ollihan sit vetäisi se on siinä! ohjelman nyrkkeilyjaksossa maammelaulun. voi huh, huh!
ei noin epävireisesti VOI laulaa. keikoillahan se on aina vetänyt miten sattuu, mut että telsussa maammelaulun.
olli; et vaan osaa!
ollin maammelaulu tv:ssä!
6
1145
Vastaukset
- TYR
Asiaa! vieläkin puistattaa kyseinen esitys,ei nuottiakaan kohdalleen! Luulis nyt pikkasen hävettävän itteekin.
- Musiikin tuleva ammattilainen
Kyllä huomaa, että kirjoittajalla tuntuu olevan asiat todella huonolla mallilla, kun tarvii tehdä itsestään idiootti. Tosin ei muutama laulutunti Ollille varmasti pahitteeks oo, se täytyy myöntää, mutta että kirjoittaja haluaa haistattaa pissaansa kauempanakin oleville, niin voi elämän kevät.
- mie vaan
mikä hemmetin musiikkikriitikko tekin luulette olevanne? tuskin itse pystyisit tuollaiseen esitykseen. olette henkilö, joka vaan arvostelee muita ja pöksyissä on ikävä kyllä ruskeata.
- TYR
Näkyy sattuvan! Olli ei osaa..ei niin millään.
- hhgssg
TYR kirjoitti:
Näkyy sattuvan! Olli ei osaa..ei niin millään.
Se on vaan huomattu että kateelliset ihmisethän ne panettelee muita "nimettöminä" keskustelupalstoilla. Niin mikä pakko ollia on kuunnella jos ei sun mielestäs osaa laulaa?! Mä ainakin vaihdan radiosta kanavaa tai telkusta jos sieltä tulee semmoista mistä en todellakaan tykkää..
GET A LIFE!
- lolool
luulis ettei "ammattilaisen" tartteis tämmösellä keskustelu-alueella päteä. Taitaa olla mukamas-ammattilainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019