Oon yrittänyt googlettaa ja etsiä pitkin nettiä tietoa kalevalakorun Kanteletar-sarjasta mutta huonolla tuloksella.
Eli onks kellään tietoa onko tuolla korusarjalla mitään sen kummempaa arvoa? Laatikossa lojuu kerran käytetyt Kanteletar korvikset, ranneketju ja kääty.
Kalevalakorun Kanteletar-sarja
5
1375
Vastaukset
- tätyli
Koska Kalevalakorujen sivuilla olevassa tuoteperhe luettelossa ei ole koruja Kanteletar nimellä, luulen että korusi eivät ole Kalevalakoruja. :(
- koruihailija
Kyllä Kanteletar on Kalevala korun sarja. Sen teko lopetetttiin ehkä kymmenkunta vuotta sitten, mutta itse satuin näkemään sarjan korvakoruja juuri eilen yhdessä kultasepän liikkeessä. Itselläni on punaisilla kivillä oleva koru. Em liikkeessä oli myös turkoosilla kivillä olevia. Korun leimoissa on kk., kun Kalevala koru on valmistaja
- OHxxx
Hei Kukka-Maaria,
vieläkö Sinulla on nuo mainitsemasi korut? Jos, niin ovatko pronssia vai hopeaa? Minkä värisillä koristekivillä?
Minusta tuo Kanteletar sarja on upea...- Hiipa
Mäkin haluaisin tietää. Pansion myyntiin pronssiset vihreäkiviset korvikse ja rannekorun
- Anonyymi
Nämä korut ovat mielestäni aivan ihania. Kanteletar-sarja on aika tarkka kopio käädyn arkeologisesta löydöstä Euran Luistarista. Kalevala Korun Pidetty-palvelussa näkyy pronssikorvakorut myytäneen 60 eurolla ja kääty 120 eurolla. Olen kuitenkin huomannut että niistä pyydetään Tori.fi ja Huuto-net -palveluissa yleensä aika paljon isompia hintoja, varsinkin jos ne myydään settinä, aika tavallisesti yli 200 euroa. Riippuu tietenkin kunnosta. Ovat kalliimpia kuin monet muut 90-luvun käytetyt pronssiset Kalevala Korut, ehkäpä sen takia että niissä on monia pieniä osia sekä puolijalokivi- tai keramiikkahelmiä (näin olen itsekseni ihmetellyt ja päätellyt).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465911Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583426- 1862749
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122634mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132299- 312218
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/181997- 181755
- 1481389
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2791296