Antakaa neuvoja

Leijonatar

Olen tuntenut rapumieheni 3 vuotta. Olemme olleet jaksoja yhdessä ja välillä erossa, kunnes viime syyskuusta olemme olleet tiiviimmin yhdessä. Luulin, että kaikki on hyvin, kunnes joulun aikaan ilmenikin, että hän vain pitää minusta, mutta sellaisia suuria tunteita hänellä ei ole. Hän odottaa, voiko sellaisia tulla, voiko meidän suhteesta tulla enemmän. Erosimme joulun aikaan, kunnes vuodenvaihteessa tapasimme ja jatkoimme seurustelua. Silloi hän sanoi, että kiva, että olet siinä. Nyt taas tänään hän sanoi pitävänsä minusta, mutta hän ei tunne samoin, kun minä tunnen häntä kohtaan. Eikä hän tiedä, viettääkö hän talvilomansa yksin vai minun kanssa. Silti haluaa nähdä minua edelleen...Olen ihan hukassa...

8

1157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalotoveri

      Itse olen samankaltaisessa tilanteessa.
      Koska itse tunnen syvemmin kuin hän minua kohtaan, tietenkin tuo epävarmuus satuttaa.

      Itseäni suojellakseni olen yrittänyt pitää oman sosiaalisen elämän kuitenkin kunnossa.
      Vaikeatahan se on yrittää elää "niinkuin ei mitään" kun toinen on saanut pään niin sekaisin ja ajatukset pyörivät jatkuvasti hänessä..

      • viuh

        itse olen rapu ja kyllä vaatisin että kaikki tai ei mitään..on vaikeaa olla suhteessa jos ei toinen ole täysillä mukana=)satuttaa vaan itteeään siinä..löydät kyllä sellasenki ihmisen jolla on aidot tunteet sua kohtaan ja sulla hyvä olla sit..itse en seurustele huvikseen..pitää olla samat tavoitteetja haaveet..mutta tee niinku parhaaksi näät ja että sulla itsellä on hyvä olla=)


    • .......

      Alkuun rapu aktiivinen, sen jälkeen peruutti ihan totaalisesti , useita kk taukoa, kumpikaan ei ottanut yhteyttä. Sen jälkeen yhteyksissä,jolloin olin ite tosi aktiivinen, itse sanoi et palaillaan/soitellaan blaablaa, mitään ei tapahtunut hänen osaltaan. parin kk päästä rupes ärsyttää kun ei vastakaikua ja muun pää meinas hajota, koska omat tunteet niin syvät. sanoin mitä haluan ja että tällänen yhteydenpito on liian raskasta. ei ole mitään kuulunu senjälkeen eikä kuulu mustakaan. jos se must välittää vähintää kelailee tätä ja tietää kyllä mitä tehdä. kukaan ei loukkaannu avoimuudesta ja siitä et sanoo omat tunteet ja vetää myös rajat johonkin, eikä kukaan voi suuttua siitä et jokaisella omat rajansa sietää asioita.

    • mäjasä

      Kehottaisin hankkiutumaan skorpionin, oinaan tai jousimiehen seuraan, kalatkin kelpaa.
      Rapu vaatii niin paljon mutta hitaasti että Leijonilta menee käämit. Olen itse Leijona. Tarvitsen eniten sitä että toinen on täysillä kanssani. En palvontaa, mutta päivittäistä huomiota, läsnäoloa. Arpomiset ja juu-jaa-leikit ei ole Leijonien elämää. Mutta kipeetä se ottaa kun rakastuu rapuun, tiedän kokemuksesta. Ajatuksiin ne jää vaikka elämässään on pakko mennäkin eteenpäin.
      Varoitan myös siitä reaktiosta jonka ravut saattaa tehdä: juuri kun olet saanut elämäsi hänen jälkeensä kuntoon, hän soittaa ja vuodattaa tunteensa. Se on vaikea paikka, mutta siinä mitataan sitten oman kasvun paikka.

      Älä jää roikkumaan, pidä huolta itsestäsi.

      • Rapu

        Minä taas rapu miehenä olen leijona naisesta saanut samanlaisen kuvan..Ei osaa tehdä päätöstä mitä elämästään haluaa, rakastaa haluaa, muuta seuraavana päivänä ei tiedä missä mennään..
        Yhta epävarmoja varmaan löytyy jokaisesta merkistä..


      • mäjasä
        Rapu kirjoitti:

        Minä taas rapu miehenä olen leijona naisesta saanut samanlaisen kuvan..Ei osaa tehdä päätöstä mitä elämästään haluaa, rakastaa haluaa, muuta seuraavana päivänä ei tiedä missä mennään..
        Yhta epävarmoja varmaan löytyy jokaisesta merkistä..

        Tarkoittaako rapu-herra sitä että Leijonalla on tunteita, muttei tekoja? Muistathan että Leijona haluaa omasta vahvuudestaan huolimatta "tulla otetuksi". Rapu saattaa antaa liian laimean toimintansa johdosta Leijonalle väärää viestiä. Leijona haluaa olla haluttu, eikä jaksa pitkään sitä että Rapu haluaa samaa. Rapu-miehen pitää hieman tsempata, jotta tulinen Leijona uskoo yhteiseen tulevaisuuteen. Näin arvelen.
        Miten tämän yhtälön kukin pari selvittää, siitä löytyy joko yhteinen tulevaisuus tai sitten ei.


      • Leijonatar
        Rapu kirjoitti:

        Minä taas rapu miehenä olen leijona naisesta saanut samanlaisen kuvan..Ei osaa tehdä päätöstä mitä elämästään haluaa, rakastaa haluaa, muuta seuraavana päivänä ei tiedä missä mennään..
        Yhta epävarmoja varmaan löytyy jokaisesta merkistä..

        olen tehnyt ravulleni useasti selväksi sen, mitä haluan ja hän vain toteaa, että kun sinun pitää saada kaikki heti ja nyt, pitää antaa aikaa. Ja hän kyseenalaistaa tunteeni useasti ja sanoo, että sinä kun väität olevasi tässä 120 %:sti mukana. Mutta kuinka pitkään pitää antaa aikaa, kuinka kestää sen tunteen, että kun itse välittää tosi paljon, toinen ei tunnekaan niin. Se loukkaa tosi pahasti. Minä ainakin leijonana tarvitsen paljon rakkautta ja ilman sitä, olen aivan tyhjä.


      • mäjasä
        Leijonatar kirjoitti:

        olen tehnyt ravulleni useasti selväksi sen, mitä haluan ja hän vain toteaa, että kun sinun pitää saada kaikki heti ja nyt, pitää antaa aikaa. Ja hän kyseenalaistaa tunteeni useasti ja sanoo, että sinä kun väität olevasi tässä 120 %:sti mukana. Mutta kuinka pitkään pitää antaa aikaa, kuinka kestää sen tunteen, että kun itse välittää tosi paljon, toinen ei tunnekaan niin. Se loukkaa tosi pahasti. Minä ainakin leijonana tarvitsen paljon rakkautta ja ilman sitä, olen aivan tyhjä.

        Tuo aika-käsite on niin helvatan suhteellinen juttu. Leijonana en ymmärrä miksei rapu luota siihen kun sanallisesti ilmaistaan tunteet. Heille pitää tulla todistusaineistoa ja se vaatii aikaa, aikaa, aikaa. Ja sillä ajalla Leijona ei tee mitään, koska hän on ollut tosissaan jo alusta saakka. No mitä väliä sillä odottamisella sitten on jos Leijonan tunteet on tosia? Sitä väliä ettei Leijona koe olevansa haluttu eikä rakastettu ja saattaa ottaa hatkat. Ainakin räytyy tunteissaan, yksin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1706
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1317
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1275
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      880
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      871
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      108
      821
    Aihe