help me!

link

miten mä voin kitjottaa fanficcejäni tonne finfanfuniin?
mun englanninkielen taito ei riitä mitenkään... ;)
*thanks*

5

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linda80

      ..pitääkö sinne kirjotaa enkuksi?

      • Linda80

      • link
        Linda80 kirjoitti:

        ..mielestä sinne voi kirjottaa ihan suomen kielellä.
        Kai se on tää paikka mitä tarkoitit??? http://pub33.ezboard.com/bfinfanfun

        me en löydä sitä.. linkkiä... josta pääsee kirjottelemaan sinne! kun en löydä sitä mistä pitää klikata hiirellä, et pääsee sinne missä kirjotetaan niitä juttujansa!
        totta kai sinne kirjotetaan suomeks tai siis voi...


    • Petteri

      FinFanFunin sivuilta löytyy kyllä opastusta, kiltit moderaattorit neuvovat jossain topikissa, ne ovat niitä mitkä kannattaa vasta-alkajana yleensä ensiksi lukea.

    • NovelliKirjoittaja

      Ole niin ihana ja kerro osoite,mä rakastan kirjoittamista,ja jos johonkin nettiin voi kirjoittaa tarinoita,osallistun heti.Ole niin ihana ja kerro minulle osoite.Mä ehkä voisin yrittää kirjottaa sunkin puolesta.Siis yrittää.
      voisit vaikka kirjottaa suomeks oman tarinas,ja mä voisin yrittää kirjottaa sen sinne englannin kielellä.Olen luotettava,enkä koskaan petä.
      Siis jos sä haluat.Mut oo niin ihana ja kerro osoite.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe