olisiko joku ihana ja lähettäis mulle moskovan vlojen sanat.. olis tärkee tieto!
moskovan valot
7
2065
Vastaukset
- _oi
laiskuutta vai -avuttomuutta?
googlella heti:
MOSKOVAN VALOT
Sinut kerran löysin, ystäväin
kuljit hetken yössä vierelläin.
Silmäs mua katsoi niin
kutsui lemmenhaaveisiin,
ja meille loisti valot Moskovan
Aamun tullen sinut kadotin,
pois kun sammui valot kaupungin.
Sanoit hiljaa näkemiin,
lyhdyn alla erottiin.
Nyt sua näenkö enää milloinkaa?
Yhä etsin yhtä ikkunaa.
Näen niitä monta miljoonaa.
Kuljen iltaan tummuvaan,
valot kertoo muistojaan,
ja tiedän: en voi sua unohtaa- surusilmä
avuttomuutta.. en ole ikinä etsiny sanoja koska en tie miten.. kiitokset kumminki.. kumartaa syvään
- äimä
Muistaakseni Moskovan valoista on tehty kaksi eri sanoitusta, toinen Saukin, toinen Juntusen (tai jotain sinnepäin). Nämä Sinut kerran jne... lienee tuon "juntusen" sanat.
- _oi
äimä kirjoitti:
Muistaakseni Moskovan valoista on tehty kaksi eri sanoitusta, toinen Saukin, toinen Juntusen (tai jotain sinnepäin). Nämä Sinut kerran jne... lienee tuon "juntusen" sanat.
Tekeleitä on kaksi:
Kappale
Moskovan Valot
Alkuperäinen nimi
Moskovskije Okna
Säveltäjä
Khrennikov Tikhon
Alkuperäiset sanat
Matusovskij Mikhail Lvovich
Käännös / suomalaiset sanat
Puhtila Sauvo Niilo Pellervo
Kappale
Moskovan Valot
Säveltäjä
Khrennikov Tikhon
Käännös / suomalaiset sanat
Salonen Pauli, nämä sanat yllä
- *salli*
Sinut kerran löysin ystäväin. kuljit hetken yössä vierelläin. silmäs mua katsoi niin, kutsui lemmen haaveisiin ja meille loisti valot moskovan. silmäs mua katsoi, niin kutsui lemmen haaveisiin ja meille liosti valot moskovan.
aamun tullen sinut kadotin. pois kun sammui valot kaupungin. sanoit hiljaa näkemiin, lyhdyn alla erottiin. nyt sua näenkö enää milloinkaan. -,,-
Yhä etsin yhtä ikkunaa. näen niitä monta miljoonaa. kuljen iltaan tummuvaa, valot kertoo muistojaan ja tiedän en voi sua unhoittaa. -,,- - Anonyymi
kaksin kuljetaan iltaan tummuvaan valot kertoo muistojaan sinä annoit sen valan rakkauden.........tietääkö kukaan sanoja tähän lauluun
- Anonyymi
Nyt sammuu valot moskovan,
sortuu talot sortajan.
Päätyy hirteen putleri,
joukkohautaan armeija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216565Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471857
- 831235
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.81915Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757