Pari vuotta sitten tein rempan kylppäriin, en uusinut lattialämmitystä. Nyt parin kuukauden ajan kun saavuttaa lämpötilan, naksuu termostaatti sekunnin välein, joten pitää termostaatista nostaa tai laskea lämpöä.
eberle-merkkinen termostaatti eteisen puolella.
ilmeisesti termostaatissa vikaa??
onko vaikea vaihtaa?
termostaatti naksuu
9
28470
Vastaukset
- helppoa
- siinähän se vika
- ei ole vaikeaa, jos se termarin anturi on asennettu asianmukaisesti sinne lattiaan ja saat sen vetämällä pois (ja uuden tilalle) - vaikeaa
koska termarit johtoineen ahdettu pieneen rasiaan.
- helppoa
Mulla meni ehkä 20 minuuttia, enkä ole edes sähkömies.
- termaritimo
toimiiko lämmitys muuten normaalisti? relehän se siellä naksuu.
- kalevous
kyllä lattialämmitys toimii, naksuu eteisen puolella oleva termostaatti tai se rele.
- uuteen
kalevous kirjoitti:
kyllä lattialämmitys toimii, naksuu eteisen puolella oleva termostaatti tai se rele.
Naksutus on tämän tyypin termostaareissa yleinen vika ehkä joko elko kondens. tai juotosvika, olen vaihtanut uusia useita kymmeniä tästä syystä uusiin, Käytän useita merkkejä, mutta kokomuksesta sanoisin hinta laatusuhde on Microtemp MTC 1991-jh termostaateila aika hyvä.Matkasta riippuen 60€ ylöspäin asennettuna.
- Naksuu täälläkin.
Mitenkäs tuo termarin johdon putki? Miten se on yleensä sijoitettu, lattianrajaan vai rasialle missä säätöyksikkökin sijaitsee? Taloni on rakennettu 80 luvun alkupuolella, liekö silloin tuota putkitusta vielä tunnettu.
- Vaihda elko
jos kolvi pysyy kädessä kannattaa kokeilla vaihtaa elektrolyyttikondensaattori, itse just vaihdoin noin 15v vanhaan termariin. remontin kustannus 0,21 eur alv
- apu löytyi
Tuo kolvausvihje olikin hyvä: vaihdoin kaikki kolme elkoa jotka meidän termostaatistamme löytyi, niin johan naksutus loppui. Lämmönsäätö pelaa taas entiseen malliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202383Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3101305- 65969
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53935- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35681