Minulla oli ennen Telewellin sisäinen ADSL-modeemi ja Zonealarmilla oli hirveästi tehtävää. "Blocked access attempts" oli pitkälti yli miljoonan ja tuhansia tuli lisäää päivässä.
Sitten kyseinen modeemi sanoi itsensä irti ja jouduin ostamaan uuden. Ostin ulkoisen ADSL/ADSL2 modeemin johon koneeni on liitetty verkkokortin välityksellä. Sattuneesta syystä formatoin myös kovalevyn ja asensin windows x:n ja kaikki uudestaan, koska edellisestä kerrasta oli jo yli 5 vuotta. Asensin myös Zonealarmin uusimman version.
Nyt epäilen että Zonealarm ei toimi, sillä "Blocked Intrusions" on ollut 0 jo monta päivää. Se on todella ihmeellista, sillä kuten sanoin, aiemmin blokattavaa oli tuhansia päivässä. Zonealarm kuitenkin kyselee ohjelmien yhteysyrityksistä mutta muuta se ei näköjään tee.
Zonealarm ei blokkaa
sdgppg
1
375
Vastaukset
- päivää
Ulkoisessa modeemissasi on palomuuri, joka blokkaa ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913