Järkyttävää paskaa

huhhuhhuhuhhuh

Voiko ärsyttävämpää rallatuspaskaa ollakaan? Aina kun kuulen tuon radiossa, kanava vaihtuu välittömästi. Täyttä törkyä joka on verrattavissa kaiken maailman antti ruiskuihin ja idols-koivusiin.

15

1220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sipi1

      paitti että tää porukka on tehny töitä menestyksensä eteen 15 vuotta ( ja ylikin) toisin kun nää idolstyypit...

    • häiriköi täällä

      toistuvasti ja avaa uusia ketjuja typerine kommentteineeen. Jos jostakin (artistista) ei pidä, kannattaa pysyä mielipiteineen poissa ko. artistia koskevilta palstoilta ja keskittyä vain itseään kiinnostaviin aiheisiin. En itsekään häiriköi toistuvasti Lordin tai Koivusen Arin palstoilla kirjoittelemassa kuinka paskaa musiikkia ne mielestäni tekevät.

      • vaivaa?

        Ensinnäkin tämä aloittamani ketju on ensimmäinen kirjoittamani viesti tälle tähkä-palstalle. Ja miksihän en saisi mielipidettäni kertoa? Keskustelupalstat ovat sitä varten että täällä keskustellaan ja kerrotaan mielipiteitä, oli ne sitten negatiivisia tai positiivisia. Ei kukaan jaksaisi lukea jotain mielistelypalstaa jossa vain nuoleskellaan ja ihkutetaan jotain artistia ja ollaan joka hiton asiasta samaa mieltä ja myötäillään toisia. Sananvapaus ja eriävät mielipiteet on se mikä tekee forumeista mielenkiintoisia.


    • SISÄLTÄÄ

      PÄÄKOPPASI! Mitähän paskaa mahdat itse kuunnella. (heh, melkein arvaan;)

    • kiltsi53

      Täytynee sano että voi raukkaa, on onni olla pohojalaanen ...se on kuulkaa niin ettei se kaikille aukee ja niitä mun tuloo oikiasti siis sääli. Olen ollu naimisis miehen kans joka tuloo hämeestä ja vaikka se kuinka on opetellu tätä pohojalaisuutta ei vain aina aukee, mutta nyt jo alakaa nauraa samoolle asioolle ku mä. Jota esim. mikä ristus on ku ei aharista. Ajatelkaapa sitä

    • ollaan täälläkin!

      Tosin radio menee kiinni siksi aikaa,kun sieltä kuuluu Tähkää poppoineen.Samoiten kun tuo Koivunen aloittaa vinkumisen.Tuisku ei niinkään haittaa,mutta nuo kaks!!!!

      • sitten avata

        radion kun Tähkä ja Koivunen ovat lopettaneet? On sun elämä varmasti ankeeta kun joudut usempia kertoja tunnissa radion sulkemaan, tietysti riippuen radiokanavasta. Voi ressukkaa!


      • YleX:ää
        sitten avata kirjoitti:

        radion kun Tähkä ja Koivunen ovat lopettaneet? On sun elämä varmasti ankeeta kun joudut usempia kertoja tunnissa radion sulkemaan, tietysti riippuen radiokanavasta. Voi ressukkaa!

        ja sitäkin erittäin vähän.Enemmän kuuntelen CD-levyjä.Joskus vaihtelun vuoksi ja ihan se vuoksi kokeilen kuunnella radiota,jos jotain uusia tuttavuuksia olis soittolistalle ilmestynyt.Mutta siellä alkaa noi paskat aika pian ränkymään.Ei muuta kuin kiinni radio ja CD pyörimään. Radion saatan avata vasta tuntien päästä uudelleen.

        YleX on paras kanava,mutta sieltäkin pukkaa tota paskaa välillä!


    • Härmästä

      Ellet oo ollu Pohojanmaalla, älä tuukkaan, jos tuut oo hiliaa,jos tuut, älä vaan kerro kirioottanees jotain moista paskaa kansan luettavaksi.
      Pirä vaan omat haisevat mielipitees ittelläs, ettei käy kuin mikkokuustoselle.
      Suomi on Suomalaisten, eikä meitä kiinnosta jos sinä onneton oot kiinnostunu jostain jenkkipaska tyylistä, me ollahan suvaattevaasia, mutta älä tuu turhia isottelehen, näin on jämti.
      Kunniaan kaikki ne jokka uskaltaa olla Suamalaasia, omalla Äidinkielellään.
      Näitä taiteilijoita kunnioitan, olokohon murre savo, pohojanmaa, raum, poistan piponkin päästä näiden rohkeiden edessä, joille kansan ennemistökin nyökkäilee, meidän puolesta puhujille.

      • eriävien

        mielipiteiden lukeminen tuotaa noin suurta katkeruutta, pysy poissa forumeilta. Ihan ilmainen neuvo! Etsi jostain lasetusforumi ja trollaile haisevia purkausviestejäsi sinne ;)


      • ei ummarra ei
        eriävien kirjoitti:

        mielipiteiden lukeminen tuotaa noin suurta katkeruutta, pysy poissa forumeilta. Ihan ilmainen neuvo! Etsi jostain lasetusforumi ja trollaile haisevia purkausviestejäsi sinne ;)

        Kysyisin aloittajalta että mitä hän odottaa keskustelupalstalta, jossa voi esittää niin positiivisa kuin negatiivisiakin mielipiteitä? Onko normaalia avata kerju, jonka otsake on JÄRKYTTÄVÄÄ PASKAA tai jotai sinnepäin? Onko se mielestäsi oiva keskusteluavaus, missä argumentit, perustelut? Siitähän sitten onkin hyvä lähteä keskustelemaan että onko ko.aihe paskaa vai ei...


      • näiltä
        ei ummarra ei kirjoitti:

        Kysyisin aloittajalta että mitä hän odottaa keskustelupalstalta, jossa voi esittää niin positiivisa kuin negatiivisiakin mielipiteitä? Onko normaalia avata kerju, jonka otsake on JÄRKYTTÄVÄÄ PASKAA tai jotai sinnepäin? Onko se mielestäsi oiva keskusteluavaus, missä argumentit, perustelut? Siitähän sitten onkin hyvä lähteä keskustelemaan että onko ko.aihe paskaa vai ei...

        tähkäfanittajilta vähän muutakin kommenttia kuin "sä et vaan ymmärrä", "voi raukkaa" tai muuta puhkikulunutta puppua. En minäkään muiden mielipiteitä yritä vähätellä näiden fanaatikoiden tapaan. Mitä otsikossa mielestäsi sitten pitäisi lukea? Kerroin mielipiteeni jo otsikossa ja perustelut itse viestissä. Ärsyttävää rallatuspaskaa, kuten sanoin. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Otsikko kertoo jo sen, että kerron viestissäni mielipiteeni. Jos tuntuu ettei itse viestiä kestä lukea, ei ole pakko!


    • käytöstä

      on todella heittää huutoaloitus. Oliko Sinulla jotakin asiaakin?
      Jos Tähkä-rallatus ottaa hermoon, suosittelen lämpimästi live-konsertissa käyntiä. Silloin vasta näet mistä on kysymys. Paljon konsertteja käyneenä, voin vakuuttaa, että mukanaan vie. Ja lujaa!!
      Lauri Tähkä on tuonut jotain paljon enemmän kuin idols ym. tusina-artistit. Toki, jos kappaleet soi usein radiossa, niihin kyllästyy. Kyllähän Sinä senkin tiedät?

    • luamansuunantti

      paskaamitäpaskaa.. mutta suurin paska koko tähkä-instituutiossa on nämä perkeleen syntymähäjyt jotka luulevat omistavansa koko bändin koska on tullut maksettua jäsenmaksu.

    • tähkäpää1

      ihq

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe