Paras/ko? hintaluokassaan

canoscan 8800f

Tuollainen laite kiinnostaisi vanhojen kuvien scannaukseen http://www.canon.fi/For_Home/Product_Finder/Scanners/Fl atbed_with_Film_Scanning/canoscan_8800f/index.asp

Mutta ihmettelen ominaisuutta joka mainitaan sivulla "Automaattinen kuvankorjaus
FARE Level 3 -tekniikka korjaa automaattisesti naarmuuntuneen, vahingoittuneen tai haalistuneen filmin säästäen tuntien retusointityön. QARE Level 3 tekee saman paperikuville.
ScanGear-ohjelma tasapainottaa vastavaloa ja vähentää herkän filmin rakeisuutta".

Onkohan tämä kuvankorjaus aina toiminnassa, vai voikohan sen kytkeä pois päältä jos tahtoo?

En välttämättä halua käyttää mitään retusointia, vaan haluan skannata mahdollisimman tarkan kuvan, ajan patinoineen kaikkineen.

Kiitos vastauksista.

Voit myös ehdottaa parempaa scanneria suurinpiirtein samassa hintaluokassa.

3

777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • canoscan 8800f
    • 6x9

En tiedä mikä on paras, mutta minulla on HP 4370 jolla ei saa skannattua 35 mm leveämpää negaa. Päätin hankkia uuden ja vedin pitkää tikkua tuon 8800F:n ja Epson 4490 photon välillä. Tilasin sitten tuon Epsonin, mahtoiko alitajunnassa pyöriä että vähän kalliimpi on vähän parempi! Sillä on pitkä toimitusaika, joten kokemuksia ei vielä ole.
      Mitä tulee noihin automaattisiin toimintoihin, niin luulisin että käyttäjä voi säätää miten kuvaa käsitellään. Siis luulen, en tiedä.

• vastauksesta,

minä päädyin tilaamaan 8800F:n.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4288
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2744
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2502
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      85
      1529
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1476
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1199
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1117
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      986
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      983
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      173
      965
    Aihe