Hei, kertokaahan kokemuksia k.o lääkkeestä erityisesti psorin / ppp:n hoidossa! Tuliko pahoja sivuvaikutuksia? Olen aloittamassa kuurin pikapuoliin.
Sandimmun-kokemuksia?
3
730
Vastaukset
- arska_^_82
moro!
on tullut testattua sandimmun, on tehokas lääke ja iho alkoi paranemaan 3vkon sisällä niin että huomasi.sivuoireet olivat pahoinvointi kuten yleensä ja verenpaine nousi, mutta eipähän tarvinnut urheilla! =) pieniä vaivoja siististä ihosta! - ykä II
Minulla on menossa kuudes paketti Sandimmunia. Pitää psorin kurissa muttei paranna. Kerran kuussa tulisi käydä labrakokeissa, ettei tule ikäviä yllätyksiä maksan taholta.
Olen käyttänyt myös Trexan/foolihappo-hoitoa. Aloitan sen nyt uudelleen. Trexan on myös salpaaja jonka käyttöä tulee tarkasti seurata. Yksi tbl/vko ja seuraavana pnä foolihappokapseli. - mykkä
olo on kuinhelvetin tulessa tutina ja vapina tähtiä näkyy ja verenpaine huipussa kivut ei häviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976