ravusta tahtoo

tietää

mitkä ovat ravun ja ravun välisen suhteen kompastuskivet?? Onko se yleensä hyvä suhde vai ei?? Ja eikö siinä helposti käy niin että ravut jäävät vaan roikkumaan toisiinsa vaikka suuria tunteita ei enää ole?? Ja mitä tarkoitetaan ravun "peruuttamisella"???

3

1097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaankin juuri se toistemme samanlaisuus. Tai ai niin, emmehän varsinaisesti seurustelleet, hän oli se joka mietti asiaa vuoden verran.

Kaikki meni niin kauan hyvin kun minä jaksoin häntä mielistellä ja kannustaa, en vaan saanut mitään takaisnpäin. Hän ei todellakaan miespuolisena ymmärtänyt, että minäkin tarvitsin tukea ja rakkautta, tuntui kuin olisin ollut hänen äitinsä. Meillä nämä lähentymiset ja peruuttamiset menivät todella ristiin, en varmasti ollut itsekään peruuttamaton mutta hän oli vielä astetta pahempi. Peruuttamisella tarkoitetaan taantumista, taaksepäin vetäytymistä suhteessa.

Suhteesta oli sitten siinä vaiheessa kun hän oli löytänyt toisen naisen minun tilalleni "roikkumissuhde", sillä tavallaan hän antoi ymmärtää että minullakin oli vielä mahdollisuuksia ja halusi olla kaveri. Kerran annoin toisen naisen anteeksi(paitsi että kun emme virallisesti seurustelleet, minulla ei ollut kuulemma mitään syytä olla vihainen, hän sai olla kenen kanssa halusi), mutta kun en hänen mielestään saanut olla toisesta naisesta vihainen ja pettynyt häneen sain tarpeekseni. Ajattelin että mikäli se oli oikeaa rakkautta hän taistelisi minusta mutta sen sijaan hän palauttikin tavarani(joka ei tietystikään hänen mielestään merkinnyt mitään).

Että se siitä "suhteesta". Lähteminen oli elämäni järkevimpiä päätöksiä, ehkä hänellä nyt on oikea nainen kun alkoivat heti seurustella, muuttivat yhteen ja menivät kihloihin.

• 6969

Ehkä ei kannata liikaa tarrautua näihin horoskooppimerkkeihin. Ihmiset on erilaisia, samanlaisia ja omanlaisiaan huolimatta siitä minkä tähtimerkin alla sattuu syntymään. Toiset ovat selkeästi horoskooppipersoonia ja toiset eivät. Iälläkin on merkitystä. Halusit kuitenkin varmaan kuulla rapuparien elosta, joten tässä tulee.

Olemme molemmat rapuja. Vaimo melko tyypillinen naisrapu ja minä kai yhtälailla tyypillinen miesrapu, jos näitä horoskooppipersoonallisuuksia lähtee analysoimaan. Olemme molemmat hellyydenkipeitä ja hellyydenantajia, hieman mustasukkaisia, omistuksenhaluisia ja aika tunteikkaita. Monen tuttavan mielestä meistä ensin tulee mieleen se, että koskettelemme toisiamme paljon, käsi kädessä kuljetaan, helliä ssanoja ei säästellä. Olemme molemmat koti-ihmisiä, joka on mukavaa, sillä riitoja esimerkiksi kodin puhtaudesta ei synny. Samalla olemme vaeltelevia, mikä sekin on mukavaa, sillä haluamme molemmat välillä tuulettumaankin. Molemmat ovat yhtäaikaa sosiaalisia ja rapumaisen vetäytyviä. En ole koskaan enne seurustellut toisen ravun kanssa. Ajattelin, että tietty rapumainen oikukkuus tuplaantuessa tekee vaan ongelmia, mutta oli väärässä. Tämän rapuni kanssa sitten mentiin naimisiin, enkä toiseen vaihtaisi. Kompastuskiviäkin tietysti on jos oikukkuus osuu samalle päivälle ja molemmat on kovin jääräpäisiä. Ohimenevää sekin on. Harvoin edes riidellään. En vaihtaisi millään tasolla tätä parisuhdetta. Kun se toimii, se vaan toimii ja tämä toimii!

• samanlaista.

Oon kans sitä mieltä, ettei kannata takertua horoskooppiin..kun oon lukenut juttuja rapumiehestä, niin aika erilainen on mun mies.Molemmat ollaan rapuja..ylä- ja alamäkeä on, riitaa ja sopua..naimisissa 37v..aina on asioista selvitty..hyvällä tai pahalla =)..molemmat kun ollaan just tollasia, kun kirjoitit...mun rapumieheni on kuitenkin aivan ihana kaikesta huolimatta..ajattelee aina mun parasta ja huolehtii kaikesta,pitää omiensa puolta ym. Eikä osattais varmaan elää ilman toisiamme, vaikka kuin päätettäs että erotaan.
        Samoilla sanoin: en vaihtais tätä parisuhdetta..meidäthän on luotu toisillemme =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1125
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      204
      1121
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      175
      1079
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      768
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe