Hävettää käydä töissä ku siellä on vieraita ihmisiä jotka kyttää. Hävettää käydä lenkillä ku siel tulee ihmisiä vastaan ja ne kyttää. Hävettää kulkee bussilla ku siel on ihmisiä ja ne kyttää. Hävettää soittaa vieraisiin paikkoihin ku ihmiset jotka vastaa on parempia kuin mä.
Kotona on hyvä olla, vain oma ukko katselemas. Voispa aina olla kotona
Hävettää kulkea
4
1566
Vastaukset
- erittäin
ihmiskammoinen.. Mikäs siinä, ole kotona sit. Vois käydä tylsäks kyl.
- hyvä ihminen,
ettet sairastu!!! Ota hyvä itsetunto käyttöön, unohda ympäristö, sinä itse olet arvokas, ei se, jos uskot toisten arvostelevan sua!
- minäkin olen.
Ei lisättävää, oli pakko kommentoida vaan.
terv.ihmispelkääjä (n) - epäilevä11
Mitä ihmettä sinä häpeät?
Luulet että ihmiset kyttää. Eiköhän niillä ole muutakin tekemistä, se on sinun ajatus, tuskin kaikki vastaantulevat kyttää jos vaikka katsoo.
Ei ne ole sinua parempia, ihmisillä on joskus tapana katsella ei välttämättä kytätä, ja jos kyttää anna kytätä, on ihmisiä jotka ovat utelijaita, mutta ei niistä pidä ottaa itseensä.
Olet ainutlaatuinen, ei ole toista samanlaista.
Itsetunto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.464701Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652683Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️171782- 1301617
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1321566- 1021437
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?261351Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä151250Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411156Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141143