Millainen paikka on Lahti asua ja ennenkaikkea Liipola/Jyrkänkatu. Olen muuttamassa keväällä Lahteen täältä Hesasta.
Etsin vuokra-asuntoa.
Kiitos tiedoista
Liipola/Jyrkänkatu ?
91
16932
Vastaukset
- slummialue
Koko Liipola on kamalaa aluetta. Työttömiä ja rosvoja täynnä. Jyrkänkatu pahin koko alueen kaduista...mieti tarkkaan?
- lahtelainen_man
Joo, samalla vuokralla saa parempiakin paikkoja Lahdesta. Liipola on ollut aina huonossa maineessa, vaikkakin lähellä palveluja. Samoin Riihelä, siellä ei ole niitä palvelujakaan. Ahtialakin on niin pirun kaukana. Kiveriö - Metsäpelto - Tonttila siinä aineskin kohtalaisia paikkoja. Lahden Talot vuokraa huoneistoja, myös muita ja tietysti yksityisiä!
- muuttaja3
Mikä muu katu on mielestäsi paha jonne ei kannata muuttaa Liipolaan jos jyrkänkatu pahin?
- Joskus sielläpäin asunut
Mielestäni silloin ei suurempia juttuja. Turhaan haukutaan slummiksi. Hyvät liikenne yhteydet keskustaan. Minun mielestäni kuitenkin paras asuinalue on Lahdessa Mukkula. Mutta siitä voidaan tietenkin olla myöskin montaa mieltä
- hyvä paikka
Kauniit puistot, uimarannat, hyvät peruspalvelut ostarilla, kaupunkiin lyhyt matka ja bussit kulkee tiheään.
- mukmukmuk
Mukkula joo.
Putti talot vai mitkä ne nyt oli ja silleen....
- liipolan asuja
Olen asunut jo jonkin aikaa Liipolassa ja liikun lähinnä ulkona päivisin valoisaan aikaan.. kyllä täällä liikkuu vanhuksetkin, lapset ja muut. Ei ole mielestäni mikään rosvojen slummi,mamuja täällä kyllä on..mutta niistä ei ole ollut haittaa..
- Anonyymi
Juu hyvä paikka asua, mäki on ehkä rasittavinta
- Pandis
vuokra-alue.
Katsele alueelta Kiveriö, Pyhätön, Paavola, Ankkuri - entinen asukki
Itse asuin Jyrkänkadulla pari vuotta enkä mitään ihmeempää siellä huomannut. Ihan ok seutua.
- Jyrkkä katu
Työttömille, sosiaalihuollon eläteille ja muille loisille sopiva katu asua. Siellä saa vertaistukea ympäri vuorokauden kaikki yhteiskunnan normaalielämästä viraantuneet pummit.
- 8 kk riitti mulle
Jyrkkä katu kirjoitti:
Työttömille, sosiaalihuollon eläteille ja muille loisille sopiva katu asua. Siellä saa vertaistukea ympäri vuorokauden kaikki yhteiskunnan normaalielämästä viraantuneet pummit.
Aikoinaan nyt en edes kusaisi sinne päin,tuttavani on siellä töikseen siivoillut rappuja ja huumeneuloja,kuin myös kaikki eritteet mitä ihmisestä lähtee!!!!
Erittäin sosiaalinen paikka ;))) - no höh
8 kk riitti mulle kirjoitti:
Aikoinaan nyt en edes kusaisi sinne päin,tuttavani on siellä töikseen siivoillut rappuja ja huumeneuloja,kuin myös kaikki eritteet mitä ihmisestä lähtee!!!!
Erittäin sosiaalinen paikka ;)))loistava paikka asua,aivan kaikki palvelut kävelyetäisyydellä,ulkoilumahdollisuudet ym.15v sitten asunnon ostettuani,en ole katunut..Eipä mua kyllä kiinnosta hittoikaan,mitä ongelmia noissa vuokrataloissa on,mutta niitä on ihan joka kaupunginosassa!
- vielä että
no höh kirjoitti:
loistava paikka asua,aivan kaikki palvelut kävelyetäisyydellä,ulkoilumahdollisuudet ym.15v sitten asunnon ostettuani,en ole katunut..Eipä mua kyllä kiinnosta hittoikaan,mitä ongelmia noissa vuokrataloissa on,mutta niitä on ihan joka kaupunginosassa!
vielä tommonen juttu liipolasta että joka kaupungistahan löytyy tommonen alkoholisti/sosiaalituki-ihmisten alue. en kyllä kontulaan tai mihinkään kaukovainioon lähtis vertaamaan. aika rauhallista seutua ja hyvät yhteydet. mukkula on ihan samallaista kun liipola, isompi alue vaan. onhan sieläkun kunnan vuokra-asuntoja
- Lololol....
Miks aina pitää valittaa Liipolasta? Tää on hyvä paikka! Törkeää haukkua jotain asuinaluetta, tuskin itse edes ootte asunu tääl ja tuutte haukkumaan, häpeäisitte!
- Lahti, MUTTA
Lahti on kokonaisuudessaan hyvä paikka asua! Tai no jos ei kohta rupea tämä kylä kehittymään...missä viipyy matkakeskus jne?
- LIIPOLA
Eiköhän se aika paljon johdu siitä kenen kanssa on tekemisissä ja missä porukoissa itse liikkuu... Liipola on ihan hyvä paikka jos vaan itse miettii kenen seuraan lyöttäyttyy ja eiköhän sama juttu koske jokaista asuinaluetta... Etlarissa on nykyään näitä hörhöjuttuja ja muita vastaavia enemmän muualta kun liipolasta.. katelkaas huviksenne.. :)
- Anonyymi
Juu, ei paikalliset rikolliset ole ongelma vaan muilta alueilta tulevat aiheuttaa ongelmia
- liipolalainen
Tää tulee nyt vähän myöhässä :D Mutta ite oon asunu täällä kohta koko ikäni, 16 vuotta. Enkä siltikään ole nähnyt täällä niitä mitä täällä kerrotaan liipolasta? Juu, 11 vuotiaana taisin nähdä roskakatoksessa yhden huumeneulan. Juopot osaavat kyllä käyttäytyäkkin, eivät hyökkää kimppuun vaikka jotain puhuvatkin. Huumehörhöjä en ole nähnyt edes pimeällä. Näitä ''ES-jonneja'' kyllä löytyy mutta eivät nekään vaarallisia. Mustalaisetkin ovat minusta ihan hyvin olleet täälle, tervehtivät kohteliaasti eikä ongelmia ole ollut. Muutamia kertoja on jotain väkivaltatekoja, mutta niitä on kyllä muuallakin päin Lahtea.
- En halua edes nähdä
Jes...Liipolassa asuu siis kaikki ne mitä en todellakaan halua edes nähdä tai joutua heidän mahdollisen kauhean käytöksen todisjaksi, kokijaksi. Juopot, spurgut, es jonnet, narkit, mannet...onko vielä niggoja ja yh-äitejä? Sry ei kiinnostaisi.
- Ex liipolalainen
Liipola ihan hyvä paikka, mutta tarpeentullen pitää olla kova. Muutamia kertoja tullu joku aukomaan päätänsä, mutta kun sanoo, että jos ei kohta lopu ni riuhtoo persettä pitkin kuntopolkua ni kyllähän ne siitä sitte rauhottuu...
- A.P.
Lahti ei koko kaupunki ole ihmisen paikka asua! Vähän vajaa 2 vuotta kattelin, menetin mielenterveyteni ja ihme että yleensä olen tässä, elän ja hengitän kaiken sen jälkeen. Missään en ole vielä nähnyt yhtä hulluja ihmisiä. Onneksi muutin takaisin edelliseen kotikaupunkiini ja asiat asettui kohilleen!
- Kiinnostunutkuk
Tarkentaisitko, miksi menetit mielenterveytesi ja miten Lahdessa ilmeni ihmisten hulluus?
- Hyvästi Lahti
Lahti on työttömyyden, surkeuden ja toivottomuuden tyyssija.
Onneksi pääsin pois, ennen kuin olisi muuttunut täydeksi luuseriksi. - persoonat
Hyvästi Lahti kirjoitti:
Lahti on työttömyyden, surkeuden ja toivottomuuden tyyssija.
Onneksi pääsin pois, ennen kuin olisi muuttunut täydeksi luuseriksi.Missä on fuksua porukkaa tai minne muutit? Painuuko kaikki hullut johonkin Hämeeseen. Toinen kaupunki Tampere. Miten on Länsi-Suomi? Kaikki alueet näytää olevan erilaisia. Juväskylässäkin Kaupungin oma väki yhteistyökumppaneinneen tekee rikoksia. Yleisavain on kierroksella, kenen taskissa mahtaa olla? Tekijäitä ei saada kiinni, kun on omaa väkee. Tungeaan vaan lisää spyykelääkeitä, niin hulluluus ja rikolllisuus kasvaa. Kohta kaikki on tsombeja. Normaali ihmisiä pidetään erikoisina ja tyhminä. Ei ne hienot kulissit paremmaksi tee.
- Anonyymi
Missä se alkuperänen kotikaupunki on? Vähän mietin lahteen muuttoa mutta enpä tiiä
- Anonyymi
Samat fiilikset. Jos lahilainen ei saa mitä haluaa, se rääkyy ja nimittelee kunnes saa sen tai sut tuhottua.
- juumuutavaan
Tosi fiksua porukkaa asuu siellä.
http://www.ess.fi/?article=374182 - Lahden naapurista
Liipola on Suomen Monaco - kummassakaan kukaan ei käy töissä eikä maksa veroja.
- SEX-WINDOW
Ne ikkuna kyttäjät asuu täällä heillä on hyvin hauskaa ja annan pian vinkkejä keitä ovat.
- liipolantyttö
VOI HERRANJUMALA ! Oon koko ikäni asunut liipolassa & iha naurattaa... Liipola on kaunis asuinalue, pienempinä asuttiin ala-liipolan vuokrataloissa & siel oli paljon lapsiperheitä & kaikki ystävät asui yläpuolella tai vieressä. Ja ei oo puukkoukkkeleja paljo näkyny tai mitää muitakaa hulluja. & maahanmuuttajia tai romaanejakaa en menis haukkumaa, rasistit vittuuuuuuuuuuuun...
huohNiin siellä alhaala mutta täällä ylhäällä on niitä kaiken värisiä asukejaesim huippukatu ja sen ympäristö
Tere muutin liipolasta pois yhden vuoden jälkeen ja tulin ankuriin ja täällä on hyvä asua täältä puutuu neste vaimen teiset liikujat muuta täällä on värikästä porukaa ympärin palloa ja ilma on puhasta joskus haiskahtaa tuo hiiva tehas kun tuuleesieltä päin (niemi-ankkuri)
- an kuri
Hiivatehdas päästää kyllä tosi pahaa lemua ilmoille.
- Liipola on paras
Mä oon lahtelainen ja aion ostaa asunnon Liipolasta, koska Liipola on lähellä keskustaa vain n. 2km.Lähellä isot marketit, lähellä juna-asemaa ja luontokin lähellä. Romaneita ja mamuja näkee aina välillä kuten joka paikassa nykyään, mut jos ei tykkää siitä, niin ei tarvi kiinnittää huomiotakaan siihen.
- Mosee
Asuin Jyrkänkadulla muinaisella 80- ja 90-luvuilla (rikollisuuden kulta-aikaa eiks je lahe Tsikako) koko lapsuuteni enkä kertaakaan törmännyt ongelmiin leikkiessäni kavereiden kanssa pihalla. Maahanmuuttajia asui jonkin verran ja romaneja, en tiedä nykypäivästä. Ovat saneeranneet taloja ja koittaneet tehdä valaistusta yms paremmaksi juuri turvallisuuden ja maineen parantamiseksi.
- Ex-Lahtelainen
Ei kannata muuttaa. Onneksi pääsin sieltä pois.
- Audimies
Itsellä huonoja kokemuksia liipolasta. Kerran puhkaistiin takarenkaat upo-uudesta audista ja rikottiin ikkuna. Mitään ei onneksi viety.. Ja kerran autrooni törmättiin ja törmääjä antoi 450 euroa käteen ja sanoi että älä kerro poliisille
- äkkiä pois
Niille jotka puolustelee liipolaa:
Koska valitettavasti joudun siellä käymään välillä, ja näen millaista sakkia siellä liikkuu, niin kertokaapa miksi tavalliset normaalit kunnon kansalaiset on yhden käden sormin laskettavissa, ja niitä spurguja ja örisijöitä vipeltää joka nurkan takana? Ja miksi aina tiettyyn aikaan aamusta on hiljaista ja autiota, mikseivät ihmiset uskalla tulla ulos?- Duffie
Riippuu miten aikaiseen aamulla sä siellä köpöttelet, ehkä ihmiset nukkuu?
Itse asuin 19v elämästäni Liipolassa, pian muutan takaisin koska veri vaan vetää Liipolaan. Koskaan en pelännyt pimeälläkään, enkä muinakaan vuorokaudenaikoina. Liipolassa on ehkä joskus asunut paljonkin "hämäräväkeä", mutta kyllä ovat vuodet rauhoittaneet aluetta huomattavasti. Jyrkänkadulla vietin juurikin ne 19 vuotta, siis aivan syntymästäni lähtien, ja aina sain olla rauhassa.
Ja olen aivan "tavallinen, normaali kunnon kansalainen" ja tiedän, että tälläkin hetkellä ko. ihmisiä asuu Liipolassa enemmän, kuin kahdessakaan kädessä on sormia.
Enemmän mua pelottaa nykyisellä asuinalueellani (Patomäki), täällä niitä outoja hiippareita pyörii paljon enemmän ja, toisin kuin Liipolassa koskaan, täältä myös esimerkiksi varastettiin autoni.
Liipolassa on myös hyvät palvelut lähellä, mahtavat julkisen liikenteen kulkuyhteydet ym ym... Ja helvetin hyvät ulkoilumahdollisuudet. - Anonyymi
Keskusta on huonoin asumispaikka, siellä asuessani koitettiin vaan kerran puukottaa kolmen kuukauden aikana.
Liipolassa en ikinä ole törmännyt väkivaltaan.
- Keiidin
Mikä tietty aika? Miksi pelottaa? Mörköjä? Kummituksia? Mää vallan kauhiast kummastelen..
- nyt jo nainen
Liipolassa tuli asuttua sellainen reilu 10v,eli lapsuutta ja nuorena.Silloin olin nuori tyttö ja aina sai rauhassa kulkea,myös yöaikaan,koskaan ei ollut mitään ongelmia saati että kukaan olisi tullut ahdistelemaan kun yksinäni yössä kuljin
- TriplaK
Liipolan Jyrkänkadulla oli kiva asua 1980-luvulla. Kerran yhes kämpäs, se matala vihree kerrostalo, niin ukko huusi, akka rääkyi ja tavarat lentelivät parvekkeen ovesta pihalle. Hah hah. Hapa oli luokkakaverina ja sen jutut oli aina kuin rahattomalla arvokiinteistön ostajalla. Mut sit 2000-luvun alussa muutin kymppitaloon ja siinä oli ihan himmeetä väkeä. No, nykyään asun muualla kuin Lahdessa ja hyvin menee, kun oon päässyt sairaista vihaajista eroon.
- Liipolanasukki
6 vuotta liipolassa asunut eikä ole mitään ikävää kohdalle sattunut..
- Entinen lahtelainen
No onhan se nyt aika helvetin paljon tuurista/tuurin puutteesta kiinni. Joskus (tai joskus ja joskus) käy yksinkertaisesti niin kusinen mäihä, että kun muutat jonnekin, niin naapureiksi osuu jotkut ihan siis täydet kusipäät. Lahdessa siihen ei tarvita ees huonoo onnea, koska paskiaisia on niin paljon, että on lähestulkoon mahdotonta onnistua muuttamaan ns. hyvään taloon t. hyvälle alueelle. Etenkin jos on pakko elellä vuokralla. Itsellä mukavimmat kokemukset on Pyhättömänmäen alueesta ja alueen asukkaista. Mut sitku laskeudutaan siihen Kiveriön puolelle, niin ollaan jo ihan toisessa maailmassa. Lahdessa vuokralla asuvat ovat kateellista ja katkeraa sekä vihaista, pahansuopaa ja vaarallista väkeä - pääosin. Joo, että ei sitä täysin voi omilla valinnoilla vaikuttaa siihen että kuinka välttyy ongelmilta.
- ex liipolalainen
Olen asunut Liipolassa moneenkin eri otteeseen, niin jyrkänkadulla, Pihtikadulla ja luhtikadulla. Jyrkänkatu oli 90 luvulla ihan oma lukunsa ja maailmansa. toista nykyään. ympäristö on siistitty ja vanhat venkulat häädetty. minulla itsellään ei ole liipolasta mitään pahaa sanottavaa. Hyvä paikka siinä missä aikanaan puu paavolakin. alue uudistuu taloja saneerataan kovalla rahalla. Ja onhan liipola Lahden monaco ja Libanon. :)
- oonmäjuonut
Monaco on vanha vitsi, mutta tota Libanon vertausta en tajua. Voitko selventää?
- homojen paratiisi
Homoja täynnä.
- hyihelv..
Liipola on lahden pahamaineisin paikka. Yks mäki, jonka varrelta löydät koko suomen spurgulauman.
- heipsulihei
Asuin 2 vuotta Liipolassa kunnes muutin töiden perässä Helsinkiin.
Epätavallisimmat asiat mitä tapahtui oli Siwa:n ryöstö (en ollut paikalla) ja kerran klo 2 oli auto poikittain tiellä. Muutoin oli hiljaista ja normaalia.
Taitaa olla täälläkin perussuomalaista liioittelua, että Liipolassa on sitä ja tätä. Ehkä näin oli 90-luvulla. - NoEnOleJuoppo
Liipolassa on näitä ravaltteja sun muita kolvi-nokka hirvosia hämentämässä pakkaa, siellä ne Villi-ruusun takana metsikössä juopottelevat Ostoskatu 8-10 ( Ruusun mettä ), 15500 Lahti, Finland.. oikein kaupungin valtuutettukki istuu pöydässä, antaa kyllä minulle erittäin hyvän kuvan lahdesta.
Kuinka kuvottavaa sakkia? oikein isältä pojalle menee liipolassa tuo viinan jalotaito.
https://www.facebook.com/Mantybaari?fref=ts - hyväpaikka
Liipola on hyvä paikka asua. Palvelut lähellä, löytyy Prisma, Citymarket, Sale, Siwa, Valo, muutama baari ja terveysasemakin on lähellä. Hyvät kulkuyhteydet keskustaan, pääsee nopeasti motarille jos tarvetta. Liipola on hyvä paikka.
- Ei liipolaan
Ite en kyl liipolaa muuttas, oltii kerra kämpil jyrkäkadul sielt tuli yks narkki hakkaa sitä ovee jollai vesuril, tsiisus..
- Muutin pois
Ei liipolaan kirjoitti:
Ite en kyl liipolaa muuttas, oltii kerra kämpil jyrkäkadul sielt tuli yks narkki hakkaa sitä ovee jollai vesuril, tsiisus..
Lahtihan on narkkareita täynnä ja niitä löytyy jokaisesta kaupunginosasta.
Ei siellä voi kukaan tervejärkinen asua.
- ooookuithg
Täynnä vjenäläisiä kohta koko mäen talot ym
- FCK_ISL
Venäläisistä nyt ei ole mitään haittaa, eivätkä erotu muista ihmisistä.
Mieluummin he kuin muslimit ja somalit yms.
- hhhjkk
No liipolassahan se joku naapuri puukotti raskaana olevaa naista 😞
- lottovetämään
Se tapahtu joulukuussa 2008, siinä Siwan takana olleessa kerrostalossa. Puukottaja oli tosi erikoinen tyyppi ja uhri lähti miehensä kanssa pois koko Lahdesta. Kattoivat, että kun Lahteen muutettiin ja heti saatiin sekopää naapuriksi, niin eihän koko Lahti voi olla ihmisen paikka asua. Mieti nyt mikä todennäköisyys: muutat toiseen kaupunkiin, valkkaat jonkun kämpän ja heti saat hullun naapurin. Lahdessa on kuitenkin sellaset yli 100000 asukasta.
- kommentit
Noita huonojaja naapureita on muuallakin. Epämääräisiä rähisijöitä Ovat jossain psykiatrisessa hoidossa ta ainakin lääkittynä, mutta silti käytös on huonoa. Tosin aistit jos turtuu niin eicvät itsekkän tajua rajoja. Tosin nuo hoidotkin on mitätöiviä. Jos haluaa piristeitä niin valittelee ettei pääse sängystä ylös ja jne. Kaikia asiat hoidetaan lääkkeillä. Milloin mömmöpäättäjät ja duunarit, jotka hoitaa asioita laitetaan pois. Pysyisi jonkin lainen järjestys ja turvallisuus. Ite rikkovat lakia törkeästi. Ei ole kauheesti uskottavuutta luottamustoimissa olevia kohtaan. Olisi aika rauhallista ja seesteistä, jos kaikki yhteiskunnalliset tahot toimisi oikeudenmukaisesti ja nämä pipipäät olisi ite "sairastamassa". Varmaan tilastot ja jutut siistiytyisi. Aina verrataan johonki ulkomaahan tai haetaan tulkee jostain jollekin idioottimaisuudelle muualta. Suomi on Suomi, ei muissakaan maissa elellä toisen maan lakien tai tapojen mukaan.
- mahorkkaaym
Ai ei muka haittaa taidat itse olla Krimin valtaajan ystävä. Asu naapurissaan ja haistele. Muija matkamuisto.
- gavnukkeja
Ai ei erotu muista ihmisistä? Onks ne
- VanhatJutut
On kyllä jo niin vanha ketju, että tulee mieleen kysymys: Millainen paikka Liipola/Jyrkänkatu on nykyisin?
- nothanks
Edelleen paska äsken paloi roskis kohta alkaa täristä kunnolla kun läpitien tunnelia aletaan rakentaa
- tehääkuiisakinkirkkoa
Milloinhan ne sitä tunnelia Liipolan mäen läpi alkaa oikein tekemään? Hommasta höpisty jo helvetin kauan, mutta mitään ei ole tapahtunut sen asian suhteen. No, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Taitaa jäädä koko tunneli pelkäksi puheeksi.
- Nipa234
Talo missä asun on tosi rauhallinen ,mutta ympärillä tapahtuu koko ajan kiva katsella ikkunasta poliiseja ja palolaitosta työssään :-)
- uuuuku
Lähitosi-tv toimii)
- kärkärp
Liipola rauhallinen verrattuna Metsäkankaaseen
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2284141 - jaliksenjäbä
Toki Liipolassa asua voi, kuten kaikissa muissakin suomalaisissa lähiöissä. Itsekkin olen aikoinaan hetken vaikuttanut Pihtikadulla. Silti hieman ihmettelen näitä kiihkeitä puolustelijoita, sillä jokainen Liipolan ostarilla esim. kesäisenä perjantaina tai lauantaina vieraillut tietää, että se pohjasakan parveilu ei ole millään tavalla miellyttävää, tai luo viihtyisää asuinympäristöä. Ei kukaan kunnon ihminen halua asioida tuollaisilla kulmilla.
- osostaar
Kaikilla ei ole tarvetta sinne ostarille mennä. Isot marketit melkein yhtä lähellä, ravintolassa keskustassa ja lenkkeilemässä lähimetsässä. Yli 10v kun edellisen kerran ostarilla (ruusussa).
- totkai
Kaikkea paskaporukkaa aletaan yhtäkkiä asuttaa samaan rappuun ja taloon , tarkoituksena kai ajaa normaali asukkaat pois.Onko talot menossa myyntiin. Huipulla on alkanut huumetalous Lahden taloissa.
- Naapurin_kyylä.O_o
Muutin Liipolan Luhtikadulle 2010, seuraavana aamuna lähdössä töihin, roskakatos poltettu. Vuotta myöhemmin Lehtokadulla puukotettiin kuoliiaksi nainen. Seuraavana kesänä nais hölkkäilijä piestiin sairaalaan. Siwa ryöstetty ties kuinka monta kertaa. Sisko asui Pihtikadulla, suurta hupia oli kun romaaniit tuli selvittämään välejä naapureitten kanssa. Ja nyt 15.7.16 puukotus Pihtikatu 2, ilta 6 aikaan. Vaikka näitä kamapäitä/juoppoja täällä Luhtikadullakin näkee, niin on tää rauhallisempi kuin Pihtikatu. Että tällästä, nää nyt oli näitä isoimpia mitä olen kuullut, nähnyt näiden reilun 6 vuoden aikana. :D
- PaskaMesta
Joulukuussa 2008 oli Jyrkänkadulla raskaanaolevan naisen puukotus. Tapahtui siinä Siwan takana sijaitsevassa talossa. Tekijänä selvinpäin ollut mielipuoli. Turha olla raitis, jos potee ns. syntymähumalaa, mistä ei selviä koskaan.
On se hieno paikka se Liipola.
- EiOOPaha
Lahtihan on mesta paikka ;) ja Liipola rauhallinen. Se riippuu monestaki asiasta minkälaisena paikan kokee. Jos itse pitäis villein paikka Lahdesta valita minne en muuttaisi, nii Metsäpellontie. Liipolassa tuntuu ja näkyy negatiiviset puolet enempi kesällä.
- perhananotso
Tälläkin hetkellä tavarat lentelee päin seiniä ja juopot huutaa kun jyrkältä muutti venäläiset huipulle.
- jyrkkis1234
ASUIN JYRKÄNKATU14 IHA OK..EI VALITTAMISTApaitsi alakerrassa iha hullu akka..
- jotainhyvääkin
Liipolassa ei tartte ostaa koiralle ruokaa. Koirani syönyt useat oksennukset lenkillä ollessa ja vielä makkaroiden kera.
- Anonyymi
Ja ne makkarat yleensä myrkytettyjä.
- Anonyymi
Ainakin kirvesmiehiä saatavilla jos remonttia teettää. https://www.ess.fi/uutiset/paijathame/art2548771
- Anonyymi
Myös tuo ostoskatu on täynnä juoppoja, mut toi pohjoinenliipolankadun kerrostalot on vähän lapsiystävällisimpiä
- Anonyymi
Joo,mä kyllä näen juoppoja liipolan ostarissa, mutta on kyllä liipolassa niitä paikkoja jossa ollaan enemmän lapsiystävällisimpiä.
- Anonyymi
Jyrkänkadulla ei järjestyssäännöt koske venäläisiä. He saavat riehua ja möykätä ympäri vuorokauden niin paljon kun huvittavat eli 24h vuorokaudessa.
- Anonyymi
Tukkikaa niiden turpa perkele!
- Anonyymi
Liipolassa on vähän tuurista kiinni, minkälaiset naapurit sattuu olemaan. Esim. mummoni on asunut omistusasunnossa Liipolassa yli 40 vuotta. On rauhallista, eikä halua pois muuttaa. Toinen sukulainen asuu kaupungin vuokra-asunnossa ja levotonta sekä huumeita on, muttei silti halua lähteä, vaikka on itse ns. normaali eläkeläinen, ei alko-ongelmaa tms. Vaikeahan se tietysti on kotitaloaan jättää monen vuosikymmenen jälkeen.
Itse olen asunut 80-90-luvulla Liipolassa. Kaikenlaista silloinkin näki, mutta huumeet eivät vielä olleet varsinainen ongelma ja ihan kivan lapsuuden vietin. Koenkin, että huumeet ovat nykypäivänä se suurin ongelma. Toki myös muualla, mutta eräissä Liipolan (kaupungin vuokra)taloissa se on aika näkyvää. - Anonyymi
Millainen on Liipola tänään?
Mikä olisi Lahdessa rauhallinen alue, jossa kuitenkin olisi autottomalle palvelut?- Anonyymi
Köyhyys on ikävä asia.
- Anonyymi
Jalkaranta on pummikeskus,ei mitään palveluja ja koko alue hulluja ja ulkomaalaisia sekä juoppoja täynnä.
- Anonyymi
Liipola on todellinen paratiisi maanpäällä, siellä ei monet maksa veroja eikä asumisestaan mitään...
- Anonyymi
Hehheh.... Liipola, Lahden Monaco. Ei käydä töissä eikä makseta veroja.
- Anonyymi
Toimivatko Liipolan palvelut. Mikä on tilanne Huippubaari siinä entisen Siwan naapurissa, Lottoja vietiin ja istuttiin - oli kivaa.
- Anonyymi
aina puhutaan - mutta kyllä tullaan toimeen, noi persut on persuja, me olemme asuneet vuodesta 2014 lähtien, ja ei ole valittamista (Luhtikadulla).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569