Hei. Olemme menossa avovaimoni kanssa Touko - kesäkuussa etelänreissulle viikoksi. Tällä hetkellä olemme ajatelleet Turkkia, Egyptiä tai Maltaa. Oisko Muita ehdotuksia. Siis rantalomaa yhdistettynä jotain pientä aktiviteettia.
Kiitos vastauksista.
Minne menä
3
585
Vastaukset
- Mindelii
Lyhyet lennot, halpaa, melko varmasti aurinkoista.. Kivat rannat, suht edullisesti pääsee hyvään hotelliin.. Itse olen käynyt Albenassa, Sunny Beachilla ja Kultahietikolla.
- 26 x Pattiksella
Egyptiin jos on vain viikon matka kyseessä. Eka viikko siellä kuluu kun on käpertyneenä wc- istuimen jalan ympärille,
Äsköösen kirjoittajan mainitsemat Bulgarian rantakohteet ovat tosi hyviä. Itsekin olen ollut niissä lasten kaa. Kaikki pidimme paikoista. Oli edullista ja aurinkoa piisaa.. Jos negatiivisia asioita ajattelee niin ei nyt kyllä tule mieleen.
Hyviä matkoja !- kallista
En itse ole siellä ollut, mutta ystäväni jotka ovat käyneet Bulgariassa ja Egybtissä, olivat tosi tyytyväisiä Bulagriaan ja hintoihin, Egyptissä kaikki kallista turistipaikoissa ja muutenkin oli vähemmän kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1596319
- 1165816
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465337Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323415- 572985
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252661- 432360
- 252320
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132030On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151911