Puppua??

miii

Mä oon oinas, mutta ei kuitenkaan käyttäydy ollenkaan niinku oinaasta sanotaan. Mä oon melkeen täydellisesti oinaan vastakohta. Mulla on sitä paitsi tasan yks kaveri joka muistuttaa just sen horoskooppia. Kysymys kuuluu onko horoskoopit ihan puppua?? Täytyy kyllä samalla sanoo, että puuhoroskoopit pitää tosi hyvin paikkansa! Kaikki mun kaverit muistuttaa ihan omaa puuhoroskooppiansa, ja niin muistutan minäki, nimittäin pähkinäpensasta. Lukekaa ja ihmetelkää. ;)

11

1492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin

Vaikutti tasantarkkaan aivan Oinaalta.
      Hauskaa kun et pystynyt minua juksaamaan.

• miii

Mä en oo oikeesti ollenkaan oinasmainen. Mä en oo todellakaan mikään johtajatyyppi, energinen, hauska, väsymätön, periksiantamaton... Mitä kaikkee mahtavaa siitä oinaasta nyt sanotaankaan. Itsepäinen kylläki, mutta sitähän voi olla olematta oinas. Enemmänki mä muistutan omasta mielestäni skorpioonia. Tai lue pähkinäpensaan horoskooppi. Mä oon just semmonen! En tiiä onko niitä netissä.. Ja se on siis nimenomaan druidien puuhoroskooppi. Helvetin hyvä keksintö.. =)

• ¤noita¤

Aurinkomerkki antaa vain pientä osviittaa persoonallisuudestasi. Persoonallisuuteen vaikuttaa koko syntymäkarttasi.

Itse olen aurinkomerkiltäni härkä ja kukaan ei meinaa uskoa sitä. En todellakaan ole mikään rauhallinen ja hiljainen tyyppi, mutta sen kyllä ymmärtää kun katsoo mun syntymäkarttaa. Että näin..

• aries

mä oon just niin oinas ku voi vaan olla :) ja mun frendi kans. eli mun mielestä kyllä pitää aika hyvin paikkaansa

• Minäkin

Oinaitakin on Mii

• Josefine

Voipi olla, että kuulut niihin ihmisiin, joihin heidän nouseva merkkinsä vaikuttaa jo hyvin nuoresta. Tarkista oma nouseva merkkisi ja lue sen kuvaus, saatat yllättyä...

• Leena

meneppä osoitteeseen www.astro.com tai www.astrologiakeskus.com ja tee siellä itsestäsi lyhyt analyysi!

• Fyysikko

Puppua on horoskoopit ynnä muut ennustukset. Planeettojen liikkeillä ei ole mitään tekemistä luonteen kanssa. Se mihin vuodenaikaan syntyy saattaa olla jotakin, esimerkiksi talvella on pimeää ja kesällä valoisaa.

Horoskoopit ovat silkkaa viihdettä, jolla rahastetaan. Niillä ei ole siis pienintäkään todellisuuspohjaa. Puuhoroskooppeja en tunne, mutta puppua lienee sekin.

ps. horoskoopithan kirjoitetaan vielä siten, että ne sopisivat melkein kenelle tahansa...

• tree

Pähkinäpensas luonteeltaan?

En ole minäkään yhtään johtaja tyyppinen tai mitään kun kirjoissa lukee luonteesta.
        Olen syntynyt maaliskuun loppukuun tienoilla oonko enemmän kalat vai? Myöskään nouseva merkki neitsyt ei kuulosta yhtään multa.

• miii
        tree kirjoitti:

Pähkinäpensas luonteeltaan?

En ole minäkään yhtään johtaja tyyppinen tai mitään kun kirjoissa lukee luonteesta.
        Olen syntynyt maaliskuun loppukuun tienoilla oonko enemmän kalat vai? Myöskään nouseva merkki neitsyt ei kuulosta yhtään multa.

Tuola tuntu olevan jotain puuhoroskoopeista. Ei kylläkään niin kattavasti ku siinä mun kirjassa. Mut jotain kummiski!

http://koti.mbnet.fi/~raijae/puuhoroskooppi.html

• Nip
        miii kirjoitti:

Tuola tuntu olevan jotain puuhoroskoopeista. Ei kylläkään niin kattavasti ku siinä mun kirjassa. Mut jotain kummiski!

http://koti.mbnet.fi/~raijae/puuhoroskooppi.html

Nappiinhan tuo puuhoroskooppi osui juu, lehmus olen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      242
      4770
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      86
      2307
    3. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      117
      1500
    4. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
      Maailman menoa
      319
      915
    5. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      72
      864
    6. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
      NATO
      270
      829
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      112
      756
    8. Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin

Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si
      Ikävä
      33
      737
    9. Hitto mulla

On sinua ikävä ihana.
      Ikävä
      38
      716
    10. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      67