opettajan pöytä

haluaa lisää..

koulussamme on todella seksikäs äikän maikka blondi isorintainen ja hyvä pyllyinen hoikka ja kaunis. olimme yksi päivä hänen tunnillaan koko luokka ja kun tunti oli lopussa muut poistuivat ja opettaja pyysi minua jäämään luokkaan, että katsoisimme minun esitelmääni.
katselimme sitä vähän aikaa ja opettaja sanoi "hyvin tehty".
olin lähdössä luokasta ja kunnes olin ovella opettaja hihkaisi minut takaisin pöytänsä luokse, minähän sitten menin sinne ja kysyin mitä.
opettaja alkoi hieroa rintojaan ja pilluaan ja kysyi "haluatko naida minua?" menin aivan hiljaiseksi ja opettaja jatkoi, hän otti minun kalustani kiinni ja sanoi nuole minua.
minä nostin opettajan hänen pöydälleen ja valutin hiljalleen hänen farkkunsa jalasta.
menin ylemmäs ja otin hänen paitansa pois ja rintsikat, ja rupesin nuolemaan hänen rintojaan. opettaja oli jo alasti ja valuin hiljalleen alaspäin hänen posliini pimppiä kohti ja nuolin sitä varovasti,opettaja voihki "uuh ahh" jatka.
olin nuollut hänet jo aivan märäksi kunnes opettaja sanoi että ota housut pois, otin housut pois ja hän rupesi nuolemaan kaluani.
tärisin aivan älyttömästi se tuntui niin hyvälle,meenasin jo laueta kun hän koski kaluuni.
sitten otin opettajaani kädestä kiinni ja sanoin "mene pöydälle ja näytä tiukka peppusi" opettaja makasi mahallaan pöydän päällä ja sanoi "tunge se syvälle pyllyyni" otin opettajaa pakaroista kiinni ja tungin mulkkuni hänen tiukkaan peppuun. opettaja huusi aivan sairaasti ja sanoi kovempaa tuntuu ihanalle.
jatkoin jonkun aikaa ja laitoin hänet mahalleen pöydälle ja levitin hänen jalkovälinsä eteeni.
huomasin kuinka märkä pillu kiihotti minua ja isot rinnat joita katselin koko ajan.
työnsin munani hänen tiukkaan pilluunsa ja hän voihki "ahh" ja olin tulossa jo, opettaja sanoi "saanko imeä sun mehut talteen" opettaja tuli pöydältä pois ja imi munaani.
hän otti suihin noin 5min kunnes laukesin hänen suuhunsa. se oli aivan mahtava tunne, opettaja sanoi "tästä esitelmästä saat 10" ! :) sen jälkeen se jäi siihen. ja tämä tapahtui joskus 2 vuotta sitten.

4

8858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelee

      taas kerran näitä: en koskaan ole saanu edes sormella koskea

    • ;;;

      ...ei voi muuta sanoa.

    • MISS SEKSIBOM

      Runkkasin samalla kun luin tätä!
      Sain 2 orkkua =)

    • -Biss Big-

      Muuten hyvä mut meibi tuu luhyt. Iha hauka mut short.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3470
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2810
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2698
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1981
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1743
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1632
    Aihe