kokeilin yhtä pokeri robottia mutta en tajunnut oliko se robotti vai laskin, vaikka sivuilla lukee että se on robotti joka pelaa sun puolesta niin en mä kyllä saannu sitä toimimaan sillä tavalla, vaan ihan perus laskin se oli, kellään kokemuksia http://www.ipokerrobot.com/fi ?
Pokeribotit -toimiiko
7
778
Vastaukset
- toimia
Ikävämpi puoli on se että jos jäät kiinni millä tahansa sivustolla botin käytöstä niin varasi jäädytetään ja menetät myös tallettamasi rahat. Luulisin että ainakin isoimmilla sivustoilla turha yrittääkään.
- myyminen
On niin hämäräperäistä puuhaa etten itse avaisi koko tiedostoa.
- mutta tuskin tuo sivusto
Hehe. Kyllähän pokeribotit voivat toimiakin, mutta on eri asia toimiiko tuon henkilön tekemä botti. Sitä epäilen... Eiköhän tyyppi vain vedätä olemattomilla ohjelmilla.
Aina kannattaa myös kysyä että jos jokin ohjelma toimii niin erinomaisesti niin miksi hän sitten kauppaa sitä netissä?
Mielestäni pokeribotin tekeminen ei olisi hirveän hankalaa tai se ei kuullosta sen hankalemmalta kuin minkä muunkaan botin tekeminen. Varsinkin pienille tasoille. Ei pelkästään fixediin vaan myös nl-peleihin.
Pokeriboteissa on vielä se riski että kiinnijäämisestä voi tili mennä. Kiinnijäämisen riski ei liene kovin iso, mutta on hyvin mahdollista että esim. käsihistorioista voidaan päätellä onko jokin pelaaja botti vai ei. Toisaalta edelleenkin se on niin vaikeaa että en usko että kiinnijäämisen riski olisi kovinkaan iso.
En kyllä usko myöskään että saisit ostettua botin joltakin hämäräperäiseltä nettisivustolta pieneen hintaan, vaikka semmoinen olisi rakennettukin.- Juuso_p
Mä latasin ohjelmiston ja kokeilin käynnistää sitä mutta se vaati että on windowspokerilla tiliä, niinpä tein sinne fun money accon ja kokeilin bottia ja se toimi aika mukavasti!
Ei ole samanlaista paskaa kun niitä botteja joita oon latanu ja koittanut thepiratebay.comsta eli täynä spywaree ja kaikkee viiruksia.
Toki en viel ole tehnyt talletusta joten en tiedä miten se toimii oikealla rahalla mutta jos joku tekee sinne talletuksen ja kokeilee sitä niin pistä mulle viestiä vaikkapa sähköpostitse tai replaa tänne, miten se toimii, oliko luotettava ja pelaako se hyvin, missä limiteissä jne.
Köyhät sivut oli mutta kyllä se ohjelma tuntui ihan luotettavalta kun scannasin sitä ad-aware ja nortonilla
mun sähköposti : [email protected]
- kaidokuuga
Kannattaa tarkkailla mitä koneella tapahtuu kun toi on asennettu! Kuulemma itäblokin tuotoksia joten voitte heittää hyvästit jossain vaiheessa netteller ym rahoille!
- ...........
"Älykäs AI ohjelmisto joka pystyy laskemaan yli 2 billjoonaa eri laskenta tehtävää sekunnissa! "
Ja millä koneella, minulla on rupunen Quad Q6600 vesijäähdytyksellä, ylikellotettu niin paljon että pitää olla tulpat korvissa.- hfdhfhd
"Tämä pokeri robotti on vasta kokeilu vaiheilla mutta tekee jo nyt voittavaa peliä ja statestiikkojen mukaan yli $50 tunnissa!"
Ei oo mahdollista! Jos ajatellaan että botti jotenkin toimisi nin tuotto perustuu todella pitkänajan otantaan koska sehän pelaa todennäköisyykisen ym mukaan eikä bluffaa jne. Tunnissa ei voi mitenkään saada tollasia tuottoja? Vai mitä on muut mieltä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann5143545Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1722497- 1552443
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81818Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel481790Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k141645Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811514Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131496Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien291408- 101343