Tämän päivän metro lehdessä oli mielenkiintoinen juttu. Lentäjä oli vienyt Blue 1:n oikeuteen maksamattomista varallaolo tunneista, joita oli yhteensä 87. Aika hurjaa. Lentäjä siis voitti skaban ja Blue 1 joutui maksamaan lähes tonnin takautuvia palkkoja. Että taas jatkuu tämä palkka sotku, mistä tällä palstalla lähinnä emot ovat kirjoitelleet aiemmin.
Lentäjä voitti Blue 1: palkkakiistassa
Metro lehti 9.1.2008
4
1085
Vastaukset
- saa unohtaa
Ei se Blue1 ollutkaan mikään halpalentoyhtiö, no ehkä "vähän-halvempi". Nyt kannattaa unohtaa kokonaan. "Ei-aterioita" yhtiö ehkä voisi sanoa.
- Muillakin
Työntekijöillä on Ihan sama tilanne.
PS.
Yhtiöss tiedetään väärät ratkaisut, mutta luotetaan siihen että harva keissi menee rosikseen asti. - yhtiön lentäjät
ovat samassa tilanteessa.
- pielessä
joo ei sas konsernin palkanmaksu ole ainakaan helsingin päässä kohdallaan. yhtiö on jo aikaisemminkin tuomittu kahdesti työsopimusrikkomuksista mutta eipä se näitä suomensveduja tunnu hidastavan vaikka oikeustuvassa tulee jatkuvalla syötöllä pataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62899
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 48824
- 47762
- 40731
- 39708