

        muutkin joilla intoa riittää niin ilmotelkaa niin voin tulla sparrailee. hanskojen kanssa tai ilman.
        säännöt saat itse sopia omaan lajiis sopiviks...ellei lajisi satu olemaan kendo. =)


      • chow chow
        Riku kirjoitti:

        Mikähän herra Chow Chown mielestä mun textissä nyt niin väärässä oli?
        Olen itse nyrkkeilyä harrastava ja olen käynyt HMDssä sen pari kertaa ja läksin sieltä suoraan nauraen kun huomasin miten siellä niinkin tärkeät asiat kuin perus jabit opetetaan. Jos itse satut omaamaan niin mahtavan lajin taidot että luulet sillä hoitelevasi tälläisen grillitappelijan joka hieman on nyrkkeilyn jaloa taitoakin harjoittanut niin pistä tohon viestiä alle niin sparrataan vaikka teidän takapihalla jos ei muuta.
        olen 19vuotias 189cm/81kg nyrkkelyä sen 7vuotta harrastanut että voin luvata haastetta.

        muutkin joilla intoa riittää niin ilmotelkaa niin voin tulla sparrailee. hanskojen kanssa tai ilman.
        säännöt saat itse sopia omaan lajiis sopiviks...ellei lajisi satu olemaan kendo. =)

        siin nyt vaan oli kaikkee väärää ja oota katotaas sun viestis mietitään hmmm kyl mä tiedän et paljon ne tuol päin puhelee paskaa lentää vaan


      • Riku
        chow chow kirjoitti:

        siin nyt vaan oli kaikkee väärää ja oota katotaas sun viestis mietitään hmmm kyl mä tiedän et paljon ne tuol päin puhelee paskaa lentää vaan

        Onko isi ja äiti opettanu et nyt kun sulla on toi kultalusikka perseessä niin olet aina kaikessa oikeassa? vähän vajaata tuo sinun kirjoittelu on kun se näköjään menee tohon "MINÄ IHANAINEN ITSE olen oikeassa ja kaikki muut väärässä ja sit sormet korviin ja silmät kiinni vaikka mikä tulis.

        Anna poika ihmeessä perusteluja väitteilles muutakin kuin tollasta sössötystä muiden paskamaisuudesta.


      • chow chow
        Riku kirjoitti:

        Onko isi ja äiti opettanu et nyt kun sulla on toi kultalusikka perseessä niin olet aina kaikessa oikeassa? vähän vajaata tuo sinun kirjoittelu on kun se näköjään menee tohon "MINÄ IHANAINEN ITSE olen oikeassa ja kaikki muut väärässä ja sit sormet korviin ja silmät kiinni vaikka mikä tulis.

        Anna poika ihmeessä perusteluja väitteilles muutakin kuin tollasta sössötystä muiden paskamaisuudesta.

        sano nyt koska mä olen ruvennu väittämään olevani kaikki tietävä viisas tietääkseni olen yrittänyt ärsyttää vaan sinua ps.mul ei oo kulta lusikkaa perseessä sori ny vaan


      • fah
        chow chow kirjoitti:

        sano nyt koska mä olen ruvennu väittämään olevani kaikki tietävä viisas tietääkseni olen yrittänyt ärsyttää vaan sinua ps.mul ei oo kulta lusikkaa perseessä sori ny vaan

        Otit sen pois sieltä ja laitoit suuhun vai?


      • chow chow
        fah kirjoitti:

        Otit sen pois sieltä ja laitoit suuhun vai?

        oho palstan koomikko tuli taas naurattamaan ja ei en ottanut koska se oli sun perseessäs ollu koko ajan


      • Tosikko
        chow chow kirjoitti:

        oho palstan koomikko tuli taas naurattamaan ja ei en ottanut koska se oli sun perseessäs ollu koko ajan

        Mitä jos menisit kokeilemaan? Vai eikö sinusta ole muuta kuin täällä itkemään? Tuskin mister Riku sinua hautuumaalle toimittaa. Sairaalasta en menisi takuuseen ;)


      • Anonyymi
        Riku kirjoitti:

        Mikähän herra Chow Chown mielestä mun textissä nyt niin väärässä oli?
        Olen itse nyrkkeilyä harrastava ja olen käynyt HMDssä sen pari kertaa ja läksin sieltä suoraan nauraen kun huomasin miten siellä niinkin tärkeät asiat kuin perus jabit opetetaan. Jos itse satut omaamaan niin mahtavan lajin taidot että luulet sillä hoitelevasi tälläisen grillitappelijan joka hieman on nyrkkeilyn jaloa taitoakin harjoittanut niin pistä tohon viestiä alle niin sparrataan vaikka teidän takapihalla jos ei muuta.
        olen 19vuotias 189cm/81kg nyrkkelyä sen 7vuotta harrastanut että voin luvata haastetta.

        muutkin joilla intoa riittää niin ilmotelkaa niin voin tulla sparrailee. hanskojen kanssa tai ilman.
        säännöt saat itse sopia omaan lajiis sopiviks...ellei lajisi satu olemaan kendo. =)

        Jujutsu on pitänyt miehen tiellä yli 30 vuotta. Revi siitä!


    • Phoenix82

      Nykyinen nyrkkeily lajina on olevinaan miehinen koska säännöt ja tekniikat ovat kehittyneet valko-ihoisten toimesta. Lajilla on euroopassa ja amerikassa pitkät perinteet ja siinä alettiin järjestää kilpailu toimintaa varhain. Ja nykyään lajilla on suuri mainosarvo ja suuri raha liikku siinä. Siksi tätä lajia arvostetaan koska se saa paljon tv aikaa ja sponsori tuloja.

      Ne joiden mielestä potkiminen on neitimäistä hommaa niin katsokaapa miten nyrkkeilijät pärjää vaikkapa K-1 turnauksissa. Siellä pojilla on luvassa kylmää kyytiä oikeen kunnolla.

      • Muay thai

        phoenix olet oikeassa.
        mielestäni potkiminen ei ole neitimäistä, muistan vielä kun katoin K1:stä(paris gp) kun nyrkkeilijä sai kylmää kyytiä yheltä thainyrkkeilijältä.
        Potku päähän-pari taka askelta-ja lopuksi toinen potku melooniin-sit tuli nukkumatti.


      • boxer
        Muay thai kirjoitti:

        phoenix olet oikeassa.
        mielestäni potkiminen ei ole neitimäistä, muistan vielä kun katoin K1:stä(paris gp) kun nyrkkeilijä sai kylmää kyytiä yheltä thainyrkkeilijältä.
        Potku päähän-pari taka askelta-ja lopuksi toinen potku melooniin-sit tuli nukkumatti.

        Tieän kyllä, että thaiboxing on "maailman vaarallisin kamppailulaji" ainakin lajin harrastajien mielestä, mutta silti epäilen tuota k1 ottelua, jossa nyrkkeilijä olisi ottanut noin vaan potkuja päähänsä. Ainakin lajia harrastaneen olisi pitänyt osata väistää/torjua jopa potkut.

        Ja ne jotka sanovat nyrkkeilyn olevan akkamaista huitomista, mene kehään vaikka alle vuoden harrastaneen nyrkkeilijän kanssa. Jos kokoeroja ei ole, etkä ole minkään muun kampailulajin harrastaja, saat melko varmasti turpaasi.(Kokemusta on)

        Nyrkkeily on hieno laji, ei pelkästään aivovaurioiden kehittämistä. Ja se ei ole yhtä yksinkertaista miltä se näyttää TV:ssä eikä se ole samanlaista niin kuin Rocky elokuvat antavat ymmärtää. Kukaan osaava nyrkkeilijä ei ota turpaansa niin kuin Rocky!


      • hapkidooo
        boxer kirjoitti:

        Tieän kyllä, että thaiboxing on "maailman vaarallisin kamppailulaji" ainakin lajin harrastajien mielestä, mutta silti epäilen tuota k1 ottelua, jossa nyrkkeilijä olisi ottanut noin vaan potkuja päähänsä. Ainakin lajia harrastaneen olisi pitänyt osata väistää/torjua jopa potkut.

        Ja ne jotka sanovat nyrkkeilyn olevan akkamaista huitomista, mene kehään vaikka alle vuoden harrastaneen nyrkkeilijän kanssa. Jos kokoeroja ei ole, etkä ole minkään muun kampailulajin harrastaja, saat melko varmasti turpaasi.(Kokemusta on)

        Nyrkkeily on hieno laji, ei pelkästään aivovaurioiden kehittämistä. Ja se ei ole yhtä yksinkertaista miltä se näyttää TV:ssä eikä se ole samanlaista niin kuin Rocky elokuvat antavat ymmärtää. Kukaan osaava nyrkkeilijä ei ota turpaansa niin kuin Rocky!

        mwuhahaahahaa turpaa ne siel saa ei auta sun tarinat jos joku asia vaan on näin nii ei voi mittää paska juttu


      • Phoenix82
        Muay thai kirjoitti:

        phoenix olet oikeassa.
        mielestäni potkiminen ei ole neitimäistä, muistan vielä kun katoin K1:stä(paris gp) kun nyrkkeilijä sai kylmää kyytiä yheltä thainyrkkeilijältä.
        Potku päähän-pari taka askelta-ja lopuksi toinen potku melooniin-sit tuli nukkumatti.

        Mulle tuli taas näkyvä todiste siitä kun Ray Sefo kyyditti jotain aussi nyrkkeilijää kehässä... Thai tyylisiä alapotkuja muutama ja pari kertaa polvi kylkeen ja alakoukku sammutti kynttilän kurpitsasta.

        Ja tyrmäspä joku samassa turnauksessa nyrkkeilijän polvipotkulla päähän. Tosin oli hakannu kaverin sellaseen kuntoon että se ei jaksanu enää muuta kuin seistä.


      • Kata
        boxer kirjoitti:

        Tieän kyllä, että thaiboxing on "maailman vaarallisin kamppailulaji" ainakin lajin harrastajien mielestä, mutta silti epäilen tuota k1 ottelua, jossa nyrkkeilijä olisi ottanut noin vaan potkuja päähänsä. Ainakin lajia harrastaneen olisi pitänyt osata väistää/torjua jopa potkut.

        Ja ne jotka sanovat nyrkkeilyn olevan akkamaista huitomista, mene kehään vaikka alle vuoden harrastaneen nyrkkeilijän kanssa. Jos kokoeroja ei ole, etkä ole minkään muun kampailulajin harrastaja, saat melko varmasti turpaasi.(Kokemusta on)

        Nyrkkeily on hieno laji, ei pelkästään aivovaurioiden kehittämistä. Ja se ei ole yhtä yksinkertaista miltä se näyttää TV:ssä eikä se ole samanlaista niin kuin Rocky elokuvat antavat ymmärtää. Kukaan osaava nyrkkeilijä ei ota turpaansa niin kuin Rocky!

        ...voit kattoo vaiks eurosportilta, sen verran mitä itse olen eksynyt kanavalle niin voisi "yleistäen" sanoa että pelkkää nyrkkeilyä harrastanut ei pärjää kickboxarille.. vielä jos nyrkkeilijällä on reilusti massaa, niin nopeemmin liikkuva "potku-ottelija" on vahvoilla. Jalassa on voimaa enemmän kuin kädessä, kun se oikein osuu.. mutta tää on nyt sitten vaan katselijan mielipide.
        Itse olen vain vähän matsannut potkulajeissa, mutta sen voi sanoo että nopeita potkuja on vaikea väistää tai blokatakaan, jos tasoeroa on vaikka vain jonkun verran.


      • nojaaa
        Phoenix82 kirjoitti:

        Mulle tuli taas näkyvä todiste siitä kun Ray Sefo kyyditti jotain aussi nyrkkeilijää kehässä... Thai tyylisiä alapotkuja muutama ja pari kertaa polvi kylkeen ja alakoukku sammutti kynttilän kurpitsasta.

        Ja tyrmäspä joku samassa turnauksessa nyrkkeilijän polvipotkulla päähän. Tosin oli hakannu kaverin sellaseen kuntoon että se ei jaksanu enää muuta kuin seistä.

        saattas olla kylmä kyyti thaiboxareilla jos lennox lewis nousis k-1 kehään.
        Mistä voitte tietää minkä tasoisia noi kyseiset k1
        nyrkkeilijät ovat olleet?

        Kaikki ootte tyhmiä jotka haukutte toisia lajeja, itse ootte kuiteski joitaki paskahousuja, helppo täällä on leveillä


      • Phoenix82
        nojaaa kirjoitti:

        saattas olla kylmä kyyti thaiboxareilla jos lennox lewis nousis k-1 kehään.
        Mistä voitte tietää minkä tasoisia noi kyseiset k1
        nyrkkeilijät ovat olleet?

        Kaikki ootte tyhmiä jotka haukutte toisia lajeja, itse ootte kuiteski joitaki paskahousuja, helppo täällä on leveillä

        sinne tarttee voittaa oman lajinsa mestaruuksia. Esim K-1 turnaukseen pohjoismaissa vaaditaan Jonkun maan mestaruus Esim Suomen mestari Thainyrkkeilyssä voi edustaa itseään pohjoimaissa. Eli sinne ei mitään isoa uhoavaa heinähattua lasketa heilumaan joka vaan väittää olevansa kova vaan näyttöjä tarvitaan jos mielii päästä kiinni isoihin matseihin.

        Jos jollain on tarkempaa tietoa ottelijoiden kriteereistä niin voi kyllä valasta tarkemmin. Tämä nimittäin oli toisen käden tietoa.


      • nih
        Phoenix82 kirjoitti:

        sinne tarttee voittaa oman lajinsa mestaruuksia. Esim K-1 turnaukseen pohjoismaissa vaaditaan Jonkun maan mestaruus Esim Suomen mestari Thainyrkkeilyssä voi edustaa itseään pohjoimaissa. Eli sinne ei mitään isoa uhoavaa heinähattua lasketa heilumaan joka vaan väittää olevansa kova vaan näyttöjä tarvitaan jos mielii päästä kiinni isoihin matseihin.

        Jos jollain on tarkempaa tietoa ottelijoiden kriteereistä niin voi kyllä valasta tarkemmin. Tämä nimittäin oli toisen käden tietoa.

        Riittää kun voittaa jonkun esim. vaasa tai tammer mätön ja niihin pääsee kun uhoaa.


      • Anonyymi
        Phoenix82 kirjoitti:

        sinne tarttee voittaa oman lajinsa mestaruuksia. Esim K-1 turnaukseen pohjoismaissa vaaditaan Jonkun maan mestaruus Esim Suomen mestari Thainyrkkeilyssä voi edustaa itseään pohjoimaissa. Eli sinne ei mitään isoa uhoavaa heinähattua lasketa heilumaan joka vaan väittää olevansa kova vaan näyttöjä tarvitaan jos mielii päästä kiinni isoihin matseihin.

        Jos jollain on tarkempaa tietoa ottelijoiden kriteereistä niin voi kyllä valasta tarkemmin. Tämä nimittäin oli toisen käden tietoa.

        Maratooni kerran kuussa ja paskomatta, Anna Ylen keskusradiosta oli valehtelemassa


    • Yongi

      Onko totta, että thaiboksarit elää keskimäärin 35 vuotiaiksi??

      • Nume

        Ei. Kävelykyky kyllä voi pitkän uran myötä heikentyä, samoin erilaiset polvivammat vaivaavat. Mutta 35 ikävuoteen eläminen...en nyt - fyysistä vammautumista lukuunottamatta - näkisi mitään syitä, joiden perusteella liikunta lyhentäisi elinkaarta.

        Uskoisin thaiboksareiden elävän jotakuinkin samaan ikään kuin muidenkin alueensa ihmisten. Ehkä, liikunnan takia, hieman pidempäänkin.


      • Yongi
        Nume kirjoitti:

        Ei. Kävelykyky kyllä voi pitkän uran myötä heikentyä, samoin erilaiset polvivammat vaivaavat. Mutta 35 ikävuoteen eläminen...en nyt - fyysistä vammautumista lukuunottamatta - näkisi mitään syitä, joiden perusteella liikunta lyhentäisi elinkaarta.

        Uskoisin thaiboksareiden elävän jotakuinkin samaan ikään kuin muidenkin alueensa ihmisten. Ehkä, liikunnan takia, hieman pidempäänkin.

        ..jostain kuulin et niitten huippu matsaajat eläis vain 35v.. Mut hieman tosiaan epäilen tota. Riippuuhan se niin monesta asiasta.


    • Mielipiteitä janoava

      Tästähän syntyi ihan hyvää keskustelua. Taisi olla ihan hyvä aihe... Kiitoksia tähän astisista ja jatketaan samaan malliin vielä.

    • Anonyymi

      Helvetin vajakit Täällä auotte turpaanne, menkää kaduille tappelee

    • Anonyymi

      Nyrkkeilijänä varoin haastamasta riitaa painijoiden kanssa.

      • Anonyymi

        SM-tason painija haastoi judokan, reilu minuutti niin painija oli kunnolla katollaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe