INTRUDER VS1400 -95

Eki

Tuossa just hain pyörän huollosta ja viisastuin keskusteltuani huoltokaverin kanssa..pyörä on ollut minulla vain tämän kauden alusta eikä siis vielä kovin tuttu...mutta noita viisauksia:

Kaveri laittoi sisään Motulin (5W-40) sijaan punaista castrolin GPX:ää (15W-50)..ja oli minusta hyvä ratkaisu kun pyörä näin kesällä käy aika kuumana niin paksumpi öljy tuntuis paremmalta.

Hydraulisista venttiilisysteemeistä johtuen kaveri sanoi että öljy KANNATTAA pitää puhtaana..siis vaihtaa kyllin usein ja aina silloin jos venttiilit alkaa nakuttaa.

Jos jarrulevyt alkaa ulista esim taaksepäin työnnettäessä niinkuin minulla niin...kaveri sanoi että plje muutaman kerran kunnolla jarruja että kiillottunut pinta paloista rikkoontuu niin ulina loppuu.

KERTOKAA MINULLE vuorostanne mistä ostitte (jos ostitte) siirtotappisarjan ko intruun,paljon maksoi,minkä merkkinen satsi,toimiiko hyvin jne.

3

1525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suzu

Aikaisemmissa keskusteluissa joku on maininnut
      öljynmerkin vaikuttavan intrun kytkimen toimintaan
      ratkaisevasti.Onko jollakin kokemusta ko. asiasta
      enempää.Vaikuttaako se kytkintä luistattavasti
      vai eikö se irrota.Mikä on loppujenlopuksi se
      toimivin öljy,olkoon merkki mikä tahansa.
      VS 750.

• Eki

Intrussa kuten Kawassakin (minulla oli EN500 ennen Intrua)kytkin on öljyssä ja erityisesti Kawassa öljyn piti olla sellasta öljyä että siinä oli nk.sitkoaineita jotka estivät kytkintä luistamassa..tuota sitkoainetta oli Motulissa...kuten on tuossa Castrolissakin.Intrussa kytkimen toimintaan vaikuttaa myös kytkinneste ja se ettei siinä ole ilmakuplia.

• v3pu

kunhan ei käytä mitään täyssynteettisiä niin homma toimii.ihan tavan mineraalioilia olen käyttänyt jo vuodesta 89 alkaen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11165
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      47
      2545
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2236
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1761
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1654
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1246
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1046
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      100
      986
    Aihe