vinkkejä kiitos ;)
miten isken
5
2131
Vastaukset
- iskeä sitten millään???
no jatkan sitten päällekäyvää mutta viekasta tyyliä kun ewi täältä näytä apua tulevan............
- isketään
Olemalla hauska! :D ja vähän vaikeasti tavoiteltavissa.
- helppoa on
No minut isketään olemalla hauska ja rehellinen, otan heti takapakkia jos huomaan, ettei olla rehellisiä ja suoria
- oioio
helppoa on kirjoitti:
No minut isketään olemalla hauska ja rehellinen, otan heti takapakkia jos huomaan, ettei olla rehellisiä ja suoria
Olen rapunainen.
Pidän rehellisyydestä miehessä.
Haluan että hän todella yrittää minua.
Mutta kuitenkin hillitysti. kukkia töihin,
runo kotiin ja yllätystreffit ravintolaan..
Jotain salaperäisen romanttista.
Sillä tavalla isket ravun!
- saxet
rapuja saalistetaan vakaalla luottamuksella. ole hänelle ystävä, kuuntele häntä ja kysele häneltä hänestä itsestään. rapu ihastuu tasapainoiseen, selkeään persoonaan, hän huomaa sinusta taatusti, jos yrität huijata olevasi jotain muuta kuin mitä oikeasti olet. vältä salaperäisyyttä, kerro itsestäsi kaikki se, mitä rapu vaatii. ansaitse luottamus ja anna palaa! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421901- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91304Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10761
- 106747
- 27721