ravusta tahtoo

tietää

mitkä ovat ravun ja ravun välisen suhteen kompastuskivet?? Onko se yleensä hyvä suhde vai ei?? Ja eikö siinä helposti käy niin että ravut jäävät vaan roikkumaan toisiinsa vaikka suuria tunteita ei enää ole?? Ja mitä tarkoitetaan ravun "peruuttamisella"???

3

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaankin juuri se toistemme samanlaisuus. Tai ai niin, emmehän varsinaisesti seurustelleet, hän oli se joka mietti asiaa vuoden verran.

      Kaikki meni niin kauan hyvin kun minä jaksoin häntä mielistellä ja kannustaa, en vaan saanut mitään takaisnpäin. Hän ei todellakaan miespuolisena ymmärtänyt, että minäkin tarvitsin tukea ja rakkautta, tuntui kuin olisin ollut hänen äitinsä. Meillä nämä lähentymiset ja peruuttamiset menivät todella ristiin, en varmasti ollut itsekään peruuttamaton mutta hän oli vielä astetta pahempi. Peruuttamisella tarkoitetaan taantumista, taaksepäin vetäytymistä suhteessa.

      Suhteesta oli sitten siinä vaiheessa kun hän oli löytänyt toisen naisen minun tilalleni "roikkumissuhde", sillä tavallaan hän antoi ymmärtää että minullakin oli vielä mahdollisuuksia ja halusi olla kaveri. Kerran annoin toisen naisen anteeksi(paitsi että kun emme virallisesti seurustelleet, minulla ei ollut kuulemma mitään syytä olla vihainen, hän sai olla kenen kanssa halusi), mutta kun en hänen mielestään saanut olla toisesta naisesta vihainen ja pettynyt häneen sain tarpeekseni. Ajattelin että mikäli se oli oikeaa rakkautta hän taistelisi minusta mutta sen sijaan hän palauttikin tavarani(joka ei tietystikään hänen mielestään merkinnyt mitään).

      Että se siitä "suhteesta". Lähteminen oli elämäni järkevimpiä päätöksiä, ehkä hänellä nyt on oikea nainen kun alkoivat heti seurustella, muuttivat yhteen ja menivät kihloihin.

    • 6969

      Ehkä ei kannata liikaa tarrautua näihin horoskooppimerkkeihin. Ihmiset on erilaisia, samanlaisia ja omanlaisiaan huolimatta siitä minkä tähtimerkin alla sattuu syntymään. Toiset ovat selkeästi horoskooppipersoonia ja toiset eivät. Iälläkin on merkitystä. Halusit kuitenkin varmaan kuulla rapuparien elosta, joten tässä tulee.

      Olemme molemmat rapuja. Vaimo melko tyypillinen naisrapu ja minä kai yhtälailla tyypillinen miesrapu, jos näitä horoskooppipersoonallisuuksia lähtee analysoimaan. Olemme molemmat hellyydenkipeitä ja hellyydenantajia, hieman mustasukkaisia, omistuksenhaluisia ja aika tunteikkaita. Monen tuttavan mielestä meistä ensin tulee mieleen se, että koskettelemme toisiamme paljon, käsi kädessä kuljetaan, helliä ssanoja ei säästellä. Olemme molemmat koti-ihmisiä, joka on mukavaa, sillä riitoja esimerkiksi kodin puhtaudesta ei synny. Samalla olemme vaeltelevia, mikä sekin on mukavaa, sillä haluamme molemmat välillä tuulettumaankin. Molemmat ovat yhtäaikaa sosiaalisia ja rapumaisen vetäytyviä. En ole koskaan enne seurustellut toisen ravun kanssa. Ajattelin, että tietty rapumainen oikukkuus tuplaantuessa tekee vaan ongelmia, mutta oli väärässä. Tämän rapuni kanssa sitten mentiin naimisiin, enkä toiseen vaihtaisi. Kompastuskiviäkin tietysti on jos oikukkuus osuu samalle päivälle ja molemmat on kovin jääräpäisiä. Ohimenevää sekin on. Harvoin edes riidellään. En vaihtaisi millään tasolla tätä parisuhdetta. Kun se toimii, se vaan toimii ja tämä toimii!

      • samanlaista.

        Oon kans sitä mieltä, ettei kannata takertua horoskooppiin..kun oon lukenut juttuja rapumiehestä, niin aika erilainen on mun mies.Molemmat ollaan rapuja..ylä- ja alamäkeä on, riitaa ja sopua..naimisissa 37v..aina on asioista selvitty..hyvällä tai pahalla =)..molemmat kun ollaan just tollasia, kun kirjoitit...mun rapumieheni on kuitenkin aivan ihana kaikesta huolimatta..ajattelee aina mun parasta ja huolehtii kaikesta,pitää omiensa puolta ym. Eikä osattais varmaan elää ilman toisiamme, vaikka kuin päätettäs että erotaan.
        Samoilla sanoin: en vaihtais tätä parisuhdetta..meidäthän on luotu toisillemme =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe