Kuinka paljon te tienaatte keskimäärin kuukaudessa kun laitatte noita huuhaa linkkejä palstoille (pokerkoulu, strategy, savvy)? Jeppe1985 ja muut kertokaa!
Ettekö huomaa tämän sivuston säännöissä lukee mm. ettei täällä saisi
Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua
Massapostittaa puheenvuoroja tai lausuntoja. Vaiko ettekö vaan välitä mistään säännöistä?
Massapostittajille
uteliaat riidit
2
258
Vastaukset
- Tellustelija
Niin, älä kysy asioita, joihin itsekin tiedät vastauksen...
Ei nämä mistään välitä, mutta kieltämättä olisi hauska tietää, voiko tällä todellakaan mitään hyötyä saada. Epäilen (mutta mistä sitä aina tietää, maailma on aika kumma paikka...)
T:Tellustelija- The Rat
Verkostomarkkinoinneissa ja muissa vastaavissa ensimmäisenä liittynyt prosentti tienaa jotain, toisena liittyneet pari prossaa saavat omansa takaisin. Loput jäävät nuolemaan näppejään.
Ja nämä tyypit... Auttamattomasti myöhässä kaikki. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854990- 983158
- 473052
- 1992433
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302190- 1331989
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161521Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51489- 171385