Hei. Olemme menossa avovaimoni kanssa Touko - kesäkuussa etelänreissulle viikoksi. Tällä hetkellä olemme ajatelleet Turkkia, Egyptiä tai Maltaa. Oisko Muita ehdotuksia. Siis rantalomaa yhdistettynä jotain pientä aktiviteettia.
Kiitos vastauksista.
Minne menä
3
593
Vastaukset
- Mindelii
Lyhyet lennot, halpaa, melko varmasti aurinkoista.. Kivat rannat, suht edullisesti pääsee hyvään hotelliin.. Itse olen käynyt Albenassa, Sunny Beachilla ja Kultahietikolla.
- 26 x Pattiksella
Egyptiin jos on vain viikon matka kyseessä. Eka viikko siellä kuluu kun on käpertyneenä wc- istuimen jalan ympärille,
Äsköösen kirjoittajan mainitsemat Bulgarian rantakohteet ovat tosi hyviä. Itsekin olen ollut niissä lasten kaa. Kaikki pidimme paikoista. Oli edullista ja aurinkoa piisaa.. Jos negatiivisia asioita ajattelee niin ei nyt kyllä tule mieleen.
Hyviä matkoja !- kallista
En itse ole siellä ollut, mutta ystäväni jotka ovat käyneet Bulgariassa ja Egybtissä, olivat tosi tyytyväisiä Bulagriaan ja hintoihin, Egyptissä kaikki kallista turistipaikoissa ja muutenkin oli vähemmän kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot893712Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe403045- 792907
- 282694
- 192665
- 522382
- 192077
- 571967
- 581836
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121758