Villikoirat

Bulgariaan 09/08

Luin wiktravelista ja muilta matkailusivuilta, että villikoirat ovat iso ongelma Bulgariassa: koirat ovat vallanneet kuulemma monia rantoja ja saattavat hyökätä päälle.

Eli kysyisinkin teiltä Bulgariassa käyneiltä (Mustanmeren rannikko), onko koirista oikeasti turisteille haittaa ja näkyykö niitä turistirannoilla.

10

1515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2fast4u

      ainakaan Sinemoretzissa näkynyt, vaikka olimme maaseudulla. Joitakin paikallisten koiria rannan tuntumassa oli, mutta pitivät hyvin ne kiinni.

    • on the beach

      Pari kertaa olen ollut kahden viikon jaksot Sunny Beachilla enkä tähän hätään muista nähneeni rannoilla tai hotellialueella mitään irtokoiria, saati sitten villikoiralaumoja. On siellä tietysti saattanut ollakin joku irtokoira, mutta koirien suurena ystävänä luulisin nekin bonganneeni.

      • viljamms

        olen käynyt albenassa , kultahietokolla ja sveti konstantinissa . siellä näimme hotelli azalian parvekkelta NOIN KUUDEN KOIRAN LAUMAN RANNALLA . LIEKÖ MITÄÄN VILLIKOIRIA . MUTTA EI SELLAISIA PÄIVÄLLÄ NÄKYNYT .yleensäkin olen kreikassa törmännyt esim , useemmin kulkukoiriin , en bulgariassa.


    • ------

      Kultahietikolla näkyi rannantuntumassa ja rantakasulla muutamia kulkukoiria. ei ne kyllä kenenkään kimppuun hyökänneet, paistattelivat päivää auringossa... Ei ainakaan minua millään lailla häirinneet.

    • tarkoitat vai ?

      Ne on aika apaattisia, eivätkä hyökkäile kenenkään päälle, rannoilla en ole nähnyt yhtäkään.

      • Pari kertaa..

        Olen nyt käynyt sunny Beachillä kaksi kertaa,en ole nähnyt kuin yhden kuolleen koiran.kaikki muut koirat olivat hihnoissa.
        itse tykkäsin kovasti maasta.Koko ajan paistoi aurinko.henkilökunta osasi englantia ja toisessa hotelissa taisivat puhua saksaanin(Victoria Balace,aivan ihana hotelli)
        Mustassa meressä oli mukava uida.Melkein olen pitänyt Bulgariasta enemmän kuin Kanarian saarista.
        Jotenkin tuolla oli turvallisempi olo.Mutta olenkin jo vanhempi ihminen eli en juurikaan yöreinnoissa käynyt.


    • turristi

      Varnassa kerrotaan tarinaa postinkantajasta, jonka villikoira raateli kuoliaaksi. Se kyllä tapahtui Varnan eteläpuolella huvila-alueella. Itse olen joutunut villikoirien saartamaksi samaisella alueella, mutta onneksi pääsin pelastautumaan autoon.

      • näkyny

        kultahietikolla pari kertaa ollu enkä ole nähny
        irto koiria en villi enkä muitakaan. kissoja kylläkin hotellin alueella. mut ovat tosi säikkyjä. mitään eläimijähän ei kannata mennä silittelemään eikä ruokimaan.


    • purtu

      päälleni sunny baechillä, siitä heti lääkäriin ja tetrapak- rokote, auttoi ja hampaani säilyivät.
      p.s EI ENÄÄ KOIRIA

      • hyvät haukut, pahat

        voitko vaihtaa nimimerkin näin: miksi hylkäätte koirat


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe