Oon yrittänyt googlettaa ja etsiä pitkin nettiä tietoa kalevalakorun Kanteletar-sarjasta mutta huonolla tuloksella.
Eli onks kellään tietoa onko tuolla korusarjalla mitään sen kummempaa arvoa? Laatikossa lojuu kerran käytetyt Kanteletar korvikset, ranneketju ja kääty.
Kalevalakorun Kanteletar-sarja
5
1326
Vastaukset
- tätyli
Koska Kalevalakorujen sivuilla olevassa tuoteperhe luettelossa ei ole koruja Kanteletar nimellä, luulen että korusi eivät ole Kalevalakoruja. :(
- koruihailija
Kyllä Kanteletar on Kalevala korun sarja. Sen teko lopetetttiin ehkä kymmenkunta vuotta sitten, mutta itse satuin näkemään sarjan korvakoruja juuri eilen yhdessä kultasepän liikkeessä. Itselläni on punaisilla kivillä oleva koru. Em liikkeessä oli myös turkoosilla kivillä olevia. Korun leimoissa on kk., kun Kalevala koru on valmistaja
- OHxxx
Hei Kukka-Maaria,
vieläkö Sinulla on nuo mainitsemasi korut? Jos, niin ovatko pronssia vai hopeaa? Minkä värisillä koristekivillä?
Minusta tuo Kanteletar sarja on upea...- Hiipa
Mäkin haluaisin tietää. Pansion myyntiin pronssiset vihreäkiviset korvikse ja rannekorun
- Anonyymi
Nämä korut ovat mielestäni aivan ihania. Kanteletar-sarja on aika tarkka kopio käädyn arkeologisesta löydöstä Euran Luistarista. Kalevala Korun Pidetty-palvelussa näkyy pronssikorvakorut myytäneen 60 eurolla ja kääty 120 eurolla. Olen kuitenkin huomannut että niistä pyydetään Tori.fi ja Huuto-net -palveluissa yleensä aika paljon isompia hintoja, varsinkin jos ne myydään settinä, aika tavallisesti yli 200 euroa. Riippuu tietenkin kunnosta. Ovat kalliimpia kuin monet muut 90-luvun käytetyt pronssiset Kalevala Korut, ehkäpä sen takia että niissä on monia pieniä osia sekä puolijalokivi- tai keramiikkahelmiä (näin olen itsekseni ihmetellyt ja päätellyt).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057