Onko jollakin tietoa tällaisesta brittiversiosta, label on siis pääosin valkea, mutta tekstit mustalla. Muuten label on ns. boxed Decca. Onko tietoa milloin levy on prässätty (luulisin, että 70-luvun alussa), mutta miksi label on valkea?
Vastaukset 4
- Pyörivä Palteri
After Math vuodelta 1966.Mono on mutta laapeli on Deccan punainen.Hauskaa tekstiä on siinä : LONG PLAYING-Full frequency range recording...
Made in England.
Niin tää on siis ALKUPERÄINEN. ;D En myy ! En oo pikkurahan puutteessa,(ison kyllä),ei tää satkulla lähe.Melkeen mintti on,mut ei ihan. :) - PyörivätPalterit
1966,redlabel...hauskaa tekstiä siinä : Mono ! Long Playing ! "Full frequency range recording" Hehee...pitääpä panna soimaan,kuulee vähän Full Frequencyä...
Hmm...täähän on melkeen MINTTI,lieneekö arvoa ? Made In England...hmm...
noo,en mä satkulla myy ja enenpää ei kukaan maksa :)- VierinKiviFani
Yöllä jäi jumiin tää koko paska ja nyt noi molemmat,(mun) viestit paukahtaa yht'aikaa ruutuun...Näytän hölmöltä,mut en ekaa kertaa...ja pitäähän se paikkansakin.No voin vielä lisätä,että hyvin soi vuoden-66 MONO-vinyyli.Hyvin mä oon perintöäni hoitanut ;)
- Take It Or Leave It
VierinKiviFani kirjoitti:
Yöllä jäi jumiin tää koko paska ja nyt noi molemmat,(mun) viestit paukahtaa yht'aikaa ruutuun...Näytän hölmöltä,mut en ekaa kertaa...ja pitäähän se paikkansakin.No voin vielä lisätä,että hyvin soi vuoden-66 MONO-vinyyli.Hyvin mä oon perintöäni hoitanut ;)
että "Goin' Home" on After Mathin,ja ehkä Rollareiden surkein kappale evö...ei voi mitään !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3361472- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116831
- 111812
- 18460
- 38444
- 36423
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i90422