Siinä se nähtiin perkele retosteli ettei suomalaisilla metsureilla tee mitään että virolaiset tekee satatuhatta euroa oli maksamattomia veroja ja eläkemaksuja siinä tulos. konkurssi elkää kukaan suomalainen metsuri menkö sinne töihin vaikka yrittää ukko jatkaa. Saatanan sontakasa kato ittees peiliin. minua alkoi oksettamaan.
Metsätyö laitisen konkurrssi
13
5681
Vastaukset
- työ kunniaan
Mitäs tosta nyt niin hermostut. Oikeassahan Laitinen on; että suomalainen metsuri on ihan vellihousu virolaisiin verrattuna. Nähty on.....
- ixx
et kyllä tiedä mitään. olet saatana joku työtä vieroksuva yhteiskunnan elätti. eli jos kaksi havun neulasta on ristissä niin kompastut turvalles ja sitten itket että tuu äiti auttaa. en pääse ylös nyyh. nyyh.
- se noin
helppoa,kun ennalta suunnittelee kaikki,et jättää 100 000 euroa maksamatta veroja...kuittaa näin velat konkurssilla ...jos tuo pitää paikkansa
Konkurssipesästähän ei ole tuollaisessa yrityksessä mitään ulos mitattavaa.
Jossainhan nuo rahat kuitenkin on.
Eiku uusi firma pystyyn ja uudet nimet vastuu paikoille.- että se Laitisen
uusi firmakin jatkaa samaa hölmöilyä kun entinenkin. Ainkin urakoita ottaa niin halvalla että ei voi mitenkään velvoitteitaan hoitaa.
- yksi vaan
että se Laitisen kirjoitti:
uusi firmakin jatkaa samaa hölmöilyä kun entinenkin. Ainkin urakoita ottaa niin halvalla että ei voi mitenkään velvoitteitaan hoitaa.
Joo täytyy pitää huoli siitä että siellä firmassa on luottamusmies ja työsuojeluvaltuutettu. Ja että maksaa palkat ja kilometrikorvaukset kuten on sovittu ja puhelinkorvaukset. Tai hommaa Laitinen puhelimet. Ja hoitaa kaikki muutkin työehtosopimuksen velvoitteet.
- puidaan
taas toisten asioita,joista ei mitään tiedetä.Aikas noloa.
- mustaa valkoisella
Laitisen uudenkin firman touhuista, eikä voi olla ihan terveellä pohjalla. Tai sitten kusettaa metsureia...
- ..........
mustaa valkoisella kirjoitti:
Laitisen uudenkin firman touhuista, eikä voi olla ihan terveellä pohjalla. Tai sitten kusettaa metsureia...
Antakaamme almuja,pääsee Ile katselemaan palmuja.Antakaamme rahaa tonkkaan,ettei mene Ile konkkaan:)
- ex laitisen metsuri
Mulla ei ainakaan jäänyt laitisesta hyvää kuvaa. Palkat myöhässä, tilit väärin, tessiä ei noudatettu, työsuojelu mätti, olihan ne virolaiset ilkalla ihan hyviä, ryyppäsivät suurimman osan aikaa ja elivät kämpässä, kuin siat. Kyllä on suuri ero nykyiseen päljon parempi. Sama raha 7 tunnin työllä kun läitisella 10 tunnin työllä ja kilometrikorvaus täytene eikä puolikkaana.
- liian pitkälle
Tämän sivun tekstit tulee ilmoittaa poliisille. Heillä on oikeus saada tietoonsa operaattorilta niiden kirjoittajien IP-osoitteet ja tätä kautta kirjoittajat, jotka ovat menneet henkilökohtaisuuksiin haukkumisissa ja solvauksissa.
Laki se on näissäkin jutuissa, jota tulee noudattaa.- lakia ei oo rikottu
Tän palstan juttuja lukiessa pisti silmään tää kirjotus muitten joukosta ja oikein alko naurattaan muutenki toi kahen kirjottajan nokittelu. Tais siinä rehvakkaalle raivopäälle tulla hopee sija, kun on näköjään alkanu poliisilla uhkaileen;)
Aika hauskaa toi uhkailu:) Nimittäin anonyymille henkilölle osotetut solvaukset eikä sen pualeen haukkumisekkaan täytä kunnianloukkauksen tunnusmerkistöö. Ei siis kummallakaan pelkoo polliisista. Nimittäin lakia ei ilman nimiä eli henkilökohtasuutta tällasissa tapauksissa rikota.
Tää siis ihan tiadoks nimimerkille liian pitkälle. Älä anna väärää tiatoo asioista. - Firman nimen
lakia ei oo rikottu kirjoitti:
Tän palstan juttuja lukiessa pisti silmään tää kirjotus muitten joukosta ja oikein alko naurattaan muutenki toi kahen kirjottajan nokittelu. Tais siinä rehvakkaalle raivopäälle tulla hopee sija, kun on näköjään alkanu poliisilla uhkaileen;)
Aika hauskaa toi uhkailu:) Nimittäin anonyymille henkilölle osotetut solvaukset eikä sen pualeen haukkumisekkaan täytä kunnianloukkauksen tunnusmerkistöö. Ei siis kummallakaan pelkoo polliisista. Nimittäin lakia ei ilman nimiä eli henkilökohtasuutta tällasissa tapauksissa rikota.
Tää siis ihan tiadoks nimimerkille liian pitkälle. Älä anna väärää tiatoo asioista.ja omistajan nimen mainitseminen mielestäsi anonyymiä?
Taannoin eräs yrittäjä toisella foorumilla veti homman lakitupaan saman kaltaisessa tilanteessa. Itse en lähtisi tuolle linjalle, että kirjoitan itse nimettömänä ja toisen nimen mainitsen esim. haukkumisen yhteydessä.
Näistä on hyvinkin selkeät pykälät olemassa, joten malttia kirjoituksiin.
No, jokainen tyylillään, eipä alkuperäinen juttu minua koske. - on tosiaa
Firman nimen kirjoitti:
ja omistajan nimen mainitseminen mielestäsi anonyymiä?
Taannoin eräs yrittäjä toisella foorumilla veti homman lakitupaan saman kaltaisessa tilanteessa. Itse en lähtisi tuolle linjalle, että kirjoitan itse nimettömänä ja toisen nimen mainitsen esim. haukkumisen yhteydessä.
Näistä on hyvinkin selkeät pykälät olemassa, joten malttia kirjoituksiin.
No, jokainen tyylillään, eipä alkuperäinen juttu minua koske.Tosiaan toi laitisen haukkuminen kyllä osaltaan täytäis varmaan kunnianloukkauksen tunnusmerkistön. Sitä en huomioinukkaan. Pisti vaan silmään niitten kahen kirjottelijan nokittelu ja hakkumine. Eipä koske asia muakaan moitenkää alko vaa huvittaa tollanen taistelu.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803