mikä olisi hyvä paino 159-160 senttiselle tytölle?
mitä mieltä 160cm
15
1703
Vastaukset
- sssssssssss
46-50 kg olisi just hyvä!
- mielipide on..
että n.43-45 ois ihan hyvä..
- --------bbbb---------
50-59 kiloa ois sun ihannepaino
- Kuroine
Mielipiteensä kullakin... Ei kaikkea kannata kuunnella! Paras paino on painoindeksi 18-24 väliltä! Älä vaan pilaa elämääsi!
- mielestä
50-55kg
- Ystävällinen varpunen
Mun mielestä paras paino tuon pituiselle on noin 47-51kg. RIIPPUU MYÖS LIHAKSISTOSTA, jos sulla lihaksia niin painoa voi olla siis enemmänkin etkä oikeasti ole läski. Tämä on faktaa. Mutta riippuu täysin susta itestä mitä haluat! ;)
- Lissyes
Riippuu vähän iästä ja vartalon rakenteesta, mut mun mielestä 55 kg ylöspäin. Ei todellakaan mikään alle 50!! Ellet sitten halua näyttää sairaalta. :)
- =-)
Ei liian laiha eikä liian paksu, just like me.
- just meh
ei nyt ainakaan 50 kg sehän on ihan hirveen paljon...ite oon 164 cm ja 42 kg.
- dfhdhfdh
159-160cm, aikuiselle on sopiva mielestäni 45-50kg.
Mutta itse olen nuori, 16 vuotias ja painan n.42kiloa. Peilissä näytän hoikalta, melestäni normaalia hoikemmalta. Ja painoindeksi näyttää merkittävää alipainoa, en muista mikä se oli tarkalleen. Itsekkin olen 159-160cm. Todennäköisesti aikuisempana on painavampi, kun kroppa on kokonaisuudessaan 'kasvanut valmiiksi'. Eli nuorempana vielä voi olla hoikempi ja näin ja varmasti aikusenakin, mutta luut ja massa tuo painoo väkisinki lisää, joten ei aikuisena se 50kg ole edes 'hirveen paljon'. Musta tuntuu, että jos nyt painaisin 50kg, niin olisin järkyttävän kokonen ja että tää on just sopiva paino. Ja eihän sillä väliä jos jäisinki 42-43 kiloseksi, olen kuitenkin hoikka, eikä hoikkuudessa musta ainakaan mitään vikaa ole:D Kyllä se normaali paino menee jonnekkin 44kg ainakin aikuisiässä. - 5+10=19
EI EI EI! Älä pilaa elämääsi, paras paino on pituus(cm) - 100 = ihannepaino(kg), Eli jos olet 160cm, 160cm - 100 = 60kg. Tietysti kymmenen kilon erotuksella, eli 55-65 :) Älä liikaa laihduta, rämähän on anoreksia palsta, joten useimpien mielipiteet ovat selvästi anorektisia, eli liian pieniä lukuja ilmestyy ruudulle :( Enkä tarkoita tätä kenellekään pahasti, se on vain fakta, tämä on anoreksia-palsta, ja useimmat täällä ovat anorektisia, se näkyy myös ajattelutavasta... :(
- niinpäniin..
Olen saman mittanen ku sä viestin alottaja ja painan nyt 53kg. Ja läheisten ja tuttujen mielestä oon just hyvä nyt tässä painossa ja et näytän hyvältä. Heidän mielestään ainakin paremmalta ku sairauden pahimmassa vaiheessa jolloin paino oli 42kg.. Ikää minulla 29v.
- :DDDDD
Vaikee kysymys 8/, 50kg molemmi puolin :D
- meliisd
42 on liian vähän ! 46-55kg !
- 17 + 8888
48 - 63 kg niin olet normaalipainoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422006- 611667
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696