kaksonen ja vaaka

perhonen

miten kaksos(n) ja vaaka (m) pärjäävt keskenään.. odotan vastauksia... pärjään ajoittain ihan hyvin... kertokaa miten teillä... odotan vastauksia

10

1540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kassonen

      Alku natsasi hyvin ja oli tosi romanttista.Tunteet leiskui ja kipinöi, mutta se mikä palaa isolla liekillä palaa myös nopeasti loppuun.
      Loppuajat vaakamies kylmä ja tunteeton. Esittää monesti muuta kuin mitä oikeasti on. Pinnallinen ja päättämätön, sanoo monesti asioita joita tietää, että haluat kuulla, mutta ei kuitenkaan tarkoita niitä.Ehkä joku vaaka-kaksos pari oikeasti toimii..mulla ei toiminut:(

      • perhonen

        kiva kun vastasit... mulla nykyään tuntuu samanlaiselta... vaaka tosiaan sanoo sen minkä haluan kuulla... en nyt vielä tiedä mitä teen.. lopetanko kokonaan vai jatkanko vielä???


      • kassonen
        perhonen kirjoitti:

        kiva kun vastasit... mulla nykyään tuntuu samanlaiselta... vaaka tosiaan sanoo sen minkä haluan kuulla... en nyt vielä tiedä mitä teen.. lopetanko kokonaan vai jatkanko vielä???

        Niin vaaka on luonteeltaan kohtelias ja pyrkii miellyttämään toisia, siksi sanoo sen mitä toinen haluaa kuulla. Se on sitten ihan eri mitä hän oikeasti asioista ajattelee.
        Lisäksi vaa`at usein ovat päättämättömiä ja varsin tuuliviirejä (ailahteleva mieli?) ja jos hänen pitää päättää asioista niin voit varautua siihen että suhde on on-off tilassa vähän väliä.
        No mutta asiaan. Tuon suhteesi jatko on ihan sinusta kiinni, jos et voi hyvin suhteessasi niin kannattaa miettiä onko asia korjattavissa vaiko onko suhteen lopettaminen ainoa ratkaisu. Voimia sinulle:)


    • Kaksos

      No moooi. Älä kuule luulekkaan ettei sovi. Luultavasti ihan parhaita merkkejä keskenään. Aikalailla samanlaisia. Vaaka on kyllä asiallisempi persoona, mutta sehän on hyvä että toinen edes on..Molemmat osaavat ottaa huomioon toisen ja se on tärkeintä. Rakkautta riittää jos vaan haluat.

      • Anonyymi

        Noh, näin kaksosena, näen liian usein asioiden molemmat puolet. Näkeeks vaaka- horoskooppiset ihmiset samoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, näin kaksosena, näen liian usein asioiden molemmat puolet. Näkeeks vaaka- horoskooppiset ihmiset samoi?

        tuo on yleistä ainaki mitä sanotaan kaksosesta kuvausten perusteella että kaksosessa on ne kaikki ominaisuudet ja toisten vastakohdat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, näin kaksosena, näen liian usein asioiden molemmat puolet. Näkeeks vaaka- horoskooppiset ihmiset samoi?

        ja sanotaanhan esim vaakamerkkisistä että ne on diplomaattisia ja vähemmän itsepäisiä ja vähemmän riiteleviä. Härkä , kalat ja rapu esim dramaattise,mpia merkkejä, samoin leijona ja skorppari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, näin kaksosena, näen liian usein asioiden molemmat puolet. Näkeeks vaaka- horoskooppiset ihmiset samoi?

        yleinen virhekäsitelmä esim ilmamerkeistä on se, että ne ois tunteettomia. En usko. Mä itte joskus olin hätäinen ja tyhmä kun totesin että ilmamerkit on liian kylmäkiskoisia mut kun luin enempi astrologiasta ja muiden näkemyksiä (jotka mua viisaampia) niin päädyin päätelmään että eivät ilmamerkit ole kylmätunteisempia kuin esim vesimerkit mut niillä tunteet velloo enempi sisällä ettei ne näy ulospäin niin selkeesti. Siksi esim vaakamerkin ihmisistä sanotaan usein "yhden ilmeen ihminen jolla on ns pokerinaama".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, näin kaksosena, näen liian usein asioiden molemmat puolet. Näkeeks vaaka- horoskooppiset ihmiset samoi?

        myö lähden nykyään astrologisissa keskusteluista sillä asenteella etten tuomitse mitään merkkiä. Itse oon syntyhärkä, nousu neitsyt ja kuu kauris.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        myö lähden nykyään astrologisissa keskusteluista sillä asenteella etten tuomitse mitään merkkiä. Itse oon syntyhärkä, nousu neitsyt ja kuu kauris.

        kait sitä iän karttuessa tulee lissää elämänviisautta =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6669
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      533
      3786
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      193
      3697
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2866
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2559
    6. 301
      2391
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1633
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      118
      1548
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1459
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1240
    Aihe