AC/DC is back?

Mangus

Nythän kovasti kohistaan tästä AC/DC:n "salakeikasta" Sveitsin Reinachissa. Joko bändi on palailemassa (vaikea uskoa) tai sitten tämä on loistava hoax. Jos et usko niin KVG : AC/DC Reinach.

8

1389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovin vakuuttavalta

mutta toivon parasta.

• After The Day

Angus oli polvileikkauksessa !!! En löydä sivua josta tuon luin mutta saattaa pitää paikkansa kun se ankus on niin kova pyörimäään siellä lavalla kuin tuulimylly.

""Uusi albumi tulee huhtikuussa"".

Huhuja että Chris Slade korvaa Ruddin??.. ei sillä nyt niin väliä,,pääasia että jotain uutta matskua saadaan.

• sdgsdgsdg

Jo oli pitkä polvileikkaus.

• proble child

Luultavasto huhu vain seuraa toistaan.. mutta tois Sveitsin keikka on tosi juttu, hienoa! Sladen paluu Ruddin paikalle olisi suurin moka Malcolmilta ja uskon et tajusi varmaan itsekin mokansa jo eka kerralla! Mutta kai jotain nyt alkaa tapahtua kun toi keikkakin toteutuu.

• noise pollution
        proble child kirjoitti:

Luultavasto huhu vain seuraa toistaan.. mutta tois Sveitsin keikka on tosi juttu, hienoa! Sladen paluu Ruddin paikalle olisi suurin moka Malcolmilta ja uskon et tajusi varmaan itsekin mokansa jo eka kerralla! Mutta kai jotain nyt alkaa tapahtua kun toi keikkakin toteutuu.

Could I come again, please

• Siinä teille...

Siinä teille faktaa. Ei toivoakaan keikasta.

• Mangus

Eli vituiksi meni. Hoh-hoijaa, 8 vuotta SUL:ista, alkaa usko loppua. Taitaa Jeesus tehdä toisen tulemisen ennen kuin AC/DC saa mitään aikaiseksi.

• mighty quinn

ajelkoot vaikka HarleyParkinsonilla jos ei levytys kiinnosta.
        eiks joku väitä että AC DC on lyhenne sanoista:
        After Christ/ Devil Comes ???? hahaha, ei kai se nyt tosissaan , tsoukkia heittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe