Heikin tekopirteys

genuine item

Olenko ainut, jota ärsyttää ja tympii Kovalaisen tekopirteys mitä hän viljelee kaikissa haastatteluissa. Ei siinä muu jurpi kun että teeskentely paistaa läpi niin räikeästi. Olisi vaan aidosti oma itsensä eikä esittäisi mitään mitä ei ole.

23

4472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajan myötä

      Malta vaan odottaa. Positiivinen asenne oikeastaan ehti jo kadota ensimmäisen kerran kun toimittaja erehtyi kysymään mitä salaisia tietoja Kovalainen toi Renault´lta Mc Larenille.
      Kysymys ei uuden arvonsa tunnossa olevan kainuulaisen mukaan ollut lainkaan hauska ja hän katsoi aiheelliseksi ojentaa toimittajaa tämän tekemästä tyhmästä kysymyksestä.

    • olen vuosia sitten...

      ...ollut Kovalaisen kanssa tekemisissä, että voin sanoa, että hänen pirteytensä ei ole mitään tekopirteyttä. Kovalainen on ihan oikeasti äärettömän positiivinen, ystävällinen ja realistinen tyyppi, jonka jalat tuntuvat edelleen olevan tukevasti maan pinnalla. Haastatteluissa hän vaikuttaa hyvin luonnolliselta, samalta hepulta kuin ennen julkisuuteen astumistaan.

      Eli jos olet kuvitellut jotain teeskentelyä jostain nähneesi läpi, niin en kyllä ole lainkaan samaa mieltä.

      • vale

        Nyt ei ole kyse siita onko pirtea vai tekopirtea vaan siita etta Heikin menestys sattuu ihmisiin.
        Suomalainen kateus tulee tassakin esille.
        Kannattaa hankkia oma elama.


      • turiset
        vale kirjoitti:

        Nyt ei ole kyse siita onko pirtea vai tekopirtea vaan siita etta Heikin menestys sattuu ihmisiin.
        Suomalainen kateus tulee tassakin esille.
        Kannattaa hankkia oma elama.

        ..kateuttahan tuo on...ei muuta...
        Heikille vaan onnea ja menestystä..


      • GetReal
        turiset kirjoitti:

        ..kateuttahan tuo on...ei muuta...
        Heikille vaan onnea ja menestystä..

        Joo, varmaan monet on kateellisia pienelle hintelälle miehelle, jonka elämäntarkoitus on ajaa autolla ympyrää. Onneksi minulla on sentään oikeita töitä, jotka hyödyttävät yhteiskuntaa. Nuo formulakuskit vievät mielestäni vaan tilaa palloltamme mutta kateellinen en heille ole. Säälittää lähinnä kaikki hehkutus...


      • asia
        GetReal kirjoitti:

        Joo, varmaan monet on kateellisia pienelle hintelälle miehelle, jonka elämäntarkoitus on ajaa autolla ympyrää. Onneksi minulla on sentään oikeita töitä, jotka hyödyttävät yhteiskuntaa. Nuo formulakuskit vievät mielestäni vaan tilaa palloltamme mutta kateellinen en heille ole. Säälittää lähinnä kaikki hehkutus...

        Anteeksi, mutta mita sitten surffailet foorumissa jonka keskustelun aihe on formulakuljettaja Heikki Kovalainen, jos han on mielestasi vain tilan vieja? Hyvaa tarkeaa elamaa yhteiskunnan hyodyttajana vaan sullekin.


      • Turiset siekin
        GetReal kirjoitti:

        Joo, varmaan monet on kateellisia pienelle hintelälle miehelle, jonka elämäntarkoitus on ajaa autolla ympyrää. Onneksi minulla on sentään oikeita töitä, jotka hyödyttävät yhteiskuntaa. Nuo formulakuskit vievät mielestäni vaan tilaa palloltamme mutta kateellinen en heille ole. Säälittää lähinnä kaikki hehkutus...

        No totta hitossa se on yksi turhimpia asioita maailmassa tuo ääliömäinen pikkumiljonääripoikien ympäripäristely..ihan turhaa..säälittävää...hyödytöntä..
        Mutta ei se vaikuta mitään siihen kateuteen...se on ja pysyy..ja me finskit osataan se parhaiten..


      • eivihree
        GetReal kirjoitti:

        Joo, varmaan monet on kateellisia pienelle hintelälle miehelle, jonka elämäntarkoitus on ajaa autolla ympyrää. Onneksi minulla on sentään oikeita töitä, jotka hyödyttävät yhteiskuntaa. Nuo formulakuskit vievät mielestäni vaan tilaa palloltamme mutta kateellinen en heille ole. Säälittää lähinnä kaikki hehkutus...

        Tee sinä vain koko ikäsi niitä "oikeita töitä", tienaat varmaan huimasti. :D
        Heikkikin osaa tehdä niitä "oikeita töitä" ja ehkä palaa tekemään niitä kunhan käy välillä "leikki töillä" tienaamassa summia joista sinä voit vain haaveilla.
        Heikille onnea ja menestystä!


      • lkjlkjl
        eivihree kirjoitti:

        Tee sinä vain koko ikäsi niitä "oikeita töitä", tienaat varmaan huimasti. :D
        Heikkikin osaa tehdä niitä "oikeita töitä" ja ehkä palaa tekemään niitä kunhan käy välillä "leikki töillä" tienaamassa summia joista sinä voit vain haaveilla.
        Heikille onnea ja menestystä!

        URA:

        Levyseppä tinuri -> formuloissa pari vuotta pyörähtelyjä -> levyseppä tinuri


    • jatka samaan....

      mälliin ja ime se ite !!

    • kaveri, mutta

      nyt olet väärässä. Minä olen tuntenut Heikin jo pennusta lähtien ja voin vakuuttaa että hän on aina ja joka tilanteessa oma itsensä. Mies ei ole muuttunut ollenkaan menestyksen myötä.

      • Huippuheikki

        tunsin jo intissä,ei ole mies muuttunut vähääkään,ei ole noussut hattuun vaikka on moninkertainen maailmanmestari ja ajaa huipputallissa.


    • sinä aivan

      täyspäinen tai sitten sulla on todella paha alemmuuskompleksi? Suosittelen lääkärissä käyntiä.

    • asiat hyvin

      Voi hyvät hysseröt näitä juttuja... Kimin kimitys on saanut osan porukoista parkumaan hänen ulosantiaan, Häkkisen englanti taisi sekin saada arvostelunsa ja Keken kommentointia en edes jaksa muistaa.

      Joten kysynkin, että minkähänlainen pitäisi sitten olla ihannekuskin pr-profiili?

      Sitä paitsi Kovalainen vaikuttaa aidolta; ja jos ei olisikaan, niin eipähän tarvitse parkua, että taas siellä on sellainen "tyypillinen" totinen suomalainen, joka ei osaa esiintyä kansainvälisesti. Apuva!

      • Nonnukka.

        Ihannekuskini on Hamilton ja Rosberg. Enemmän kuitenkin Hamilton. Siinä miehessä silmä lepää ja osaa myös ajaa!


    • kumpaa kuuntelet

      meiluummin Kimiä vai Heikkiä vastaas rehellisesti?

    • tiedän tapauksen

      minkäs sinäkään sille voit,et oot mitä oot.saanko arvata??pessimisti ei pety!tunnen tyypit,kumpaan mahdat itse kuulua oletko miettinyt??

    • Juha82

      KOvalaiseen koska on niin erilainen Suomalainen lol!!

      Räikkösen legendaariset kommentit;- ei kiinnosta nyt puhua.
      tai; -En tiedä.

      Jep Heikki on positiivinen ja sillä pääsee yleensä pitkälle.

    • pettymys heikki

      Jamppa virnuilee kun olisi joku amiksen hymypoika. Sillä ei pitkälle pötkitä. Räikkönen ei koskaan sortunut heikin tyyliseen idioottimaiseen velmuiluun vaav teki työnsä. Saattaa Lotuksella tulla hankalat ajat ja hymykin hyytyy.

      • OK

        kullakin.Heikki ja Kimi ovat kumpikin oma persoonansa ja hyvä näin.Jatkakaa säälittävää rutinaanne palstalla.


    • Billy Lewis

      oksettaa koko tyyppi. Ihan perseestä.

    • huihai yök

      Aina virnuilemassa vaikka aina menee metsään ja mokailee kuin mika ja törttöilee radalla kun kimi. 10 törppö

    • hese :(

      alamäki alkoi jo gp2:ssa, kun lahjotti mestaruuden täysin ilmaiseksi nicolle..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe